Jestem tylko głosem

Przepraszam, tymczasowo opowiadanie w edycji.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • pocztapolska 15.10.2018
    pokochałam historię, ale usunęłabym duże litery z zamków i 'pana/pani'
  • Zawodniczka 15.10.2018
    Dziękuję. Rzeczywiście, nawyk z tekstów pisanych w pracy z tymi dużymi literami. Poprawię. Ale o co chodzi z zamkiem? Bo chyba wszystkie zamki mam z małej...
  • Aisak 15.10.2018
    Piękne.
  • Zawodniczka 15.10.2018
    Bardzo dziękuję.
  • kalaallisut 15.10.2018
    Piękna i bestia, w życiu rzadko zdarzają się bajki.
  • Zawodniczka 15.10.2018
    Dlatego właśnie zdecydowałam się na otwarte zakończenie. Nie jest powiedziane, że ona się z nim jeszcze spotka. Pozostawiam to wyobraźni czytelnika.
  • jolka_ka 15.10.2018
    Nie przepadam za historiami, gdzie głównie są dialogi i to takie "grzeczne/szkolne". Oczywiście to wszystko jest bardzo naturalne, więc nie bierz tego za zarzut, bo do historii pasują dobrze. To tylko tak subiektywnie.

    Jeśli chodzi o sam tekst - czyta się dobrze. Zderzenie piękna z brzydotą, chęć zrozumienia, spotkania kogoś bliskiego, kto nie czułby odrazy. Stereotypy dotyczące urody. Dałam 5.
    Pozdrawiam.
  • Zawodniczka 15.10.2018
    Bardzo dziękuję. Akurat ta uwaga o dialogach jest bardzo cenna, bo pisząc je, zaczęłam od luźniejszej formy, a potem pomyślałam, że może są zbyt swobodne i je trochę ugrzeczniłam. Może niepotrzebnie. Szukam kompromisu pomiędzy poprawnością a naturalnością.
  • jesień2018 17.10.2018
    Przeczytałam z przyjemnością. Polubiłam oboje. Nie daję im szansy i to mnie zasmuca. Pozdrowienia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania