Jesteś

Jesteś

Kowalem

Swego losu

Powiadają

Mi

Ludzie którzy

Los w kolekturze

Wypełniają...

 

Ps. Oprócz kategorii Wierszyki i Rymowanki to przydałaby się jeszcze kategoria "Rymy Częstochowskie"

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Antoni 01.09.2017
    No taki trochę Piotr Skarga.
  • illibro 01.09.2017
    Cofnęliśmy się półt tysiąclecia;) Chyba, że o innym Piotrze mowa ;)
  • Mała Brunetka 01.09.2017
    Bardzo prawdziwe. 5.
  • Adam T 01.09.2017
    Dla mnie jest to fraszka, choć się nie znam. Ale z tej nieznajomości sugeruję Ci przemyślenie tematu innej formy zapisu. Takie słupki są juź mocno passe.
    Treść i pomysł świetne;)
  • Mała Brunetka 01.09.2017
    Poniekąd się z Tobą zgadzam, jednak treść jest bardzo aktualna :)
  • illibro 01.09.2017
    Żebym ja wiedział co jest passe, a co nie ;)
  • Pasja 01.09.2017
    illibro czas przeszły
  • Pan Buczybór 01.09.2017
    Ta, przydałaby się kategoria na tego typu tworu. Może ktoś u Admina modlitwą wyprosi, tymczasem... Znasz mą opinię, kolejny dobry tekst + przekaz. Gratki.
  • betti 01.09.2017
    Dobra myśl, tylko dziwacznie zapisana...

    Jesteś kowalem swojego losu
    mówią ludzie,
    którzy los w kolekturze wypełniają... i teraz przejrzyście.
  • Pasja 01.09.2017
    Krótki, ale z sensem, bo jak nie spróbujesz to nie poznasz smaku. Pozdrawiam 5
  • Szalokapel 01.09.2017
    Co do zapisu, kombinowałabym w inną stronę, jednakże... Jako stwórca może tym misz-maszem próbujesz coś podkreślić. Różnoraka interpretacja się nasuwa na myśl. Dużo by się rozpisywać - wystarczy przeczytać kawałek i wiadomo, że to Twoje dzieło. Niepowtarzalny styl. Duży przekaz za pośrednictwem niewielu słów. Po tak długiej przerwie z mojej strony, dobrze było luknąć w ten klimat. Piateczka.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania