"It's too bad, but it's too sweet" - Two Shot

Przewracam się w źle zasłanym łóżku, ponownie tej zimnej nocy. Mimo oporu mej świadomości, zbudziłem się, w niesamowicie szybkim tempie. Każde, nawet najmniej ważne wspomnienie powraca, napawając mnie krystaliczną grozą.Ciepła narzuta snu, została zerwana, na jej miejsce wkroczyła czarna rzeczywistość.

 

_ _ _

 

Poruszyłem się niepewnie, natrafiając rękoma na kobiece ciało. Poruszyło się pod wpływem mojego dotyku, z jej ust wyrwał się stłumiony pomruk. Zamknąłem oczy, blokując wizję przeszłości, zamazaną pijackim snem. Przerażony tym, wstałem, ze zgrozą dostrzegając co najmniej cztery kobiety, i mężczyznę pod drzwiami. Jezu, pomyślałem, ocierając piekące oczy, co tu się najlepszego wyprawiało.

- Ja pierdole. - Westchnąłem opuszczając głowę z zażenowaniem. Do moich uszu dobiegł dźwięk wybudzających się, tanich dziwek, które tu sprowadziłem.

- Zelos... - Jedna z nich dotknęła mojego ramienia, przeczesując palcami swoje poplątane włosy. Spojrzałem na nią, i ze zdziwieniem zauważyłem, że wygląda na bardzo wypoczętą. Jakby tamtej nocy nigdy nie było. Była taka niewinna.. i piękna. - Już wstajemy? - Zaczęła marudzić, szukając zamglonym wzrokiem swoich ubrań, które były dosłownie wszędzie.

- Masz rację, maleńka. - Rozejrzałem się, sprawdzając czy reszta nadal śpi. - Wiem że to dziwne pytanie jak dla mnie... ale... pamiętasz, co wczoraj się wydarzyło?

Przez jej twarz przebiegł grymas rozbawienia.

- Ależ oczywiście. I swoją drogą... nie spodziewałam się, że jesteś taki wytrzymały. A uwierz, miałam różnych klientów.

- No jasne. - Było pewne, że dla niej to tylko kolejna, nieco oryginalna przygoda. Jednak dla mnie, było to coś niepowtarzalnego, pierwszy raz aż tak zaszalałem. - Ale wszystko kiedyś się kończy, kochany. - Jej głos brzmiał teraz tak mądrze, jakby była kimś... kim nie jest. Byłem tego pewien.

- A... skoro mamy jeszcze czas do pogadania, to... jak zostałaś... tą...

- Dziwką? - Dokończyła, spodziewając się tego pytania. Jej oczy wyrażały zrozumienie, i pełną otwartość wobec mnie. Ujęło mnie to, oblałem się rumieńcem wstydu, było jednak widać że dla niej to ciężki temat.

- Nie no, nie chcę naciskać, czy coś... - zacząłem niepewny jak zareaguje, jednak ona parsknęła cichym śmiechem.

- Spoko, po tej nocy należą ci się jakiekolwiek wyjaśnienia.

W tym czasie pozostałe trzy damy rozbudziły się, postękując z bólu i szukając swoich skromnych dobytków. Jedna z nich, blondynka o brązowych jak czekolada oczach, podeszła do mnie niemal się zginając, i zapytała wprost.

- Zabezpieczyłeś się?

- Tak sądzę... - Odparłem, bojąc się, co by się stało, gdybym powiedział, nie. Moją wypowiedź utrudniał fakt, że właśnie ta dama stała przede mną całkowicie naga. - A zresztą... jest wiele sposobów na aborcję.

- Miałam już tak wiele skrobanek, że nie mam ochoty na więcej. - ucięła bez żadnych ceregieli. Odeszła, mówiąc stek przekleństw pod moim adresem. Spojrzałem na swoją poprzednią rozmówczynię.

- No więc.. - Ponagliłem ją delikatnie. W odpowiedzi zamrugała niepewnie, i rozpoczęła opowieść.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Tanaris 09.02.2017
    "co ty się najlepszego wyprawiało"- co tu się najlepszego wyprawiało
    "Rozejrzałem si.ę,"- rozejrzałem się (bez kropki przy się)
    "Ależ oczywiście I swoją drogą" - po "oczywiście" kropka
    "Jedna z nich, blondynka i brązowych"- zamiast i ma być "o"
    "Moją wypowiedź utrudniał fakt, że właśnie a dama stała" - w drugiej części zamiast a ma być "ta"
    Jako, że tekst mi się spodobał, to wypisałam tu troszkę błędów, czasami też brakowało niekiedy przecinków. Dam 4 i czekam na dalszą część.
  • Oia 09.02.2017
    za błędy przepraszam, pisałam to na lekcji i bardzo się śpieszyłam. błędy natychmiast poprawię.
  • Tanaris 09.02.2017
    Oia Literówki posprawdzaj i będzie wszystko okey ;D
  • Oia 09.02.2017
    Tanaris Dobrze
  • Emi Ayo 09.02.2017
    Fajnie ze wstawilas takie ciekawe opowiadanie :D pisałaś na lekcji ?Ja też bardzo często piszę na lekcjach ;) zostawiam 5 bo całość świetna :D
  • Oia 09.02.2017
    dzięki
  • Arisu 13.02.2017
    Jeśli mam być szczera, to nie spodziewałam się takiego tematu. Ale jak na razie jest dobrze. Na chwilę obecną daje 4.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania