XXX

XXX

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • Bogumił 11.10.2019
    Recenzja z forum PPL:

    Super, że ktoś na tym forum sili się na tkanie prawdziwych wierszy, nie dość tego pięknie ubranych w słowa gdzie nie ma przerostu formy nad treścią. Bogumił Twój wiersz aż miło się czyta bo jest prosty w słowach, a trudno o takie w tych czasach :) (Rastu)
  • betti 11.10.2019
    Brawo, Bogumił!
  • Bogumił 11.10.2019
    Dziękuję Betti, trochę poprawiłem poprzednia wersję, zlikwidowałem kilka rymów gramatycznych, choć nie wszystkie.
  • betti 11.10.2019
    Jest pięknie, swojsko... i to chwyta za serce.
  • To wersja poprawiona- w sumie chyba mało zmieniona. Pozdrawiam
    Ps. Nostalgia to tęsknota za ojczyzną, nie tęsknota ogólnie.
  • Bogumił 11.10.2019
    Mi się kojarzy raczej ogólnie. Potocznie "tęsknota za ojczyzną a także, tęsknota za czymś przeszłym, co utrwaliło się w pamięci lub do czegoś, co wyobrażono sobie w marzeniach". Czyli u mnie raczej w tym drugim znaczeniu, choć zgadzam się po zapoznaniu, że to piękne słowo raczej kiedyś się tak kojarzyło z Ojczyzną. Dziś wydaje mi się, że mało kto go tak odbiera. Nawet ja o tym wcześniej nie wiedziałem. Ale bardzo dziękuję za tę uwagę, bo to ciekawe dowiedzieć się o czymś takim.
  • Bogumił 11.10.2019
    No i doszła jedna cała nowa zwrotka. Nie mówiąc o wymianie poprzednich rymów.
  • yanko wojownik 11.10.2019
    Za PRLem np. czyli można:)
  • Bogumił 11.10.2019
    Oj biedny Jasiu
  • Zaciekawiony 12.10.2019
    Dość klasyczny, choć kojarzy się trochę z wierszykami dziecięcymi.
  • Bogumił 12.10.2019
    To z powodu jego delikatności może robić takie wrażenie.
  • Zaciekawiony 12.10.2019
    Bogumił
    Raczej z powodu rytmu - średniówka dokładnie pośrodku, do tego dość proste rymy, tak często są konstruowane rymowanki.
  • Bogumił 12.10.2019
    Zaciekawiony nie sądzę bo wiele 12 zgłoskowców 6 na 6 takich nie jest. To nie z powodu średniówki ale doboru słów.
  • Zaciekawiony 12.10.2019
    Bogumił
    Zdrobnionka to swoją drogą.
  • Bogumił 12.10.2019
    Zaciekawiony ja żadnym specjalistą od wierszy nie jestem, Betti mnie tu trochę uczy, dodatkowo się wzoruje na Jej wierszach i paru innych osób, ale dość opornie mi to idzie. Tak że odlotu nie ma, skoro go tak odbierasz, to może i słusznie, bo jeszcze na PPL mi też ktoś podobną opinię napisał, że można by dzieciom czytać. Dobrze, że nie na jakim zjeździe LGBT.
  • Zaciekawiony 12.10.2019
    Bogumił
    Pod względem formalnym bardzo się poprawiłeś przez ostatnie półtora roku.
  • Bogumił 12.10.2019
    Zaciekawiony ja tu jestem tak naprawdę dopiero od początku stycznia, co prawda zarejestrowany wcześniej, ale miałem półroczną przerwę i wtedy jeszcze nie próbowałem pisać wierszy. Pierwszy napisałem chyba po świętach ubiegłorocznych Bożego Narodzenia. A poza tym korzystam z pomocy Betti dopiero od paru miesięcy, bo trochę zajęło mi rozeznanie kto tu jest najlepszy. No wyszło, że Betti jest bezapelacyjna, no i ma wiedzę teoretyczną, której mi było brak, bo pewnie niektórzy piszą intuicyjnie, ale nie zawsze się tak da. No i ma do mnie cierpliwość.
  • Keraj 12.10.2019
    Nostalgiczne przemijanie pór roku
  • Bogumił 12.10.2019
    Z optymistycznym zakończeniem. Dziękuję za przeczytanie.
  • Canulas 12.10.2019
    Na końcu drugiej i na początku trzeciej zwrotki razi nadmiar "się". Reszta wzglednie ok. Znaczy początek bardziej niż koniec. Koniclec zbyt dwlikatniusi, ale może taki zamysł.
  • Bogumił 12.10.2019
    Jedno się usunąłem. Dziękuję za opinie.
  • Wertyt 12.10.2019
    Pięknie tradycyjny. Choć lekko infantylny :)
  • Bogumił 12.10.2019
    Cześć konfiguracja, zapomniałeś hasła do swojego poprzedniego nicku?

    Dzięki za wizytę i opinię.
  • Wertyt 12.10.2019
    Wybacz - nie rozumiem. Jestem tu nowy i jeszcze niezupełnie opierzony..
  • Bogumił 12.10.2019
    Wybacz, może pomyliłem Cie z kimś.
    A co piszesz, wiersze czy prozę?
  • Wertyt 12.10.2019
    Różnie. Forma zależy od treści.
  • Bogumił 12.10.2019
    Chętnie przeczytam.
  • Wertyt 12.10.2019
    Wkrótce. Jak tu się ogarnę.
  • Bogumił 12.10.2019
    Ok.
  • franekzawór 12.10.2019
    Trochę nieporadnie momentami, ale ładnie.
  • Bogumił 12.10.2019
    Wyszedł taki przesłodzony, prawdy, jakby za dużo jakiegoś składnika;)))
  • konfiguracja 16.10.2019
    Można napisać gniot bardziej infantylny? Pytanie retoryczne.
    1.
  • Bogumił 16.10.2019
    Puchacz daj sobie siana nawet nie czytałeś mojego opka.
  • Misiek 18.10.2019
    ode mnie 5 !
  • Bogumił 20.10.2019
    Dzięki za pozytywny odbiór mojego wiersza. Pozdrawiam serdecznie.
  • Aisak 22.10.2019
    Polak zabija Żyda i przerabia go na ciało Jezusa

    polaczki polaczki
    leniwe robaczki
    opasłe bydlaczki

    żyd haruje
    żyd oszczędza
    modli się gorliwie
    wokół zazdrość
    piętnowanie
    patrzy polak chciwie

    polaczki polaczki
    leniwe robaczki
    opasłe bydlaczki

    lubią pić
    lubią jeść
    lubią się zabawić
    szablą machną
    głowę ciachną
    racz nas boże zbawić

    racz też żyda zabić!

    24.08.2019-18:...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania