jest naznaczony

sypią się w nim fonetyki

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (39)

  • Canulas 06.03.2019
    Taaa, Florian jak talala.
    Zacne. Poważnie zacne ;)
  • Wrotycz 07.03.2019
    :) Bezbłędnie... i wiem, że użyłeś skrótu myślowego, bo to wierszyk próbujący dokonać syntezy umiejętności pisarskich Floriana. Cieszę się, że treść bez problemu jest 'identyfikowana' bez podania jakichkolwiek danych konkretnych, czyli nicku, tytułów, postaci z jego twórczości.
    Albo naprawdę tak dobrze scharakteryzowałam, albo mega z Ciebie bystrzak.

    Teraz jedynym problemem jest reakcja FK, bo nie ukrywam, że na lekkim wkurzeniu pisałam:)
    Zazdrość, że tak nie potrafię, zmotywowała.
    Dzięki, Canu.
  • Canulas 07.03.2019
    Wrotycz, tak sobie nie umniejszaj. Nie mając czegoś, ma się co innego.
  • Wrotycz 07.03.2019
    Robisz mi dzień:)))
  • Dekaos Dondi 06.03.2019
    Wrotyś ~ Możesz się śmiać, ale to mi się ciutkę erotycznie skojarzyło:)) Może przez te...ciekawe wyrazy:)) 5
  • Wrotycz 07.03.2019
    No racja... w pisaniu Floriana erotyka zajmuje sporo miejsca:)
    Dzięki za podzielenie się skojarzeniem.
  • Mia123a 06.03.2019
    A ja właśnie dzisiaj na forum zachwalalam Twoje wiersze. Jak ja lubię to jak piszesz. Ja naprawdę tego nie rozumiem, ale uwielbiam. Muszę no poprostu muszę dać 5.
  • Wrotycz 07.03.2019
    Mia... no przykro, że nie rozumiesz, staram się nie hermetyzować do bólu, ale wiesz, nie można w wierszach dawać kawy na ławę. Do tego bardziej służy proza i język potoczny.
    Hm... zastanawiam się, co więc może się w nich podobać. Bardzo ciekawe.
    Pięknie najserdeczniej dziękuję za chwalenie, szkoda że nie przeczytałam.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    Miły dla mnie ten musik z oceną:)))
  • jagodolas 06.03.2019
    W sumie bardzo dobry wiersz.
  • Wrotycz 07.03.2019
    Dzięki za opinię. Zdanie tak dobrego pisarza, uskrzydla.
  • jagodolas 07.03.2019
    Wrotycz , haha, żaden ze mnie dobry pisarz. Ale dzięki :)
  • Wrotycz 07.03.2019
    Jagodolas, najtrudniej obiektywnie spojrzeć na siebie samego:)
  • Freya 06.03.2019
    Tam no... nie umniejszając – wolę jednak twoją prozaikę choćby nielinearną jakkolwiek... Pzdr
  • Freya 07.03.2019
    ale; mewka poezja – nieźle wdzianko :)
  • Wrotycz 07.03.2019
    Nielinearną?:) Coś tam wrzucę, ale wiesz, wiersze to mój żywioł. W prozie czuję się jak czeladnik co najwyżej.

    No bo poezja jednemu nieprzypisana, ogarnąć próbuje ją wielu. Niewielu daje radę.
  • Freya 07.03.2019
    Nie zrozumieliśmy się więc, jestem osobą techniczną, pewnie dlatego ;)
  • Wrotycz 07.03.2019
    Freya... wyjaśnisz?
  • Freya 08.03.2019
    Gdy się tutaj pokazałaś, to nie było raczej za sposobnością przypadku, a pierwszy tekst nie sugerował skłonności pyszności poetyckiej. Wtedy zacząłem grzebać w sieci i, zdziwiło mnie, że nie ma śladów... tzn. że piszesz na tutejszy wizerunek, a jednocześnie posiadasz bardzo duże zasoby merytoryczne twgl. No tam tyle, ja nie jestem filologicznym przypadkiem – tylko wykształconym technicznie osobnikiem, dlatego postrzegam realnie, tyle że oczytanym w dużym zakresie pojęć. Ty też nie epatujesz skłonnościami domeny profeski (lecz widać, że wiesz o co biega w tym asortymencie), która jest dziwną ujmą skłonności osób zajmujących się tym zawodowo. Tak w sumie, fajnie że jesteś tutaj... ponieważ, to pozytywną wartością w tym przypadku :)
  • Wrotycz 09.03.2019
    Niesamowicie budujące co napisałeś, ja też się cieszę, że na Opowi trafiłam, nie tylko dlatego, że loguję się i odkrywam takie jakże mi miłe przekonanie, wszak były inne, np. (sorry za cytowany wulg) stara śmieszna pizda, czy bycie Nikim. Userzy są tu zazwyczaj wspaniali, ich pasja pisarska, zaangażowanie w budowanie opowijskiej strony.
    Swoista demos, nigdzie nie spotykana:)
    Ślicznie dziękuję, Techniczny:)
  • Freya 09.03.2019
    Czasami udaję taktycznie...
  • Wrotycz 09.03.2019
    Ale techniczność tylko?:)
  • Freya 09.03.2019
    Wolę udawać głupka, eech :)
  • Wrotycz 09.03.2019
    To takie bezpieczne w sumie:)
  • Freya 09.03.2019
    Znaczy wyjebanie skutecznośći nie posiada potencjału skuteczności, zawsze... Nawet ptaki o tym wiedzą instynktowni lub temperamentnie. Zagadka przeszłości, walisz sudoku albo chińczyka bez warcabowej szachowosci... :)
  • Wrotycz 09.03.2019
    Śliczności ujęcie:)
    Rola jak każda, ale specyficznie korzystna.
  • Freya 09.03.2019
    To chujowa deklaracja, ale semantykalnie oddech na krzyżu masz :)
  • Adelajda 06.03.2019
    W pierwszej chwili pomyślałam, że to utwór Floriana, aż musiałam ponownie zerknąć.
    Ciekawy eksperyment z zapisem.
    Tak mocno się zamyśliłam, że chyba wiem o czym i o kim, ale wolę głośno nie mówić.
    Intrygujesz.
    Pozdrawiam.
  • Wrotycz 07.03.2019
    O czym i o kim z mojej perspektywy znajdziesz w odpowiedzi do komentu Cana.
    Zapis miał również charakteryzować warsztat Floriana.

    Dobrze, że intryguję:)
    Dzięki za refleksje, wszystkie.
    Pozdrawiam pięknie, miłego dnia.
  • jesień2018 07.03.2019
    Myślę, że Florian stanie się dziś szczęśliwszym człowiekiem.
  • Wrotycz 07.03.2019
    Dobre myśli w cenie:)
  • Miron 07.03.2019
    Słownictwo wzbogaca czytelnika.Jest ok-4 Pozdrawiam
  • Wrotycz 09.03.2019
    Cieszę się, Miron:)
  • kalaallisut 07.03.2019
    No popatrz jak wyszło dobrze:)) cudze chwalicie a swego...;) Ale świetnie!
  • Wrotycz 07.03.2019
    Coś w tym jest:)
    Ślicznie dziękuję, Kalaa.
  • Podpinam się pod Kalę. Ale takie naznaczenie za życia moim zdaniem jest jak zakonserwowanie może zadziałać odwrotnie. Jednak nie umniejsza i tobie dobrego pióra. Hej
  • Wrotycz 09.03.2019
    Mogłabym być matką Floriana, zatem nie mam w prespektywie odpowiedniej porcji czasu, aby konstruować opinię o jego twórczości w sugerowanym przez Ciebie, pośmiertnym okresie Autora:)
    Dzięki F - G :)
  • Pan Buczybór 09.03.2019
    potęga słów jest niezmierzona. Bardzo fajny, ciekawy wiersz. Jeden z lepszych...
  • Wrotycz 09.03.2019
    Pozwala na rozwój, wszechstronny. To słowo.

    Dzięki, pozdrawiam:)
  • Florian Konrad 25.03.2019
    Jeju, dopiero teraz zobaczyłem ten wiersz, że to o mnie, że prawie panegiryk.... Boziulu, przedziękuję, to arcymiłe! Wielka nobilitacja. Przepraszam, że wcześniej nie wpadłem tutaj. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję raz jeszcze.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania