-

-

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Ktokolwiek 19.05.2015
    Ciekawie rozwijająca się akcja :) chętnie poczekam na dalszą część. Podoba mi się kontrast pomiędzy bohaterami :) czekam na dalsze części :)
  • Majeczuunia 19.05.2015
    Dziękuję bardzo :)
  • NataliaO 19.05.2015
    Bohaterzy są świetnie dobrani. Chłopak jest taki jak powinien naturalny, w ogóle nie ideał. a on zwykła pogodną dziewczyną z problemami; 5:)
  • Majeczuunia 19.05.2015
    Dziękować :) Miło mi słyszeć takie coś o moich bohaterach :)
  • wolfie 19.05.2015
    Fajnie rozwijasz tą historię :) Błędów albo nie ma albo ich nie zauważyłam. Czekam na dalsze części ;)
  • Anonim 19.05.2015
    Koszykówka *.* Już lubię brata Mili!
    Spodobało mi się to opowiadanie - łatwo mi się wczuć w bohaterów, a szczególnie w Patryka. Czyta sie lekko i przyjemnie. Poza tym coraz to nowe tajemnice odkrywamy! Czekam na następną część ;)
    5/5
  • KarolaKorman 19.05.2015
    Mila jest świetna. Tryska energią, żartuje, umie się śmiać z samej siebie. Patryk, stoicki spokój, ale w środku z niego fajny gość. Ona go rozkręci 5 :)
  • Neli 25.05.2015
    Mnie się bardziej podobały losy Juli i Łukasza. Trochę tęsknie za nimi. I za tym wszystkim. To jest kontynuacja wiem, ale bardziej pasowała mi tamta część. Kiedy Mili nie było opowiadanie było super, gdy miała 5 lat jeszcze bardziej ciekawiło. Teraz średnio. Ale może się jeszcze przekonam :D Zostawiam 4. Zapraszam też do mnie :)
  • Ktokolwiek 25.05.2015
    Czekam na dlaszą część, kiedy się doczekam? :)
  • Anonim 25.05.2015
    Ja też czekam ;)
  • Majeczuunia 25.05.2015
    Neli, też tęsknię za Julą i Łukaszem, ale kiedy w tej historii Jula wróci ich historia nadal będzie się toczyć. Chcę, żeby w tej historii pełnili znaczącą rolę, bo bardzo ich kocham i nie chcę ich opuszczać :) Obublikuję jeszcze dodatkowy rozdział "Dziewczyny Paganiniego", który ostatecznie się nie ukazał, więc jest na co czekać :) Następny rozdział pojawi się najwcześnirj za tydzień, bo jestem na wakacjach i nie bardzo mam neta :)
  • Anonim 25.05.2015
    Już wakacje? o.O Zazdroszczę. Ja właśnie zakuwam T.T
  • Majeczuunia 25.05.2015
    Hihi, plusy mieszkania w Luksemburgu ;)
  • Anonim 25.05.2015
    Ooo! o.O Fajnie tam jest?
  • Majeczuunia 25.05.2015
    Nie xd W sumie to najgorzej nie jest, przynajmniej mają duży wybór mang w Auchanie :)
  • Anonim 25.05.2015
    A kupujesz jakie? Ja aktualnie kupuję: "Kuroko no basket", "Mirai nikki", "Durarara" i "Tokyo ghoul" ;)
  • Majeczuunia 28.05.2015
    Ja kolekcjonuję "Kuroshitsuji", "Akame ga Kill" i "Nana", a w Polszy też TG i ścieżki młodości
  • Anonim 28.05.2015
    Kuroshitsuji też kiedyś kupowała, ale potem przestałam.. XD
  • Majeczuunia 28.05.2015
    Po francusku to wszystko brzmi tak... wyrafinowanie :) A po polsku po prostu nie mogłam czytać, bo jakoś mój kochany Grell brzmiał gejowato :P
  • Anonim 28.05.2015
    Nie wiem, nie znam francuskiego XD
  • Galthar01 02.06.2015
    Muszę przyznać, że historia jest... nietypowa? Nie wiem, głównie nie czytam takiej literatury, ale jednak wydaje mi się, że pomysł jest dość oryginalny. Bohaterowie bardzo mi się podobają, bo nie są idealni. Każde z nich ma wady i zalety (choć u Patryka jeszcze ich nie pokazałaś, ale wierzę, że jakieś ma. Musi mieć, nie ma postaci całych czarnych, czy całych białych)

    Mam nieco zastrzeżeń do dialogów. Wybacz, ale tak nie mówią młodzi ludzie. Rozumiem ogólny zamysł, ale na siłę próbujesz podkreślić slang, czy kulturę młodzieżową, myślę, że niepotrzebnie, bo brzmisz jak kolesie po pięćdziesiątce starający się być fajni. Zastanów się jak sama byś mówiła. Posłuchaj samej siebie, gdy rozmawiasz z koleżanką, zobaczysz o co chodzi.

    Poza tym spotkanie bohaterów jest takie... bez sensu? Płytkie? Głupie? Tzn, od strony Patryka to wygląda jak przystawianie się głupiutkiej laski, która ma wypisane na twarzy - PRAGNĘ CIĘ. Żadna dziewczyna nie chwali się także, że jest zdesperowana, to naprawdę może kogoś przestraszyć. Na to nikt nie poleci, tym bardziej taki gość, co ma wszystko w dupie.

    I jeszcze dwie sprawy.

    Piszesz, że "no i" to ulubione powiedzenie Patryka. Fajne, podoba mi się taki smaczek, który tworzy jego postać jeszcze bardziej oryginalną i wiarygodną. Tyle, że nie używa swojego ulubionego tekstu ani razu :c O wiele lepiej byłoby pokazać to, zamiast o tym pisać (ewentualnie potem wytłumaczyć skąd to się wzięło). Czytelnik nie jest głupi, połapie się.

    Jeżeli Mila jest tak zalatana, że śpi w dzień, żeby odpocząć, robi milion rzeczy i nikt jej nie pomaga, ma bałagan w domu itd, to jak w końcu udaje jej się zaprosić Patryka do siebie? Trochę to naciągane, trzeba wymyślić nowy motyw spotkania, tak mi się wydaje.


    Poprawisz co nieco i będzie bardzo w porządku. Historia ma potencjał.
    Mam nadzieję, że nie będzie też zbyt przewidywalna :D
  • Galthar01 02.06.2015
    No i czekam na ciąg dalszy, jak już zacząłem czytać, to chcę więcej :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania