Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • ówczesny 07.04.2017
    To jest jak wędrówka po labiryncie Minotaura. Niedość, że w każdym momencie można zostać pożartym to na dodatek jakby tego było mało wydmuchanym.
  • athame 07.04.2017
    Miej cierpliwość. Miej pewność, że wszystko się wyjaśni. I wszystko jest czyste. Wziąłem pomysł częściowo ze świętych ksiąg wedyjskich. Wierz mi ci ludzie byli czyści. Wówczas jeżeli mężczyzna dotknął ciało innej kobiety, to było jak morderstwo? Obejrzyj Ramayana. Najpiekniejszy I najbardziej wartościowy film jaki widziałem. Tylko trzeba znać angielski 150 godzinny film Ramayana 2008. 300 odcinków po 30 min.
  • ówczesny 07.04.2017
    athame, odnoszę wrażenie, że za każdym razem przeżywasz nirvanę buddy, ekstazę św Teresy i męki Syzyfa. Wybacz, ale jesteśmy ulepieni z innej gliny. Poruszamy się po innych płaszczyznach.
  • athame 07.04.2017
    ówczesny Wybaczam, a ty? To co jest do k...n. Piątka? Jedynka? Zero? Be man!
  • ówczesny 07.04.2017
    athame nie zachowuj się, jak sztubak. Nie jestem belfrem, a Ty moim uczniem. Nie możesz żyć bez gwiazdek? W tym, co piszesz i o czym piszesz jest coś, co kojarzy mi się z gadzim śluzem - budzi jednoznaczne skojarzenia. Te złe.
  • athame 07.04.2017
    ówczesny Dziękuję. Moge życ bez gwiazdek.Tez bym tak myślał na twoim miejscu.To już dalej nie czytaj .Ale wiesz pozory mylą.Dlatego tak napisalem.Nie wiem co to sztubak, ale sobie wygoogluje. Pozdrawiam.
  • Margerita 07.04.2017
    pięć

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania