.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • AkaiAme 29.09.2015
    Daje 5 z czystym sumieniem. Po prostu nie wiem co napisać. Nie ma się czego doczepić! Masz taki przejmny oraz lekki styl pisma, że nawet jakbyś pisała o niczym to i tak wciągniesz czytelnika. Zazdroszczę! ;)
  • Rasia 29.09.2015
    Dziękuję za taki przemiły komentarz :) Nawet nie spodziewałam się, że można mieć taką opinię o moim "niczym" :)
  • Numizmat 30.09.2015
    Bardzo ciekawa tematyka. Opowiadanie jest super, ale zastanawia mnie, czy takie rzeczy dzieją się naprawdę. Słyszałaś o takim przypadku? Chętnie bym się dowiedział :)
  • Numizmat 30.09.2015
    daję 5 oczywiście
  • Rasia 30.09.2015
    Z mojej strony to czysta fikcja, złączyłam raczej kilka przypadków i dodałam coś od siebie ;) Słyszałam jednak opinie, że ludzie zetknęli się z czymś podobnym, więc może i tak. To opowiadanie nie jest jednak wzorowane na konkretnym przypadku.
  • Angela 30.09.2015
    Lekki styl, i ciekawy temat, czytelnikowi nic więcej do szczęścia nie trzeba : ) 5
  • Vasto Lorde 10.04.2016
    Zaskakujesz mnie poziomem :o Mam takie coś, że jeśli pierwsze dwa zdania mnie nie zaciekawią, to już dokończę czytać, lecz z niesmakiem. U Ciebie nie da się skończyć z niesmakiem.

    "Zanurzyłam stopy w lodowatej wodzie. Zapomniałam podwinąć spodni, więc ich nogawki obciekały strumieniem błyszczących kropelek, jakby płacząc rzewnie. Spoglądnęłam na swoje odbicie w gładkiej powierzchni jeziora. Miałam nadzieję, że prędko nikt nie zechce mnie szukać. Ciarki przeszywały moją skórę na myśl, że codziennie ktoś dogląda mnie, jak małego dziecka."
    Po tym fragmencie, poczułem lekkie ciary, jak gładko i lekko można napisać, tak krótki fragment. Historia bardzo ciekawa, poziom wysoki i nie wiem, co mogę jeszcze dodać... Gratuluję 5 :)
  • Rasia 10.04.2016
    Dziękuję Ci bardzo, ogromnie mnie to cieszy :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania