-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Wrotycz 15.04.2019
    Sylabik - ale tu: co we mnie rodzi się w tej sytuacji? - o jedną zgłoskę jest za dużo.
    Nie wydaje mi się, aby wielokropek na początku i na końcu był zasadny. Rymy dokładne, ale i klika rozmytych, ciekawych. Rytmicznie jest.
    Przecinek po zakamarkach zmienia treść, wydaje mi się, że miał być związek: zakamarki pamięci. Ciut bym ograniczyła ilość zaimków.
    Treść - zaskakująca pointa, która wcześniejsze rozumienie wersów przekreśla.
    Czwóreczka:)
    Pozdrawiam:)
  • Anonim 15.04.2019
    Wrotycz,
    dzięki za opinię i czytanie w ogóle.
    Trzykrotnie przeanalizowałem ilość sylab w tym, co przytoczyłaś i muszę powiedzieć, że nie masz racji. Wszędzie jest 10. Może się wydawać, że jest więcej, bo słowa "w tej" tworzą tu jedną zgłoskę.
    A o zakamarki zakrętów szarych zwojów mi chodziło. Zakamarki mózgu, ogólnie.
    A pointa to psychologia bardzo głęboka.
    Aha. A zaimków jest faktycznie za dużo, ale dałem ich tyle, aby nie wypaść z rytmu.

    Pozdrawiam.
  • Wrotycz 15.04.2019
    Pomyliłam się? Zaraz przeliczę raz jeszcze: co - we - mnie - ro- dzi - się - w tej - sy - tu- a- cji
    Wychodzi mi 11 a nie 10 sylab.

    Wiesz, ja rozumiem, że w ostatniej strofie podmiot liryczny zwraca się do nieżyjącej kobiety, o której pamięć nie pozwala wejść w relację z inną, z tą na początku wiersza.
    Dobrze?
  • Anonim 15.04.2019
    "tua" - to jedna sylaba, przynajmniej tak sądzę ja.
    A co do zwracania się do kobiety z przeszłości, to tak. Z grubsza tak, omijając niepotrzebne szczegóły.
  • Wrotycz 15.04.2019
    Dam sobie głowę uciąć, że -tua- to dwie sylaby: tu - a :)
  • Wrotycz 15.04.2019
    Dzięki wielkie za info interpretacyjne (bo nie musiałeś), serdecznie pozdrawiam.
  • Anonim 16.04.2019
    Wrotycz, wygląda na to, że masz rację. Za bardzo wierzę słuchowi, a słyszy się "sytłacji". Dzięki za poprawkę, skłoniło mnie to do dogłębnego sprawdzenia.
    Pozdrówka.
  • Podoba mi się, bardzo rytmiczna i melodyjna poświata tego tekstu.
  • Anonim 19.04.2019
    Bardzo Ci dziękuję za te słowa.

    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania