***

***

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (30)

  • Łowczyni 16.04.2016
    Tylko i wyłącznie 5! ^^
  • Neurotyk 16.04.2016
    Taka prosta pioseneczka :) Dzięki :)
  • Łowczyni 16.04.2016
    Ależ nie ma za co, muchacho :D
  • Marzycielka29 16.04.2016
    Świetne mimo, że mało :) Zawsze twiedziłam, że świat bez rachunków byłby piękniejszy :D 5
  • Neurotyk 16.04.2016
    Marzycielka29, cóż, rachunki obowiązują i będą obowiązywały :)
  • little girl 16.04.2016
    Wszystko wraz z ostatnią zwrotką układa się tak smutną całość... ehh te rachunki. Świetny dobór słów, bardzo mi się podoba:) Zostawiam 5 :)
  • Neurotyk 16.04.2016
    Littel, dziękuje za opinię :)
  • Lotta 16.04.2016
    "życie to jest rachunek" zgadzam się. Chyba się zakochałam w tym tekscie. Czas nas rozlicza z tych rachunków - a to i tak tylko jedna z możliwych interpretacji. 5 :D
  • Neurotyk 16.04.2016
    Lotta, ooo, miło mi, że przypadło Ci do gustu :D
  • Rasia 16.04.2016
    "życie to jest rachunek
    za gaz, za prąd, za pocałunek" - jakże mi się podoba ten zlepek. Jest po prostu cudowny i taki głęboki. Te dwa wersy kryją pod sobą taką odpowiedzialność za każdy nasz gest i ruch wykonany w życiu codziennym. Równocześnie zdaje mi się też ukazywać takie zatracenie, pogoń za pieniądzem, by te rachunki wszystkie spłacić, i z zatarciem granicy między tym, co uczuciowe a materialne. Właściwie to zdało mi się aż przykre.
    Świetny wiersz, bardzo fajnie wyszedł, zostawiam 5 :)
  • Neurotyk 16.04.2016
    Rasiu, bardzo mi miło, że Twoja opinia jest tak pochlebna :) Widzisz w tych zdaniach metaforę, świetnie :) Bardzo mi miło :)
  • Neurotyk 16.04.2016
    Neurotyk

    PS Rasiu, płaćmy jak najniższe rachunki...
  • Rasia 16.04.2016
    Och, tego to by chyba chciał każdy! :)
  • Tessy Kier 16.04.2016
    Życiowe tak bardzo. Głowa boli przez tę całą ekonomię. Czy jest sposób, by choć na chwilę odciąć się od materializmu? Oto jest pytanie.
    Ode mnie pinć. :)
  • Neurotyk 16.04.2016
    Tessy, dziękuję za komentarz i postawione pytanie :)
  • Niemampojecia96 16.04.2016
    Naurotyk, ja to Cie lubie. Listonosz i mnie przynosi, za gaz, za cos, ze cos odlacza. Na sadzie ostatecznym przy odlaczaniu pradu powiem chyba, ze jestem wolna. Jak czynsz, ktorego nie place. Sprowadzeni i zakleszczeni w tych wszystkich rachunkach, rowniez psychicznych za pocalunki, jakze mamy zajac sie czyms wznioslejszym. I juz od dawna przesladuje mnie mysl, ze czlowiek nie wiedzialby dodad pojsc, gdyby mu zdjeto kajdany i wyburzono osiedla. Pozdrawiam.
  • Neurotyk 16.04.2016
    "czlowiek nie wiedzialby dodad pojsc, gdyby mu zdjeto kajdany i wyburzono osiedla" — dotarłaś do prawdy, brawo. :)
  • alfonsyna 16.04.2016
    Wychodzi na to, że ilekroć starasz się zawrzeć w swoich tekstach jakieś przesłanie, używasz do tego bardzo adekwatnych metafor i robisz to w sposób na tyle uniwersalny, że siłą rzeczy trafia to chyba do każdego. Sama metafora rachunku jest tyleż przygnębiająca, co prawdziwa, ale nie sposób się z nią nie zgodzić, choć nikt rachunków płacić nie lubi... 5 :)
  • Neurotyk 16.04.2016
    alfonsyna, dziękuję za miłe słowa o moje "twórczości" - tak, staram się aby była uniwersalna i popkulturowa bardziej aniżeli niedostępna i tajna :)
  • Niemampojecia96 16.04.2016
    Nawet i sposb, by sie nie zgodzic sie znajdzie. Ale od sposobow sa wysokie rachunki ;)
  • Angela 16.04.2016
    Jak rzadko, muszę się z Tobą zgodzić : ) 5
  • Neurotyk 16.04.2016
    Angela, w końcu się nie zgodzisz :)
  • Nikt_ważny_ 16.04.2016
    Świetny! Oczywiście zostawiam 5 :)
  • Neurotyk 17.04.2016
    Nikt ważny, dziękuję :)
  • Billie 16.04.2016
    Bardzo mi się spodobał. Tak dobrze zachowany balans pomiędzy tym, czego pragniemy a zimną rzeczywistością. Podoba mi się porównanie życia do rachunku :) I świetne zakończenie. 5 :)
  • Neurotyk 17.04.2016
    Billie, miło mi, że się podobało Ci :)
  • Iskierka 19.04.2016
    Nie znam się na wierszach i nigdy nie potrafię ich zinterpretować tak, jakby chciała tego polonistka, :) ale przekaz tego mi się podobał. Smutno mi się zrobiło, gdy pomyślałam, że nasze życie sprowadza się do rachunków i tego, co musimy zrobić, za co zapłacić... Szkoda tylko, że sylaby w wersach się nie zgadzają. Byłoby rytmiczniej.
  • Neurotyk 19.04.2016
    Iskierka, dziękuję za komentarz:) Zapraszam na inne wiersze, są bardziej rytmiczne :)
  • Skaczę sobie po twoich wierszach i trafiałam na swoje serduszka i komentarze xd a tu mnie jeszcze bue było :) świat jest materialny i okazuje się, że uprzedmiotawiamy nawet rzeczy niematerialne: 'rachunek za pocałunek'. Niektóre długi, mimo że emocjonalne, wcale nie ciążą mniej...
  • Neurotyk 03.07.2016
    marcepanowy, bardzo mi miło, że skaczesz wesół po moich tekścikach (wiele z nich - te pierwsze- jest nieporadnych, grafomańskich :). Ten to taka jakby piosenka, tekst dość ludyczny. Dziękuję za refleksję Twoją:

    "Niektóre długi, mimo że emocjonalne, wcale nie ciążą mniej..."

    Tak...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania