jak ? dlaczego ? :)

Witam ja nie wpadłam tutaj aby pisać wiersze itp. ja tworze rap i zachęcam do przeczytania kawałka który napisałam dla mojej mamy która zachorowała na raka 1,5 roku temu.. a więc ciężko było mi się pozbierać .. ale nie byłam sama ponieważ mojej koleżanki mama zachorowała praktycznie w tym samym czasie ... .. właściwie w tym samym dniu zostały postawione ich diagnozy .. było ciężko .. lecz nasze mamy czują się już lepiej ale są nadal takie dni gdy już żadna z nas nie ma sil by nadal walczyć :( ..

A zaczęłam tworzyć przez kolegę ze szkoły ( Młody.pe) znajdziecie go na youtube .. jest super w tym co robi rapuje i nie ma lepszego od niego naszej szkole :) Gdy poznałam Pawła jak dawał swój pierwszy występ w nowej szkole byłam zachwycona ... rozmawiałam z nim wlasnie o mamie i powiedział że nie mogę ani ja ani mama się poddać i musze walczyć dalej a moim wsparciem będzie właśnie muzyka teraz sama piszę teksty ale nie nawijam bo się wstydzę .. słucham reggae i rapu .

 

A teraz dodo.pe ( macie kawałek hejty przyjmuję )

Jest taki czas co dotyczy obu z nas ja mam mamę no tyy tez (ejj)

obie chorują na złośliwego raka pierdolony że uczepił się akurat ich jednych z tych na których nam zależy Boże czy wiesz czy ty wiesz jak to jest coo??

One są ważne najważniejsze na świecie one nas urodziły od razu przytuliły , nie odrzuciły jak inne hmm

Mama każe do kościoła mówi Bóg cię woła idź się pomódl o zdrowie o życie o miłość i o to wszystko on cię wysłucha i pomoże nam wszystkim

my zapierdalamy do kościoła jak dwa bawoły takie cioty a Bóg co ??? oj tam oj tam wy sie pomęczycie co z tego że do kościoła chodzicie i się modlicie

Tak boże my wiemy że na każdego przyjdzie pora ale to nie jest jeszcze ten czas i coo? szantażujesz nas tak? Tak ja teraz pytam ciebie jak jest tam w niebie?? hee? oo nie my nie oddamy naszych mam będziemy walczyć do końca żeby nie poszły- tam bliżej słońca bo życie na ziemi czasem daje w kość i mamy jego dość ale to nic nie znaczy my będziemy walczyć słyszysz?!!!!!!

choćby nie wiem jak by to męczyło i tak nie zostawimy ich bo one nasze są my kochamy je nad życie ejj wy wszyscy słyszycie ??

My same walczymy z naszymi mamami nikt nam nie pomaga bo ludzie są zwykłymi kurwami w dupie nas mają ale pomocy jak trzeba szybko wołają

My lecimy z pomocą przecież nie zrobimy jak oni nie odrzucimy pomocy nawet jak ich nie znamy rozwiązanie znajdziemy ... grosiki zbieramy na chore dzieciątko to takie niewiniątko czasem niemowlątko jeszcze takie malutkie a już chore leży . zbieramy nakrętki po domach chodzimy kasę wołamy do puszki zbieramy na dzieci chore to nie mieści się w głowie ludzie pytają czy my ich nie zbieramy na wódkę na fajki a my na to ejj co to kurwa są za jebane bajki ..

więc tak powtarzam życie to kurwa ludzie to kurwy pod jedną latarnię się nadają ciągle pytają pomożecie hee ?

Jedna chemia druga nic nie pomaga ciągle mama z chorobą się zmaga

Łzy nam płyną po policzkach ale i tak nie poddamy się niee bo mama najważniejszą na świecie jest !!

już po operacji na bloku mama leży nic się nie odzywa chyba śpi siedzę przy niej czekam może wstanie w końcu się obudzi otworzy swoje oczy ...

jedna godzina dwie aż tak do pięciu , napięcie rośnie siedzę i siedzę a jeśli nie żyje ?? sprawdzę czy oddycha oo tak puls jest przeżyła chyba się uda

po długiej dobie mama się obudziła obolała zimno jej mówi ja cała zdruzgotana nie wiem co mam zrobić

zawołam lekarza tak będzie lepiej

lekarz przychodzi i mówi mi w oczy jak dobę przeżyje to żyć nadal będzie

mama łapie mnie za rękę mówi zaśpiewaj mi córciu ostatnią piosenkę łzy jej płyną po policzkach wyraz twarzy tak poważny traci ze mną kontakt ja jej śpiewam Oli piosenką że jej ostatni rok ... tak właśnie rok a tu zaledwie jedna doba to się w tłumie chowa i tak cię mamo kocham nie pozwolę umrzeć bo na miłość zasłużyłaś nigdy mnie nie uderzyłaś i kocham cię mi mówiłaś

ale mówić nadal będziesz bo ja cię nie zostawię ty moją mamą jesteś i ja cię uratuję wiem że spiny są czasem nie do wytrzymania ale to jest taka rodzinna nasz mania że nie da się inaczej ale ja to zmienię zobaczysz obiecuję ja cię uratuje (KOCHAM CIĘ MAMO ) :) <3 :*

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Hannah 30.06.2015
    Nie bardzo mi się podoba. Tekst dla ukochanej Mamy z wulgaryzmami, po prostu do mnie nie przemawia. Ale rozumiem, to jest styl rapu. Po drugie- skupiłabym się bardziej na emocjach i relacjii matka-córka. ;)
  • Johnny2x4 30.06.2015
    Zgadzam się z Hanną :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania