It is happening again

Dzieci rodzące się z gwiazd, dzieci rodzące się z miłości,

macie przed sobą całą drogę.

Spadacie z nieba, spełniacie marzenia tych starszych, mądrzejszych, a oni was prowadzą.

To znowu się dzieje...

Stoicie w szeregach, ustawieni przez niełaskawy los.

Jedni z was umierają, inni żyją wiecznie- w głowach i sercach innych.

To ciągle się dzieje...

Rodzą się kolejne, zastępują was, i tak jak gwiazdy przekształcają się pod wpływem reakcji termojądrowych, wy kształtujecie się pod wpływem swoich poglądów i myśli.

To bezustannie się dzieje...

Macie przed sobą całe życie, chwile nieopisanego szczęścia i zwątpienia, chwile uniesienia i chwile ogromnego bólu, który wypełni wasze wszystkie komórki i tkanki.

To znowu się stało...

Po śmierci oświetlacie drogę, nam tu na dole.

Jeszcze chwila i staniemy się wami, jeszcze chwila i zatańczymy wszyscy razem.

To znowu się wydarzyło...

Stoimy tutaj na dole, tańczymy w waszym blasku, tańczymy w zniewoleniu, myśląc że mamy cokolwiek- nie mamy niczego.

Niczego oprócz miłości, naszej miłości, więc tańczmy dalej, jak gdybyśmy pokonali jakieś nieznane granice.

To dzieje się bez przerwy...

Łączymy się z wami i dalej się kochamy, tutaj na dole,

a wy patrzycie i podziwiacie naszą miłość, tą jedyną z której rodzą się kolejne gwiazdy.

To znowu się dzieje...

To nigdy się nie skończy...

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • betti 07.08.2019
    Ktoś pewnie uzna, że to super tekst, bo rozpacz po stracie, bo serce itd. ale mi się w ogóle nie podoba opis tego bólu i tej straty. Być może to wyrzucanie z siebie, niemniej jakieś niechlujne i zapis dziwny.
  • Pan Buczybór 07.08.2019
    Nie wiem, po co tytuł po angielsku
    A tak poza tym strasznie to banalne
    I słabe w zapisie
    I bez sensu w sumie.
  • konfiguracja 08.08.2019
    Pomysł na konstrukcję świata - niezły, wzruszający, chwyta za serce wieczne koło najważniejszej sprawczyni bytu.
    Zapis do poprawy, przede wszystkim wywalić wielokropki, i nieuzasadnione powtorzenia w roli wzmocnień, przekaz zyska. W prostocie siła.
    3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania