Joanna

Niewidzialny chłopiec sięgnął po jaśniejący odłamek. Napis mówiący, wołający - "Pereat! Pereat! Pereat!". Kim jest jegomość godny i zdolny wydobyć głos? Czy upadek może być podyktowany predestynacją? Niewidzialny chłopiec błąkający się po czeluściach; mantra nowej rzeczywistości.

 

Zapomnieliśmy jak to jest być Joanną. Walczyliśmy ramię w ramię, przeciw niezliczonym zastępom świętych legionów. Układaliśmy sobie sny; jawa wydawała się przeistaczać. Joanno... odeszłaś tak młodo. Joanno... kajałaś się tak młoda. Zapomnieliśmy jak to jest być Joanną.

 

Dzisiaj pędzimy za chłopcem. Musimy go pochwycić. Nadchodzi czas sądu; zewnętrzny pancerz pokryje się rdzą. Staliśmy się katami - nienawistnymi marami, łaknącymi delikatnych głosów. Ciemny raj za oknem duszy. Chłopiec odnalazł ostatnią kryjówkę.

 

Święta Matko, bogini ma rozkoszna. Chciałbym Cię pocałować. Ten jeden, ostatni raz.

 

Zguba skryta pod skórą; serce podszyte manifestem. Módlmy się. W imię...

Dziękuję.

Nienawidzę miłością.

Kocham gwałtem.

Na wieki wieków.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Dekaos Dondi 22.01.2019
    Dawno u Ciebie nie byłem→ Jestem nieco śpiący:)) Ale przeczytałem. Niby wiem, o co chodzi, ale nie potrafię zajarzyć.
    Tekst, chociaż krótki, bardzo mi podszedł.→Pereat mundus, Joanna Dark, Niewidzialny Chłopiec / Nienawidzę miłością...Kocham gwałtem /
    Pozdrawiam→5
  • Dobrze jest wystrzegać się wyrazów z końcówka na „cy”, a Ty masz ich tam kilka obok siebie.
    Ogólnie tekst ok, taki okrzyk rozpaczy podmiotu, gdybym miał go w dwóch słowach stracić.
    Spoko jak dla mnie.
  • Something 22.01.2019
    Zabieg celowy. Dziękuję za zetknięcie :)
  • Dzień dobry, Cosiu
    Przypominamy o obdarowywaniu zestawami dzis o godz. 20.00.
    Pozdrawiamy :)
  • Something, oto Twój zestaw :)
    Postać: Dziewczyna z wiśniówką
    Zdarzenie: Powtórka z rozrywki

    Gatunek: Opowiadanie przygodowe/drogi
    Czas na pisanie: 10 luty (niedziela) godz. 20.00

    Powodzenia :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania