jeden oddech

Jeden oddech opowiadający tak wiele. To wszystko dzieje się w jednej sekundzie.

Ile tych przeoczonych rzeczy? Zwolnij chodź na chwilę i ujrzyj prawdę.

Czas ucieka pomiędzy palcami. Staram się walczyć z samym sobą.

 

Pokój końcem wojny. Moje życie nagrodą za zwycięstwo.

Wszystkie myśli, które powstały. Wszystko to trwa tylko sekundę.

Obraz, którego nie opiszą żadne słowa. Moją udręką własna głupota.

 

Noc zapada tak wolno. Moje serce spowalnia swe bicie.

Myśli krążą wokół mnie. Oddech, który trwa wieczność.

Tak wiele rzeczy w tak, krótkim czasie. Wmawiam sobie kłamstwo.

 

Chcąc udowodnić sobie, że mam talent zmuszam samego siebie. Czyż nie jest to błąd?

Zapominam w jednej chwili o tym co mnie rani. Czas ucieka przede mną.

Ziemia jest co raz bliżej. Niech ta chwila trwa.

 

Jeszcze nie chcę wracać do ciemności. Moje oczy tęsknią za gwiazdami.

Ta noc niech będzie ostatnią. Usta chcą wypowiedzieć prawdę, której nie znają.

Czysty zlepek przypadkowych myśli. Ciągle mi tego czegoś brakuje.

Następne częściJeden dzień

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (60)

  • elenawest 25.10.2015
    Jak zwykle mocne ;-) i znów 5
  • D4wid 25.10.2015
    Właśnie nie mocne. Brakuje mi słów aby opisać swoje emocje i to co widzę. Po prostu widzę kosmos a opisuję ziarenko piasku.
  • xnobodyperfectx 25.10.2015
    D4wid to weź pędzel, kubły farb i zacznij bazgrać jak ci w duszy gra. Nie trzeba być artystą, by się wyrażać na różne sposoby.
  • D4wid 25.10.2015
    xnobodyperfectx Tylko, że ja lubię pisać. Słucham muzyki, która pasuje do mojego nastroju i wtedy bum. To jest piękne. Tysiące myśli i nie wiem, którą mam wybrać aby pasowała do reszty. Wtedy widzę tyle obrazów, że nie wiem, który opisać, a jak już zacznę opisywać to brakuje mi słów.
  • elenawest 25.10.2015
    D4wid jak dla mnie jest mocne, ale może się nie znam :-P farby to też wcale nie jest zły pomysł
  • elenawest 25.10.2015
    D4wid to postaraj sie uspokoic. Rozumiem o co ci chodzi z tym natlokiem mysli, wiec spisz je sobie na kartce, a potem spokojnie zacznij z nich cos tworzyc :-)
  • xnobodyperfectx 25.10.2015
    D4wid, a ja lubię pisać, tworzyć muzykę, słuchać jej, malować. Trzeba poszerzać swoje horyzonty.
  • D4wid 25.10.2015
    xnobodyperfectx Malowanie to raczej nie dla mnie. Granie na jakimś instrumencie to też nie moja broszka. Jak na razie moje horyzonty to pisanie+trening na drążku (do czasu) i historia
  • xnobodyperfectx 25.10.2015
    "Moje uczy tęsknią za gwiazdami."- sądzę, że chodziło ci o "oczy".
    Bez obrazy, dla mnie to zlepek różnych emocji, które w twoim ciele aż buzują, przez co wychodzi miszmasz.
    Mnie nie porwało, nie kazało na chwilę zatrzymać i zastanowić. Ot, wiersz wyżalający.
    Dla mnie takie 3/4, ale nie wystawiam oceny.
  • hariin 25.10.2015
    1) Jeden oddech opowiadający tak wiele.
    2) Zwolnij chodź na chwilę i ujrzyj prawdę.
    3) Chcąc udowodnić sobie, że mam talent zmuszam samego siebie.

    Oprócz literówki, dostrzeżonej przez mojego poprzednika, znalazłam jeszcze trzy błędy. Szczerze? Nie jest źle, ale rewelacyjnie też nie. 3 to za mało, więc zostawiam słabe 4. :)
  • xnobodyperfectx 25.10.2015
    Poprzedniczkę*, cholera jasna, no. Może nie było trzeba ścinać tych włosów, chociaż są do ramion. :CC
  • hariin 25.10.2015
    xnobodyperfectx - Nigdy nie trzeba ścinać włosów! To grzech :D
  • xnobodyperfectx 25.10.2015
    hariin oj tam grzech! Ja zarządziłam w swoim życiu własną rewolucję, a co będę się patyczkować. :D
  • hariin 25.10.2015
    xnobodyperfectx - Też prawda. :)
  • hariin 25.10.2015
    Moje uwagi poznikały, bo zapisałam je < w taki sposób >, tylko bez spacji... Głupia.
    Jeszcze raz!

    1) Jeden oddech PRZECINEK opowiadający tak wiele.
    2) Zwolnij chodź CHOĆ* na chwilę i ujrzyj prawdę.
    3) Chcąc udowodnić sobie, że mam talent PRZECINEK zmuszam samego siebie.

    Powinno być dobrze. XD
  • D4wid 25.10.2015
    Spokojnie. Parę lat treningu i to się naprawi :D Dopiero zaczynam i nie mam nikogo kto by mnie nauczył pisać haha :D I chyba mam dysleksję.
  • xnobodyperfectx 25.10.2015
    D4wid nikt cię nie nauczy pisania, tego nauczyć się musisz sam. xDD
  • elenawest 25.10.2015
    D4wid spokojnie, nauczysz się pisać ;-) będę 3mać kciuki :-)
  • D4wid 25.10.2015
    elenawest Ale gdyby ktoś mnie zaczął uczyć normalnie pisać a nie po swojemu :D Jak widzę w necie o tym gdzie przecinki się stawia to mi się słabo robi haha
  • elenawest 25.10.2015
    D4wid mnie również ;-) też piszę po swojemu, ale kilka rad dostałam :-P
  • hariin 25.10.2015
    A ja większości wskazówek przydających się w pisaniu nauczyłam się w internecie, haha. Nadal mam problem z imiesłowami i często gubię się z przecinkami (ale rymuję), ale i tak nie jest źle!
  • D4wid 25.10.2015
    hariin Przecinki to moja zmora. Literówki to tradycja :D Ale robię tyle literówek bo szybko piszę i klawiatura nie do końca sprawna.
  • elenawest 25.10.2015
    D4wid więc aby ich uniknąć, nie wrzucaj od razu tekstu, tylko go wcześniej przeczytaj :-)
  • D4wid 25.10.2015
    elenawest Nie lubię czytać swoich tekstów. Mam ich z 210 a przeczytałem może 20.
  • hariin 25.10.2015
    D4wid - Zazdroszczę ci. Kiedy ja coś napiszę, czytam to chyba milion razy i co chwilę coś poprawiam, aż w końcu zaczynam mieć dość :D
  • D4wid 25.10.2015
    hariin A jak ja czytam swoje teksty to nie mogę i od razu usuwam. Dlatego jak piszę to nie czytam. Bo gdybym czytał to bym nic nie napisał :D Nie mogę ich czytać bo po prostu to mnie dobija bo nie widze w nich niczego dobrego tylko same błedy.
  • hariin 25.10.2015
    Pewnie dlatego tak rzadko udaje mi się napisać coś od początku do końca... Trochę to smutne.
  • elenawest 25.10.2015
    D4wid nie zgodze sie z toba. Twoje teksty sa dobre :-D
  • D4wid 25.10.2015
    elenawest Ja w nich nie widzę niczego dobrego. Nie potrafię opisywać tego co czuję i co widzę.
  • hariin 25.10.2015
    Nie ma co narzekać, tylko brać się do roboty! :)
  • elenawest 25.10.2015
    D4wid sa dobre ;-) nie kloc sie :-P
  • D4wid 25.10.2015
    elenawest Właśnie nie do końca. Czuję, że mam jakiś tam talent tylko trzeba nad nim popracować aby było coś dobrego, ale ciągle czegoś mi brakuje w nich.
  • elenawest 25.10.2015
    D4wid to pracuj :-D
  • D4wid 25.10.2015
    elenawest Przydałby mi się ktoś kto pisze wiersze, albo książki :D Wtedy bym się czegoś nauczył.
  • xnobodyperfectx 25.10.2015
    Ojej, nie chcę nikogo urazić, ale poszłam w kierunku psychologii, to i mi się udzielają różne zachowania. Dla mnie Dawid próbujesz grać w ukrytą skromność, jeśli przeszkadza ci twój poziom, to czemu nie walczysz by było tylko lepiej, a się użalasz? Próbujesz wzbudzić współczucie u innych, by cię komplementowali. Powtórzę, nie miałam na celu nikogo urazić.
  • elenawest 25.10.2015
    D4wid wierszy co prawda nie pisze, ksiazki i opowiadania a i owszem, wiec jakbys potrzebowal plomocy, to moge pomoc ;-)
  • D4wid 25.10.2015
    xnobodyperfectx Staram się aby było lepiej. Nie tylko w pisaniu, ale w życiu. Ćwiczę na drążku :D To już coś haha :D No i wydaje mi się, że masz rację. Nie mam wiary w siebie i nigdy mi rodzice nie powiedzieli, że są ze mnie dumni. Z ojcem nie rozmawiam, a z matką to prawie wcale. Pewnie dletego mówię, że nie mam talentu bo chcę być doceniony i aby ludzie mi mówili, że jednak go mam aby podnieść swoją niską samoocenę.
  • xnobodyperfectx 25.10.2015
    To jest tylko głupie pieprzenie, za przeproszeniem, że potrzebujesz kogoś do swojego rozwoju. Są poradniki na internecie? Są. Są książki? Są. Więc w czym problem? Uważasz, że jak ktoś ci powie, że przed "że" (przykładowo) stawiać przecinek, to zaczniesz to robić w przeciwności jeśli przeczytałbyś poradnik?
  • elenawest 25.10.2015
    D4wid kurcze, my cie tu doceniamy. A na pewno ja ;-) bo imponujesz mi tym, ze sie podniosles z tej niefajnej sytuacji
  • xnobodyperfectx 25.10.2015
    Zarządzam koniec cukrzenia. Dawid jeszcze moja taka rada od siebie jako osoby, która "bawi" się w psychologa i sama ma problemy. Ważne jest, by pomimo tego, jak życie cię kopie, iść przez nie z uśmiechem. Ponieważ najlepszym aktorem musimy być przed samym sobą.
    Na ten jakże melancholiczny wieczór polecam jakże wspaniałą wokalistkę i jej utwór "Hello". Zarzucam linkiem:
    https://www.youtube.com/watch?v=YQHsXMglC9A
  • Anonim 25.10.2015
    xnobodyperfectx, na ludzi czasami bardziej oddziałują inni ludzie, niż poradniki. Szczególnie jak Dawid wspomniał, ci nie mający kontaktu z innymi rzeczywistymi osobami. Internet jest dla niego sanktuarium, w którym piszę i, w którym może liczyć na pomoc, nie koniecznie wołając o nią.
    Sądzę, że Dawid bardziej potrzebuje interakcji niż pustych zdań zapisanych w pliku pdf
  • elenawest 25.10.2015
    Efria no zgodze sie z ta interakcja ;-)
  • hariin 25.10.2015
    Też uważam, że nie ma po co użalać się nad sobą i szukać współczucia wśród innych. Też chciałabym, żeby było inaczej, ale w dzisiejszych czasach nikogo nie interesuje to, czy masz jakieś problemy. Najlepiej ich po sobie nie pokazywać i starać zmieniać się na lepsze. Wtedy przynajmniej nie wychodzi się na piz.dę. :)
  • xnobodyperfectx 25.10.2015
    Efria nie mówię, że to źle, że potrzebuje pomocy innych. Jednak czy potrzebny jest ci drugi człowiek, by jedynie ci powiedział przed jakimi znakami stawiamy przecinki? Nie może to i stanowić jego główną przeszkodę w rozwoju. Wystarczy się zakręcić w samym internecie, a poznasz wielu autorów, wydających. Wystarczy tylko chcieć, bo czasami nie zdajemy sobie sprawy, że coś może być na wyciągnięcie ręki, odwracając tym samym wzrok.
  • hariin 25.10.2015
    Pozostańmy na tym, że wszyscy jesteśmy piękni, mądrzy i utalentowani. Koniec!
  • Anonim 25.10.2015
    xnobodyperfectx, tak szczerze... to mi były potrzebne takie osoby, dzięki którym teraz zwracam większą uwagę na interpunkcję. To właśnie było mechanizmem pchającym mnie do tego, bym chciała więcej i więcej i się uczyła, prawdopodobnie Dawid nie ma tego impulsu, który wywołałby u niego konkretną reakcję. Niemniej jednak widać poprawę w jego tekstach i widać w nich więcej uczuć niż na początku, dlatego sądzę, że zasada "powoli, ale do przodu" u niego jest jak najbardziej adekwatna, a to, że teraz zdobył czytelników, którzy komentują, to jeszcze bardziej go pcha do przodu. Niestety masz rację, że czasami nie zdajemy sobie sprawę, że ktoś może być na wyciągnięcie ręki, jednak najpierw trzeba wyjść z klatki, a do tego czasami jest długa droga, by z tej klatki wyjść i się otworzyć. Tu trzeba cierpliwości od nas, a od niego wytrwałości
  • elenawest 25.10.2015
    hariin no i prawidlowo :-D
  • xnobodyperfectx 25.10.2015
    Efria nie krytykuję tutaj potrzeby konstruktywnej krytyki, o dziwo! Sama ją dostawałam, fakt, nie tutaj, ale dzięki pewnym osobom się rozwinęłam. Potrzebujemy zdań innych, jakiś uwag, na tym polega głównie życie. Jednak nie można się od tego uzależniać, by na końcu nie skończyć z pytaniem: "A jak się prawidłowo umyć?". Mam nadzieję, że dochodzimy do porozumienia. :D
  • D4wid 25.10.2015
    Wiem, że tutaj mnie doceniacie. Widzę to po komentarzach. Tutaj to jest inny świat. Czuję tutaj taką jakaś społeczność, w której mało się udzielam :D
  • elenawest 25.10.2015
    No nie wiem czy tak malo ;-) raczej duzo dosc :-)
  • elenawest 25.10.2015
    Dobra, dajmy juz temu spokoj :-)
  • hariin 25.10.2015
    Fakt, trochę się tu rozpędziło:D:D
  • D4wid 25.10.2015
    hariin Taka dyskusja haha
  • elenawest 25.10.2015
    D4wid no dyskuzja sie wyjatkowo rozrosla :-P
  • Anonim 25.10.2015
    wybaczcie, że wrzuciłam swoje trzy grosze ;c ale już kończę, jestem piękna, utalentowana i mądra, więc czegoż mi więcej potrzeba? :D Hariin cudownie to określiłaś
  • hariin 25.10.2015
    Efria - Dziękuję, naprawdę się starałam! :D
  • xnobodyperfectx 25.10.2015
    Ja to ostatnio jestem ogólnie zajęta życiem realnym, dopiero teraz się jakoś dorwałam do internetowej społeczności. Takim sposobem mój "słowotok", znalazł ujście w tym miejscu. Gomene, jeśli kogoś uraziłam, komuś się naraziłam. :D
  • Anonim 25.10.2015
    Gomene *.* i poważna, twarda nobodyperfekt zamieniła się w słodkość.
    Hariin rozbroiłaś mnie tym stwierdzeniem, ale widać, że się postarałaś, ponieważ nie użyłaś słowa "młodzi"
  • xnobodyperfectx 25.10.2015
    Efria, boże teraz to co ty napisałaś, postawiło się w uroczym świetle. xD Efria-chan, proszę, zwracaj się do mnie po imieniu, dziwnie się czuję, kiedy osoby muszą używać tego długiego nicku. :< Możesz do mnie się zwracać Aga, lub jakkolwiek masz ochotę.
  • D4wid 25.10.2015
    xnobodyperfectx Załóżcie konwersację grupową na fb i tam dyskutujcie :D Chyba będzie wygodniej

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania