j22

x

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Aisak 16.11.2017
    żadne pouczanki nie przekonają osób, które palą bardzo długo albo lubią palić.
    nie cierpię smrodu fajek w domu, nienawidzę ludzi, którzy idąc po chodniku, palą, a w dodatku machają łapą z papierosem na wszystkie strony.
    gardzę kretyn/k/ami trzęsącymi się z zimna, ale twardo stojącymi przed - biurowcem, galerią, sklepikiem.
    ale lubię palić.
    szczególny dla mnie moment, to ciepły wieczór na balkonie z fajeczkiem i drineczkiem.
    w zimne pory roku już nie ma tego efektu.
    poza tym, i tak umrzemy, poco odmawiać sobie przyjemności, jeśli tak niewiele ich w życiu...
    (mam na myśli osoby, które mało palą do 5 papierosów dziennie).
    no, i tyle. nie
  • wioskowy 16.11.2017
    Argument, że "i tak umrzemy", jest niezbyt rozsądny. Kwestia jak...
  • refluks 16.11.2017
    wioskowy Nie ma żadnego dowodu naukowego na szkodliwość palenia tytoniu.
    Statystyki to nie dowód naukowy.
    Możesz nie pic i wysiądzie ci wątroba.
    Możesz nie palić i umrzeć na raka krtani lub płuc.
    Co do rzucania palenia.
    Głód nikotynowy to jedno.
    Drugi to przyzwyczajenie, ze w określonych sytuacjach palimy, gdy rano pijemy kawę, gdy telefonujemy, gramy na kompie, i tak dalej. I to jest wielki problem.
    Ja palę i palił będę.
  • Aisak 16.11.2017
    na pewno z petem w ryju.
    mierzi mnie widok starych, pomiętych, szarych bab z portem w ryju.
    umrę leżąc i pachnąc zgniłą świeżością xD
  • Zaciekawiony 16.11.2017
    refluks
    W pożarach wywołanych niedopałkiem giną co roku tysiące ludzi.
  • refluks 16.11.2017
    Zaciekawiony Znacznie więcej ginie w wypadkach samochodowych i na skutek powikłaniach pooperacyjnych.
    Skasować auta i zamknąć szpitale.
  • Zaciekawiony 16.11.2017
    refluks
    Stworzyć terapię uzależnienia od nieostrożnej jazdy.
  • Aisak 16.11.2017
    z petem w ryju*
  • wioskowy 16.11.2017
    Refluks. Wprowadzasz ludzi w błąd! Dowodów jest mnóstwo. Nawet refluks, zjawisko, bądź co bądź, bardzo szkodliwe jest bardzo często spowodowane paleniem tytoniu.
    Aisak. Co do argumentu, że wszyscy umrzemy: po cholerę więc szpitale, lekarze, apteki. Niech ludzie poumierają, bo przecież są śmiertelni.

    Ja nie namawiam wszystkich do rzucenia palenia. Jeśli Wam to pasuje, palcie sobie na zdrowie. Chciałem zwrócić uwagę przede wszystkim na to, że ci co chcą rzucić palenie, nie zrobią tego bez odpowiedniej motywacji, bez wzbudzenia w sobie faktycznej chęci.
  • refluks 16.11.2017
    wioskowy
    O czym ty radośnie komunikujesz?
    Ja miałem refluks, zanim jąłem palić. Nie zauwazyłę, żeby się od palenia nasilił.
    Ostatni raz byłę w przychodni na badaniach okresowych siedem lat temu, bo mi kazali w ubezpieczalni.
    Czyli paliłem wtedy już dwanaście lat.
    EKG cudowne, RTG płuc cudowne.
    Pierdzielenie o Szopenie.
  • Zaciekawiony 16.11.2017
    Nigdy nie będę w stanie rzucić palenia. Bo nigdy nie zacząłem i nie zamierzam w przyszłości.
  • Aisak 16.11.2017
    wioskowy,
    szpitale, apteki, lekarze to zwykłe mydlenie oczu.
    to jest biznes, panie, a koncerny tytoniowe zarabiają niewyobrażalne miliardy na palących.
    rączka rączkę dobrze karmi.
    masz szlachetne intencje, ale zabronisz komuś oddychać, nawet, jeśli to szkodliwy smog.
    wiem porównanie bezsensu, ale coś w nim jest.
  • refluks 16.11.2017
    Aisak A propos porównań.
    Pyszczą na palącego stojący na przystanku na okoliczność smrodu papierosa jednocześnie bezwiednie wciągając kinolem ogromy spalin.
  • Zaciekawiony 16.11.2017
    refluks
    I dlatego ostatnio zaczęto protestować też przeciwko spalinom i dymowi innego pochodzenia.
  • Marian 17.11.2017
    Wioskowy pisze: "Podstawowym warunkiem rzucenia palenia jest wyrobienie w sobie autentycznej chęci do zerwania z nałogiem. Bez tego nie ma co marzyć o skutecznym rzuceniu."
    To jest tzw. święta racja, ale jeszcze trzeba sobie w duchu dodać: "Ja jestem uzależniony od palenia, ja muszę z tym walczyć i nikt mnie w tym nie wyręczy."
    Pozdrawiam.
  • wioskowy 17.11.2017
    Marianie, uwierz mi: z tym nie trzeba walczyć, to trzeba zrobić. Ci co walczą, raczej niczego nie osiągną.
  • Aisak 17.11.2017
    wioskowy,
    ludzie są przewrotni. napisz odwrotny tekst. jak uwielbiasz palić, jak polecasz innym ten cudowny nałóg, jak lubisz się całować z laskami, które kopcą jak smoki xD
    jestem ciekawa efektów.
  • Tanaris 17.11.2017
    Czy nie jest łatwe? To zależy od wielu czynników, jakimi dysponuje dana osoba. Tobie się udało i brawo. Ja nie palę, jestem tego samego stwierdzenia, że po tym pozostaje tylko smród.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania