-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • betti 06.11.2018
    Zeszyt schował pod poduszkę, a resztę spalił jak żonie obiecał. Po godzinie Tina wróciła ze spaceru z siostrzenicą i położyła małą na poobiednią drzemkę . Idąc korytarzem usłyszała przeraźliwy krzyk swojej siostry. Zbiegła jak strzała na dół. Drzwi od stołówki otworzyła z takim impetem, że omal nie wypadły z zawiasów.
    Stała jak wryta i nie wiedziała, co o tym myśleć. Emilia do niej podbiegła, z przerażenia się cała trzęsła. Niewidzialna ręka z wielką wściekłością tłukła w kuchni naczynia. Krzesła szurały, drzwi trzaskały, woda się na przemian odkręcała, to zakręcała, a światła mrugały
    — Tina, co się dzieje? — zapytała Emilia.
    — Nie wiem, ale się domyślam.
    — Mam dość! — wykrzyknęła.
    Po czym wybiegła ze stołówki I pędem wbiegła na piętro. Wpadła do pokoju dziecinnego, spakowała najpotrzebniejsze ubranka do torby, która przewiesiła przez ramię.
    Następnie wzięła Kim na ręce i pośpiesznie wyszła z pokoju. Tuląc córkę do piersi zbiegła na dół. Drzwi wyjściowe same się otworzyły na oścież.
    Kobieta wykorzystała ten moment i jak z procy wyskoczyła na dwór, a drzwi za jej plecami się zatrzasnęły z hukiem.
    Tina wyprowadziła auto z garażu. Maurycy siedział z przodu, Emilia usiadła na tylnym siedzeniu.
    Ruszyli z piskiem opon nawet się nie obejrzeli za siebie.
    Pensjonatu nigdy nie sprzedali, bo nie chcieli, żeby nowy właściciel przechodził przez to samo, co oni.


    MAR PORÓWNAJ SOBIE, GDZIE POWINNY BYĆ PRZECINKI, A GDZIE KROPKI.
  • Margerita 06.11.2018
    dzięki
  • betti 06.11.2018
    Mar ja też Ciebie lubię.
  • Mruk 06.11.2018
    betti poprawiając kogoś, trzeba robić to porządnie, dokładnie, aby kogoś czegoś nauczyć i samemu siebie na pośmiewisko nie wystawić. Popraw jeszcze raz przecinki, spacje, dodaj kropkę lub przecinek, dostaw ogonek, i wtedy możesz uznać tekst za poprawiony, szczególnie że jest króciutki.
  • Nonsferatu 06.11.2018
    Mruk uczył Marcin Marcina, a sam jak kuropatwa
  • Nonsferatu srogo
  • betti 06.11.2018
    Mruk ja trochę, ty resztę... wykaż się chociaż raz!
  • Margerita 06.11.2018
    Ale bardzo proszę wszystkich zebranych o nie wszczynanie pod moim tekstem gównoburzy dziękuję
  • TrzeciaRano 06.11.2018
    Tina wyprowadziła auto z garażu. -> na smyczy?
  • Margerita 06.11.2018
    nie bo wyjechała
  • Nonsferatu 06.11.2018
    TrzeciaRano zostaw w spokoju ten tekst, bo jest po korekcie pani profesor
  • betti 06.11.2018
    Rany julek, ja mam naprawdę fajną świtę... i lista coraz dłuższa. Hmm...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania