Jaszczuroludy, Samochód, Zachód Słońca, Ogród, Dom, Korytarz, Przedpokój, Łazienka

"JASZCZUROLUDY, SAMOCHÓD, ZACHÓD SŁOŃCA, OGRÓD, DOM, KORYTARZ, PRZEDPOKÓJ, ŁAZIENKA"

 

Lato 2013.

 

Było ciepłe i słoneczne popołudnie. Dwudziestokilkuletni mężczyzna mieszkał na przedmieściach niedużego kolorowego miasta, pełnego ogrodów. Został zaatakowany w swojej dzielnicy przez trzy ludożercze jaszczuroludy. Zastrzelił je jedną ze swoich tajnych broni, laserem ukrytym w rękawie. Uciekł do samochodu osobowego, który miał kolor jasnoczerwony albo ciemnopomarańczowy. Okazało się, że wewnątrz pojazdu ukrywały się trzy kolejne drapieżne stwory. Przestrzelił je wzrokiem na wylot, zostawiając dziury w ich ciemnozielonych łuskowatych klatkach piersiowych bądź jasnopomarańczowych brzuchach.

 

Nadszedł zachód słońca. Człowiek pobiegł przez krótki odcinek ulicy, przeskoczył przez bramę na swoje podwórko nad którym wisiał międzywymiarowy pojazd cywilizacji pozaziemskiej. Zestrzelił go pistoletem ukrytym w rozporku, po czym schował się w domu. Przebiegł przez wąski korytarz i przedpokój, po czym schował się w niedużej łazience. Tam zaskoczyły go trzy kolejne zabójcze jaszczuroludy. Mężczyzna ustrzelił je tajnymi karabinkami, które znajdowały się w czubkach jego butów.

 

Człowiek cudem przetrwał. Otworzył okno i wyjrzał przez nie. Znowu był środek dnia. Cały dom został od zewnątrz obrośnięty winoroślą. Wśród liści pojawiły się zielone rzekotki i szarańczaki.

 

Koniec.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania