Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (52)

  • Marzycielka29 18.06.2017
    Fajne i przyjemne w odbiorze. Ciekawa interpretacja i dobrze dobrane porównania. Taki inny punk widzenia.
  • Dziękuje bardzo
  • Irytolog 18.06.2017
    Rytmu tutaj za grosz nie ma,
    rymy wzięte z podstawówki,
    strasznie słaby to poemat...
    Autor nie wysilił główki.

    Treści też tu nie znajdziecie.
    Wybierz sobie prostszy temat
    - takich kalek pełno w necie,
    za schematem pędzi schemat...
  • Dzięki za szczerość . Wybiorę :)
  • Irytolog 18.06.2017
    Maurycy Lesniewski - Jeśli mogę, to taka drobna sugestia, abstrahując od opinii: weź na warsztat ostatnią zwrotkę i spójrz jak łatwo w niej poprawić melodię. Najbardziej w ostatniej linijce - zmieniasz kolejność słów i nagle akcenty zaczynają się zgadzać, już zaczyna płynąć... a żeby było śmieszniej, liczba sylab się wyrównuje, a to też może ułatwiać czytanie... Wybacz proszę moje "edycje" ale to tylko zabawa już gotowym tekstem żeby zobaczyć co wyjdzie...

    Kobieta gdy pragnie, pragnie wszystkiego.
    Być w samym centrum, być tylko dla niego.
    Zarazem być wolna i w sidła schwytana,
    Już taka kobieta jest zwariowana.
  • Irytolog kupuje to . Zaraz zmienię, . Powiem wiecej . Mimo , że Twoje imię mówi wszystko , lubię komentarze , które dodajesz . W jednym , nie u mnie , gdzieś tam przeczytałem coś o mnie .Chociaż mówiłeś o kimś innym . Trochę zamieszałem . Chciałem powiedzieć dziękuje .
  • Irytolog 18.06.2017
    Cieszę się, że mogłem się przydać... Smacznego :)
  • Freya 18.06.2017
    Wierszyk wporzo... ale powiem szczerze, że nie podoba mi się ostatni wers, ponieważ całość jest wyraźnie wykreowana atmosferą mistyki, a to zakończenie jest takie bezpretensjonalnie dobijające rzeczywistość. Pozdro. ;)
  • betti 18.06.2017
    Gdybym dostała taki wierszyk, to zamiast się wzruszyć pękałabym ze śmiechu. Sorry, ale taka jest prawda. Całość prehistoryczna. Romeo już lepszym językiem mówił do Julii... Proszę wzorować się na współczesnej poezji, o ile liczysz na poważny odbiór. Pozdrawiam.
  • Freya 18.06.2017
    betti; zapomniałaś o skrzypcach jeszcze... Tak w pierwszej chwili można byłoby przypuszczać, że się przeflancowałaś na Irytologa, ale jednak nie. Jak by nie było; podobieństwo jest, choćby przez ten format ubogiego słownictwa. Pozdrawiam serdecznie. ;)
  • betinka 18.06.2017
    Mamusiu, wróciłaś i to z jakim jadem wkroczyłaś na te niegodne dla ciebie salony. Czy ósme piętro już za ciasne dla ciebie i grozi ci banicja.
  • betti 18.06.2017
    Freya nie rozśmieszaj mnie proszę...
  • betti 18.06.2017
    betinka czyli świnka, jak miło się zrobiło...
  • betinka 18.06.2017
    betti jak ja świnka to ty maciora
  • Neurotyk 18.06.2017
    Freya, ubogie słownictwo więcej pomoże autorom niż twoje – patologiczne. Twoje nie jest oryginalne, obrazowe i ciekawe – jest bełkotliwe i nieczytelne.
  • Szudracz 18.06.2017
    betinka Knura tylko brak:)))
  • betinka 18.06.2017
    Neurotyk tatusiu zostaw Freyę, bo jej do nóg nie dorastasz. Obrońca z koziej dupy się znalazł.
  • Neurotyk 18.06.2017
    Zafiksowanym oszołomom nie zamierzam dorastać do żadnej części ciała.
  • Irytolog 18.06.2017
    betinka,
    dorasta się do pięt, a nie nóg... a obrońca może być z dupy lub jak z koziej dupy *coś*.
    Nie ucz taty dzieci rodzić ;)
  • betinka 18.06.2017
    Irytolog tak napisałam i tak ma być
  • Nuncjusz 18.06.2017
    tak jest! A jak Ci sie nie podoba, to nie czytaj jej komentarzy!!!
  • Irytolog 18.06.2017
    berlinka,
    aaaa, to ty z tych Artystów, co to mają własną Koncepcję, a ogólnie przyjętych zasad - ortografii, fazeologizmów czy stylu - nie przyjmują. OK, zanotowane. A że portal nie oferuje opcji edycji, to będzie dokładnie tak, jak napisałaś - po wieki wieków będzie świadczyło o twojej ignorancji. Indolencji. Impotencji. Impertynencji. Impedancji. Czy mój "format słownictwa" jest już wystarczająco ubogacony?
    :D
  • betinka 18.06.2017
    Irytolog amen
  • Freya 18.06.2017
    Irytolog ; z impedancją, to żeś pojechał nazbyt futurologicznie. :)
  • Jared 18.06.2017
    Współczesna poezja nie doskakuje do kolan, choćby do tej z wieku XIX, więc please XD
  • Opinie przyjęte . Dzięki
  • Powiem otwarcie , że nie koniecznie zależy mi na najszerszym odbiorze . Czasem czuje sie w swoim myśleniu jak dinozaur . Ale powiem rownież , ze dobrze mi z " dinozaurowstwem" . Ale naprawdę szanuje wasze , każda opinie jeśli tylko są merytoryczne . Wasze sa . Pozdrawiam rownież serdecznie :)
  • betti 18.06.2017
    Nawet, a może szczególnie dla siebie trzeba pisać dobrze, dlatego jeżeli masz zamiar to robić, zacznij nad sobą pracować, albo pisz do szuflady...
  • Ja szanuje Twoje zdanie , nie muszę sie z nim do końca zgadzać . Tu mozna , tak słyszałem , publikować szufladowe jakkolwiek by tego nie nazwał rzeczy . Jak stwierdziłas powinienem pracować nad swoim pisaniem , szuflada juz nie pomaga . Opinia tak wielkiego autorytetu jak Twój oraz rady , których udzielasz na pewno mnie uskrzydli . Jestem wdzięczny :)
  • Ja szanuje Twoje zdanie , nie muszę sie z nim do końca zgadzać . Tu mozna , tak słyszałem , publikować szufladowe jakkolwiek by tego nie nazwał rzeczy . Jak stwierdziłas powinienem pracować nad swoim pisaniem , szuflada juz nie pomaga . Opinia tak wielkiego autorytetu jak Twój oraz rady , których udzielasz na pewno mnie uskrzydli . Jestem wdzięczny :)
  • Dwa razy sie wysłało . Sorki
  • Nie chciałbym podgrzewać atmosfery , ale z mojego puntu widzenia to wyglada niczym wojna bogów , a ten szary człowieczek patrzy z dołu i nie bardzo wie o co chodź . Ja szanuje każda opinie jeśli ona da sie szanować . Jestem na takim etapie jakim jestem . W ciągu jednego dnie , czy przez aroganckie zabranianie publikacji , nie polepszy sie moje pisanie . Chyba nikogo zresztą . Ja wiem po co tu jestem . Zastanawia mnie to , po co są tu tacy wspaniali pisarze których tak bardzo rażą początkujący ? Dlaczego tu sa jeśli sa tacy wspaniali , po co sie męczą z "poldebilami" , którzy dopiero zaczynają. Nikt nikogo nie zmusza do pomocy , ani dawania rad . Ja jestem wdzięczny każdemu kto mi w normalny sposób powie co jest nie tak . To , że nie każdej rady wysłucham od razu , to chyba mam do tego prawo . Na pewno ja jednak wezmę pod uwagę i przemyśle . Fajnie jak komuś sie spodoba to co napisze , ale nie po cukier tu jestem .
    Jeśli ktoś chce czytać tylko wybitne prace , to dołączając tutaj nie widziałem w regulaminie , który przejrzałem "tylko wybitni pisarze" . Wiec czy to ja jestem w złym miejscu , czy niespełnieni laureaci Nobla ? Takia myśl mi przyszła do głowy . Mam nadzieje , że nikogo nie uraziłem .
  • Pasja 18.06.2017
    Stawiam wszystkim piwo na zgodę.
  • Pasja 18.06.2017
    Ja kobieta pragnę!
  • Jakie to piwo by miało być ? :)
  • Nuncjusz 18.06.2017
    Podobno mocz alkoholika niczym sie nie różni od piwa
  • Pasja 18.06.2017
    Maurycy Lesniewski A np. Deszcz w Cisnej z goryczką
  • Pasja 18.06.2017
    Nuncjusz próbowałeś?
  • pasja jest takie piwo ?
  • Nuncjusz 18.06.2017
    pasja napisałem 'podobno' czyli raczej nie próbowałem, ale was zachęcam do eksperymentu
  • Nuncjusz z chemi byłem jeszcze gorszy niż z polskiego , wiec podaruje sobie eksperymenty
  • Pasja 18.06.2017
    Nuncjusz ja dziękuję, jeszcze mam za co kupić i nie jestem alkoholikiem
  • Pasja 18.06.2017
    Maurycy Lesniewski i znowu oberwiesz krytyką
  • Pasja 18.06.2017
    Maurycy Lesniewski jest na Kazimierzu w Krakowie z bieszczadzkiej rozlewni
  • konstruktywna krytyka tylko ubogaca
  • Cholera to cała Polska +Europa , kawałek drogi . Ale skoro mówisz , że stawiasz to na pewno będę :)
  • KarolaKorman 19.06.2017
    Przed przecinkiem i kropką nie klikaj spacji. Maja stać zaraz za słowem, bez przerwy. Wiersz mi się podoba i ode mnie 5 :)
  • KarolaKorman będę nad tym pracował i sie pilnował. Jestem z ery w której nie było komputerów. Zawsze myślałem, że przerwa to przerwa. Polskie znaki pojawiają mi sie dopiero gdy kliknę spacje to stąd to całe zamieszanie. Bardzo dziękuje.
  • Nerd 19.06.2017
    Świetny wiersz 5, tylko mała rada. Jak piszesz wiersz bez żadnych znaków regułą jest, że zaczynamy zdanie od małej litery. Taka mała techniczna drobnostka.
  • fanthomas 19.06.2017
    E tam, dobre to było. 5
  • Dzięki fantomas
  • Violet 21.06.2017
    A mnie się podoba, pomimo pewnej trudności w odbiorze. 4+
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania