Jak powstał świat

Usiadł Bóg na tronie i wziął magiczną kule w dłonie.

Stwierdził że nastały czasy by stworzyć nowe światy.

Najpierw stworzył słońce a wraz z nim wrzechświat cały.

A potem planety te małe i wielkie.

Popatrzył i przed siebie wyciągnął rękę.

Ty planeto mała błękitna będziesz Memu sercu szczególnie bliska.

Na ciebie żyć będą stworzenia przeróżne. Na koniec zapragnął dać im opiekuna podobnego do siebie.

I wziął cząstke Swej duszy i na Ziemię zesłał i tak stworzył człowieka który tam mieszkał.

Na koniec historii o stworzeniu świata trzeba przyznać że to co Bóg stworzył w mgnieniu oka my niszczymy w ciągu wieków.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Karo 19.03.2016
    Wiersz na 4 lecz koniec wygrywa wszystko :) wow! Pięknie napisałaś ;) brawo. 5

    P.S. ostatnie zdanie jest bliskie tematyce mojego ostatniego wiersza " Historia w pigułce", na który serdecznie zapraszam :D
  • Tina12 19.03.2016
    Czytałam i faktycznie tam o wojnie a tu o świata początku ale podobieństwa choć maleńkie to zauważalne.
  • Karo 19.03.2016
    Wojna - kolejny przykład, że Bóg popełnił błąd w stworzeniu świata. Może to my jesteśmy wybrykiem natury ;)
  • Lotta 19.03.2016
    Fajny wiersz, tylko znowu wkradło się kilka błędów: brakuje przecinków, na początku "kule" - kulę "na ciebie" na tobie. Pisz poprawnie, bo to jest bardzo ważne w odbiorze tekstu. Ale ostatnia zwrotka jest bardzo mądra, ukazuje smutną prawdę o człowieku i jego niszczycielskiej mocy. Zostawiam 4.
  • Tina12 19.03.2016
    Karo to można powiedzieć że nikt z nas nie jest nie omylny nawet Bóg. Ale można patrzeć też z drugiej strony może wojna była aby nas uświadomić że coś źle robimy.
  • Tina12 19.03.2016
    Dzięki Lotta.
  • little girl 20.03.2016
    Tekst krótki, lecz ma w sobie to, co powinien mieć. Zostawiam 4 ::)
  • Rasia 23.03.2016
    "Usiadł Bóg na tronie i wziął magiczną kule w dłonie." - kulę*
    Ja również nie spodziewałam się końcówki i powiem Ci, że wiersz automatycznie staje się dzięki niej znacznie lepszy i bardziej wartościowy. Rozumiem ten brak przecinków, na jaki się zdecydowałaś, ale tutaj w takim razie inaczej podzieliłabym wersy, bo ciężko się czyta bez znaków przystankowych, albo jednak wstawiłabym te przecinki. No ale zostawiam 4, bo pomysł super :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania