Jaźń Koziorożca - Prologus

Sądził, że pozbył się mnie już na zawsze. Uważał siebie za wielkiego zwycięzcę w tej niekończącej się grze o własne istnienia. Łudził się, że zniszczył jedyną osobę, która była w stanie go zdemaskować. Jeszcze nie wiedział, jak bardzo się mylił. Pech chciał, że w końcu trafił na kogoś, kto nie zamierza grzecznie usunąć się w cień. To nie było w moim stylu, by z trwogą chować się przed dzierżącymi w ręku fałszywą władzę. Ja jestem z tych niezłomnych, dla których los nie przewidział porażki. Ja jestem z tych nie do pokonania, którzy mimo licznych ran, zawsze powracają jeszcze silniejsi.

Biorę pierwszy oddech od bardzo dawna. Moje płuca zdążyły się od tego odzwyczaić, dlatego muszę zadowolić się tylko płytkim westchnieniem ulgi. Pętające mnie więzy opadają, a ja znów mogę się poruszać. Moje powieki drgają nieśmiało, a na wargach pojawia się długo wstrzymywany grymas. W ustach mam mieszankę słonego gniewu i gorzkiego triumfu, która towarzyszyła mi przez cały ten czas.

Czuję w kościach, że jest to właściwa pora na rewanż. Jego czujność nareszcie smacznie zasnęła. Gdy zmęczony zamknął oczy, ja nareszcie mogę je otworzyć.

Tłumione wiekami myśli gwałtownie zaczynają wypełniać moją głowę obrazami i głosami. Wspomnienia powracają, znów kształtując historię mojego życia. Przed oczami widzę twarze osób, które kiedyś kochałam, a także tych, których teraz nienawidzę. Nie zamierzam im wybaczyć.

Przebudziłam się tylko po to, by podłożyć ogień pod jego świat iluzji i fałszu, i obrócić go w proch, tak by nigdy więcej nie zdołał go już odbudować. To jest mój jedyny cel, poza nim nie mam już nic.

Uśmiecham się do własnych myśli. Udało mi się odrodzić, uwolnić z jego więzienia. Powróciłam gotowa, by odegrać się na swoim oprawcy. Nikt nie powita mnie z otwartymi ramionami. Ci, których zamierzam w niedługim czasie odwiedzić, z pewnością za mną nie tęsknili.

 

A TY, CO JESTEŚ W STANIE POŚWIĘCIĆ, BY PIERWOTNY KOZIOROŻEC OCALIŁ AKURAT CIEBIE? ♑

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Cofftee 13.04.2019
    Intrygujące. Nie będę jednak na razie pisać za wiele, bo to dopiero prolog. Zobaczymy, co tam się dalej zadzieje :-)
    Pozdrawiam ciepło.
  • DarthNatala 14.04.2019
    Zobaczymy jak się rozwinie. Na te chwile mnie zaciekawiło :D
  • CharliseEileen 21.04.2019
    Bardzo się cieszę! Mam nadzieję, że spodobają Ci się kolejne rozdziały ;)
  • aldanari 24.04.2019
    Ciekawe, ale na razie nie wiem co i jak, więc idę dalej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania