Jej spojrzenie

Fajny, dobrze zbudowany z niesamowitym poczuciem humoru, wewnętrznym luzem życiowym, lubiący mamine obiadki, dobry alkohol, szybkie samochody i piękne kobiety.

Misiaczek z wyglądu ale i ugodowy z charakteru ,pomocny i wrażliwy w środku.

Silny i nie pokazujący swoich uczuć.

Kochający piłkę nożną kiedy jest na murawie i kiedy ją ogląda z trybun wiernie kibicując.

Szanujący swoją mamę i prawdziwych kumpli.

Facet, który uwielbia się przedrzeźniać i dokręcać śrubkę w niektórych sprawach.

Człowiek, który próbuje znaleźć swoje miejsce na Ziemi,kobietę swojego życia, przyszła żonę i matkę jego dzieci.

Chłopak który zostaje odrzucany nie przez charakter który jest tak ważny a pierwsze wrażenie i "rzut oka"

Który nawet jak się stara, czasem zostaje obwiniony bezpodstawnie...

Który ma wady ale i też wiele zalet.

Który ukrywa przed sobą swoją przeszłość, uważając że ona coś zmieni w teraźniejszości.

Mężczyzna, który nie mówi szczerze o swoich uczuciach bo boi się reakcji otoczenia.

Facet któremu trzeba wprost powiedzieć że chcesz z nim wyjść na randkę.

A kiedy naprawdę mu zależy, to widać.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • AlaOlaUla 10.12.2019
    Ohyda.
  • betti 10.12.2019
    Dlaczego ohyda? Tu jest tylko brak warsztatu. Gdyby Autor nad tym popracował...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania