Jaja skąpane w nadziei. - Dodatek cz.1

Dodatek robię dla Lonely, aby wyjaśnić rzeczy, które nie ukazały się w tekście. Do dzieła! :D

 

* * *

 

Opis roz.1:

Historia zaczyna się od walki o Olimp. Laguny (bo tak zwani są najeźdźcy) próbują uśmiercić legendarnego Pegaza - gdyż jest ostatnim żyjącym pegazem - poprzez kwas. Jednak dzielny ojciec nie zważa na swoje życie i za wszelką cenę chce uratować pięcioro swoich pociech, które - dziwnym trafem - wylęgają się z jaj, zamiast rodzić jak normalne konie. Gdy udaje mu się opuścić pole walki jak na złość jedno jajeczko spada, lądując na ziemi. Pegaz ginie zostawiając pozostałe maluchy bez opieki.

Mija kilka lat, a nasz zaginiony konik ląduje w rzeźni, gdzie ma być uśmiercony, poprzez strzał w głowę. Jednak coś nie idzie po myśli rzeźnika, gdyż rumak okazuje się być odporny na pociski. Wkurzony odchodzi, a wierzchowiec wykorzystuje okazję i ucieka. Błąka się po mieście, gdy przypadkiem natrafia na kryjówkę pewnej dziewczyny - Avril, w której trzyma kotki i wyjada jej jabłka. Tak zaczyna się ich historia.

 

Zapowiedź roz.2:

Mogę zdradzić tylko, że na Olimpie dorosłe już rodzeństwo naszego bohatera strzeże swego świata. Wszystko dzięki nieznanemu dotąd bohaterowi - Pelenie, który uratował małe źrebaki. Tak więc postanawia wrócić na ziemię, by odzyskać przepadłego pegaza i dołączyć go do reszty. Jak się to skończy? Zobaczycie sami.

 

Opis postaci: Aiden

Jest to zagubione źrebię, którego historię już znacie. Nasz bohater ma zdolność chowania skrzydeł, tak, że stają się niewidoczne, przez co uważany jest za zwykłego konia... Do czasu... Wyróżnia się od swojego rodzeństwa maścią - ponieważ jest kary, z białą gwiazdą i skarpetkami, a pegazy na Olimpie są złote - oraz charakterem. Podczas gdy wizytówki boskiego świata są wręcz idealne - piękne, rozumne, zwinne i dobre, nasz koń jest odmienny, dziki, nieufny i niezdarny. No... To tyle o naszym 3 - letnim ogierze.

 

Opis postaci: Avril

Avril jest trzynastolatką przechowującą małe kotki w swojej kryjówce, gdyż jej rodzice nie znoszą zwierząt. Możemy o niej powiedzieć, że jest dość wysoką szatynką, o zielonych oczach, a jej włosy sięgają pasa. Poza tym nasza bohaterka należy do pozytywnych postaci. Jest dobra, uczynna, wrażliwa ale i odważna. Jej największą miłością okazuje się być skrzydlaty towarzysz, a największym sprzymierzeńcem Pelen.

 

Opis postaci: Pelen

Nasz chłoptaś należy do tych "zabawnych" postaci. Cechuje się poczuciem humoru, zwinnością, inteligencją i sprytem. W oczach innych postrzegany jest jako urodzony optymista, lecz prawda jest nieco inna. Pelen omal nie został zabity przez swoją siostrę. Od tej pory ma traumę. Jednak to nie wszystko. Jest bardzo wyczulony na słowa innych i bardzo łatwo można go zranić, choć częściej to on krzywdzi kogoś bez świadomości. Uratował małe pegazy, by ochronić Olimp i odbudować go na nowo. O jego wyglądzie powiedzieć możemy jedynie, że jest wysokim brunetem o czekoladowych oczach, wyglądający na 16 - latka.

 

To wszystko o postaciach. Ps. Nie musicie komentować, ani oceniać. Wystarczy, że przeczytacie :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Lonely ;c 13.07.2015
    Napisałaś T.T Dzięki Bogu. Masz 5 za dobrą robotę :D
  • Ekler 13.07.2015
    W sumie....czy ja tutaj widziałem jakieś opko, którego bohaterami są zwierzęta* :O!?
    +za najlepszy tytuł ever :D
  • Anonim 13.07.2015
    Drugi z kolei najlepszy, Ekler ;)
  • Lonely ;c 13.07.2015
    Ha ha. By .:Me:. ^^ Lubię oryginalne rzeczy :D
  • Lonely ;c 13.07.2015
    Jared, ha ha :D
  • Ekler 13.07.2015
    Oh, nie chciałem być nieskromny J :D
  • Anonim 13.07.2015
    Było się pochwalić swoim genialnym wyczuciem E ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania