Jak się zachowywać w relacjach z innymi ludźmi?

Witam! W swoim pierwszym tekście po powrocie poruszę dość ciekawy temat, a mianowicie: jak rozmawiać z drugim człowiekiem. Przedstawiam wam swoje porady.

 

 

1. Patrz tej osobie w oczy przez ok. 50% rozmowy.

 

 

2. Gdy coś powie ty potakuj głową.

 

 

3. Spytaj o poglądy polityczne.

 

 

4. Stań w odległości ok. 30 cm od tej osoby.

 

 

5. Jeśli mówi cicho to ty też mów ciszej.

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • żadnej wartości literackiej... więc 1
  • Something 02.06.2019
    Tomku, twój kodeks savoir-vivre, w kontekście relacji międzyludzkich jest, aby delikatnie to ująć, niedostateczny.
  • Tomek Bordo 02.06.2019
    Dlaczego niedostateczny?
  • Margerita 02.06.2019
    Tomeczku, co to ma być? zostawiam bez oceny
  • ania_marzycielka 02.06.2019
    Całkiem spoko rady :) (zostawiam bez oceny).
  • ania_marzycielka 02.06.2019
    Choć oczywiście nie zgadzam się z punktem trzecim (zapomniałam dopisać)
  • sensol 02.06.2019
    knot
  • Bogumił 02.06.2019
    He, he, ludzie z reguły mają świadomość własnej głupoty, dlatego nie chcą przyznawać się do swoich poglądów politycznych. No bo jak racjonalnie uzasadnić głosowanie na Tuska i jego bandę mafiosów po tym jak podniósł ludziom wiek emerytalny do śmierci, okradł OFE na 150 miliardów, a bandziory z TK zwani sędziami mu to przyklepali, że to niby legalne, posłał sześciolatki do szkół wbrew rodzicom, bankrutował na życzenie Niemiec setki polskich zakładów pracy (stocznie, kopalnie, nawet kolejce gróskiej w Zakopcu nie darował), albo sprzedawał je za bezcen obcym gadom i jeszcze rudy pryszcz ma pełną gębę frazesów o demokracji po tym wszystkim. No jak można uzasadnić głosowanie i sympatię na tego głąba, barana i szkodnika? No jak? Tym że się nie lubi Kaczora bo jest mały. Totalny debilizm.
  • sensol 02.06.2019
    nieprawda. ludzie głupi nie mają świadomości własnej głupoty. gdyby mieli, nie międlili by w kółko takich bzdur. najlepszym przykładem jesteś ty. największy cymbał na portalu, przekonany równocześnie o swej wybitnej inteligencji i wiedzy.
  • Tomek Bordo 02.06.2019
    sensol Cymbałem jest ten kto daje komuś 1 bo go nie lubi
  • sensol 02.06.2019
    Tomek Bordo to było do Bogumiła, ty jesteś wice-cymbałem :)
  • Tomek Bordo 02.06.2019
    sensol twój komentarz na forum o Wieniawie był obrzydliwy
  • TrzeciaRano 02.06.2019
    Bogumił, a przypomnij nam w jakie afery uwiklany jest Pan Prezes i jego kompania? Waż słowa, bo obrażanie kogokolwiek nie jest takie całkowicie anonimowe i fajne :)
  • Bogumił 02.06.2019
    TrzeciaRano ukradł ci coś pan prezes?
  • TrzeciaRano 02.06.2019
    Bogumił Kultura wymaga, żeby nie odpowiadać pytaniem na pytanie.
  • Bogumił 02.06.2019
    TrzeciaRano Zapytałem o te afery pana Prezesa? Jakie niby ma afery, że jest prezesem fundacji o której wiadomo od ponad dwudziestu lat? Ma afery ktore wylęgają się w ciasnych łepetynach lemingów, o móźdźkach wielkości orzeszka arachidowego. Wymień te afery pana prezesa.
  • TrzeciaRano 02.06.2019
    Bogumił słabo Bogumile. Chwytasz się dziwnych chwytów erystycznych. Jak skończysz przepychanki i wyzwanie może porozmawiamy. Do tej pory nie udzieliłes odpowiedzi na pytanie. Szanuj innych i ich poglądy, nawet jeśli kolidują z twoimi.
  • Tomek Bordo 02.06.2019
    TrzeciaRano tak się składa, że to właśnie ja jestem nieszanowany za poglądy na tym portalu Bogumił też
  • Tomek Bordo 02.06.2019
    TrzeciaRano czytałem twoje opowiadania. Bardzo kreatywne.
  • Bogumił 02.06.2019
    TrzeciaRano nie szanuję bandytów którzy robią zamach na moją wolność. Tusk wysyłał policję która biła demonstrantów. Wielokrotnie. Za kaczora nigdy to się nie zdarzyło.
  • Zaciekawiony 02.06.2019
    Głupcy bardzo chętnie dzielą się z innymi swoimi poglądami, bo nie wiedzą, że wygadują bzdury. Często to widzę na forach.
  • Bogumił 02.06.2019
    Tomek Bordo TrzeciaRano czytałem twoje opowiadania. Bardzo kreatywne.

    Tak, przepiękne, ja też czekam na ciąg dalszy. Zagryzam pazury za bohaterów.
  • Mane Tekel Fares 02.06.2019
    Ku.wa, ja prdl.Idę na piwo
  • Pan Buczybór 02.06.2019
    suabe

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania