.

 

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 17

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (263)

  • Enchanteuse 09.08.2018
    Krótki, całkiem "fajny" tekścik. Fajny w cydzysłowoe, bo takie tematy nigdy nie są przyjemne dla przeżywającego.
    Malutka uwaga:
    "Kiedy wrócę ma ciebie nie być."

    Tutaj po "wrócę" powinien być przecinek. Wiesz, oddzielasz jedno zdanie od drugiego. Bo to jest zdanie złożone podrzędnie, stąd w takim a nie innym miejscu powinien się znaleźć przecinek.


    "Tylko, że mnie już się nie podobał."

    Tu natomiast przecinek zbędny. "Tylko że" nie rozdzielamy przecinkiem. Wyjątkiem są sytuacje, kiedy to "tylko" wprowadza nowe zdanie. Tutaj mamy do czynienia ze zdaniem pojedynczym, więc przecinek nie ma racji bytu.

    Dobre w tym tekście jest to, na tak krótkiej przestrzeni udało Ci się opisać tło zdrady. Wiemy, że jednej stronie (Julce?) na tym małżeństwie zależało (chciała podobać się meżowi), a to mężczyzna wykonał skok w bok.
    Bohaterka nie jest jakaś jednowymiarowa, bo nie gra ani brzydko mówiąc "zimnej suki", ani słodkiej idiotki.

    I zakończenie piękne, z literackim nawiązaniem, klamrowo spinające tekst.

    (*****)
  • Enchanteuse 09.08.2018
    * w cudzysłowie
  • betti 09.08.2018
    Zastosowałam trochę inne inne zastosowanie do ''tylko że'', bo mnie tamto zdanie wydawało się poprawne, niemniej nie będę się kłóciła o przecinek. Teraz wszyscy powinni być zadowoleni. Z tym drugim zgadzam się bez zastrzeżeń.

    Dzięki za zerknięcie i komentarz. Pozdrawiam.
  • Enchanteuse 09.08.2018
    Wiadomo, to taka drobnostka, a tekst i tak należy do Ciebie. Ja również nie jestem specjalistką, możliwe że i Ty masz w tym przypadku rację.
    Bo intonacyjnie patrząc, Twoja wersja byłaby jak najbardziej ok.

    Oddaję pozdrowienia :)
  • Zaciekawiony 09.08.2018
    Enchanteuse
    W takich konstrukcjach ważne jest, na co jest postawiony nacisk. Czy chodzi o "tylko" jako warunek albo określenie ilości, czy może to wyrażenie równoważne "ale jednak/ ale właśnie". Porównaj przypadki:
    "Wyjeżdżając zostawił mi za mało pieniędzy. Tyle tylko, że miałem za co kupić chusteczki"
    "Wyjeżdżając zostawił mi trochę pieniędzy. Tylko że obiadu za to nie kupię"
    - W drugim przypadku można zamienić "tylko że" na "ale", bo sensem zdania jest brak możliwości kupienia obiadu (niezależnie od tego jaka była to kwota), w pierwszym nie, bo tam chodzi właśnie o to, że zostawił tyle pieniędzy, że zostało na chusteczki.

    W tym staniu u betti też nie chodzi o ilość czy o warunek konieczności, więc tam będzie "tylko że" bez przecinka.
    https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/tyle-tylko-ze;13206.html
  • Enchanteuse 30.08.2018
    Zaciekawiony o kurcze teraz dopiero zauważyłam. Bardzo dziękuje, mam nadzieję, że ujrzysz ten komentarz, gdziekolwiek teraz przebywasz.
  • Anonim 09.08.2018
    Mam wrażenie, że ktoś Cię minusuje "dla zasady". Tekst nie jest zły, a oceny średnie.
  • Enchanteuse 09.08.2018
    Winterly, masz dobre wrażenie. Niestety.
    Tutaj akurat te gwiazdki nijak się mają do wartości tekstu.
  • betti 09.08.2018
    Przyzwyczaiłam się, inne oceny byłyby dla mnie szokiem... ha, ha.
  • Okropny 09.08.2018
    "żeby wyglądać jak nimfa leśna."
    Albo żeby wyglądać jak nimfa, abo jak lesna nimfa. Jakoś ta nimfa lesna wpada w dysonans.


    "Nie po to wyszłam na balkon, żeby czytać Szekspira."
    Co ma piernik do wiatraka?
  • betti 09.08.2018
    Nie spodziewałam się, że trzeba taką prościznę tłumaczyć... zastosowałam metaforę, Szekspir pisał opierając się na ''romantycznej wizji świata'' czyli takiej naiwnej, szukającej zrozumienia nawet dla chorej miłości, może dlatego, że sam tak kochał...

    Mnie się podoba nimfa leśna - zwiewna, lekka, z gracją.

    Dzięki za komentarz.
  • betinka 09.08.2018
    betti
    Metafory w prozie nie konieczne, bo proza to mowa niewierszowana, podzielona na wersy i wypowiada się narrator.
    A w poezji mowa wierszowana, podzielona na wersy i wypowiada się podmiot liryczny.
    Tym się różnią?
  • betinka 09.08.2018
    niekonieczne*
  • betinka 09.08.2018
    Dzisiaj nie jestem w roli tej złej. Proszę nie krzyczeć, ale być obiektywnym.

    Nie, nie stanę na balkonie(,) i nie będę płakała, i nie powiem, że boli, bo to tylko moje... 2xi
    Wyjechałam dosłownie na chwilę, na trzy tygodnie, odpocząć od rutyny i przemyśleć kilka spraw. Gdy wróciłam, po mieszkaniu biegała nago (jakaś) patologia, a mój kochany mąż biegał za nią i pomagał upychać (jakieś) szmaty do reklamówek...2x
    (-) Ja zara wyjdę, tylko zabiere swoje rzeczy (- )(W)ykrztusiła przerażona, chociaż o nic nie pytałam.. — Ja... — wykrztusiła bo to wypowiedzi narratora odnoszące się do mówienia, zawsze małą literą.
    Usiadłam i patrzyłam na cyrk.
    Mój mąż, koneser piękna i znawca sztuki, odkrył czar rubensowskich kształtów.
    Szkoda, że mi o tym nie powiedział, katowałam się przecież dietami, (żeby) wyglądać jak nimfa leśna... (aby)
    Chyba skończyli, bo nagle zapadła cisza. Grobowa.
    Nie wiem, ile czasu tak siedziałam, wpatrzona w jakieś wspomnienie, kiedy usłyszałam:
    (- )Wróciłaś? (— Wróciłaś)
    -Tak, zaraz się spakuję i ''zabierę'' swoje rzeczy... (— Tak)
    - To twój dom. To samo (—)
    - Fakt, to ty się spakuj i wyjdź. To samo
    - To twój dom. to samo
    - Fakt, to ty się spakuj i wyjdź. To samo
    - Tobie już na mnie nie zależy, nawet nie krzyczysz. Ty kogoś masz... to samo
    Oskarżał mnie, chociaż był jeszcze (na) nim zapach innej. Spojrzałam (na) niego i nagle zobaczyłam człowieka, którego w ogóle nie znam i powierzchownie oceniając, jedyne co mogłam stwierdzić to, (że) przystojny, tylko (że) mnie już się nie podobał... powtórzenia.
    Wzięłam fajki i wyszłam na balkon.
    - Kiedy wrócę, ma (ciebie) nie być. (—) ( cię)
    Nie wiem, skąd był we mnie spokój. Czułam się, jakbym była na swoim pogrzebie(,) i patrzyła na wszystko z góry.
    Słyszałam(,) jak miota się po mieszkaniu(,) i rzuca inwektywami, (ale nie obchodziło mnie to)... (spójnik pomiędzy jednym czasownikiem, a drugim)... ( stylistycznie do dupy, przeczytaj głośno i pomyśl)
    Nie po to wyszłam na balkon, (żeby) czytać Szekspira... (aby) dopełniacz, żeby to określenie przed czymś

    Moje, swoje, twoje, jakoś, mnie... za dużo tych zwrotów. Tekst suchy bez emocji na poziomie piątej klasy szkoły podstawowej. Dużo chaosu i nic poza tym. Kobieta na zewnątrz spokojna, ale wewnątrz? Nic nie wiemy. Oj betti lepiej zajmij się może czymś innym. Nie umiesz pisać prozy. Wróć do szkoły!!! Pomieszanie z poplątaniem. Gdzieś coś pisałaś do kogoś... to flaki z olejem.
    Nie będziesz Julią na balkonie w tej odsłonie.
    Baj
  • betti 09.08.2018
    Aosak niepotrzebnie się produkujesz, ale lubisz wychodzić na idiotkę... twoja sprawa.
  • betinka 09.08.2018
    betti muszę przyznać, że masz niezły sposób na samoobronę. Najlepiej zwalić wszystko na wrogów.
    Ale odnieść się do komentarza już jesteś za słaba, taka jak twój tekst.
    Nie potrafisz przyznać się, że jest słaby.
  • betti 09.08.2018
    Nie jest słaby, ale ktoś, kto szczeka zza płotu, nie zna się na tych niuansach...
  • Justyska 09.08.2018
    Pierwszy raz czytam u Ciebie prozę. Bardzo przyjemny tekst. Dużo emocji, bo zawarlas w nim sedno sprawy. Tak sobie myślę, ze kochanki zawsze są brzydsze od żon.:)
    Końcówka mam wrażenie bardzo Twoja. Skojarzyło mi sie z jednym z Twoich ostatnich wierszy chyba " zakochana". Taka ironia i tu i tam. Tu bardziej smutno.
    Pozdrawiam i gwiazdki zostawiam !
  • betinka 09.08.2018
    Justyska, a gdzie Ty widzisz te emocje?
  • Justyska 09.08.2018
    betinka to są moje odczucia. Uważam, ze tekst jest dobrze sklamrowany. Bohaterka w pierwszym zdaniu, za pomocą powtórzeń zapowiada, chęć bycia silną kobietą, która nie będzie płakać. Reszta sceny opisana na zimno co podkreca sens pierwszego zdania. I końcówka z Szekspirem mówiąca, ze już koniec z naiwnością. Czas stanąć twardo na ziemi.

    Nie zawsze trzeba użyć wielu środków by przekazać emocje. Tu minimalizm wystarczył. Przynajmniej mi.
    Pozdrawiam
  • betinka 09.08.2018
    Justyska, można i tak. Ale taka profesorka jak Betti powinna więcej
  • Elorence 09.08.2018
    Justyska piszesz "Tak sobie myślę, ze kochanki zawsze są brzydsze od żon." - racja :) Jeden ze znanych mi facetów kiedyś powiedział, że prawdziwy facet czasami ma dość wykwintnego jedzenia i woli zjeść smalec. Coś w tym jest :)
  • Ritha 09.08.2018
    Ej, ale 80 % kochanek jednak jest ładniejsze i młodsze, no nie oszukujmy się...
  • Elorence 09.08.2018
    Ritha, tak tak. Ale brałam pod uwagę tylko zdrady z rówieśnikami (Jezu, jak to brzmi!). Wiadomo, że jak facet/kobieta ma kryzys wieku średniego, bo są totalnymi nieudacznikami, to sięgną po młodsze pokolenie.
  • Ritha 09.08.2018
    Różnie to bywa, jak widzę niektóre babsztyle na ulicach/w sklepach, zaniedbane, spasione, z tłustymi kłakami i ubrane gorzej niz w Ugandzie, to się wcale nie dziwię, też bym poszła od takiej baby. I jest takich dużo, może opis przerysowałam, ale widze u znajomych, że jak już usidlą chłopa, to (pomimo, ze chłop nie dziadzieje), to kobity się zapuszczają, obserwuje to nagminnie. Zawsze są dwie strony medalu, a kazdy ma jedno życie i bedac ogarniętym facetem z takim babsztylem żyć, coż...
    Oki, ide, dygresja ino taka.
  • betti 09.08.2018
    Justysia nie zawsze, często to nowszy model - młodszy, Tutaj zastosowałam inną wagę i niższy stopień inteligencji ... dla kontrastu.
    Dzięki za komentarz. Tak czasami lubię pojechać prozą...
  • Justyska 09.08.2018
    Hej. To taki żart. Facet się starzeje i gorzej ocenia sytuację :)
  • Justyska 09.08.2018
    Betinko pisze o tekście nie o autorze. I tyle w temacie
  • betinka 09.08.2018
    Justyska, a gdzie twoja precyzja w technice? Przecież są błędy.
  • betti 09.08.2018
    gdzie?
  • betinka 09.08.2018
    betti błędy to nie tylko ortografia... to stylistyka i interpunkcja. Nie wiesz o tym?
  • Karawan 09.08.2018
    Ritha To jednak offtop jest niestety, ale dodam Łitho, ze to nieprawda jest całkiem a ino interpretacja pokrzywdzonej, która niskie o sobie ma mniemanie i skrzywdzona jest, bo się starała (również niskie mniemanie. Po co się starać? Widziały gały?)
  • betti 09.08.2018
    Aisak weź ty się za siebie, bo żal czytać to, co piszesz... parodia po prostu.
  • betinka 09.08.2018
    betti jestem betinka, a nie Aisak i weź popraw tekst, bo jest do bani. Nie wstyd ci coś takiego publikować?
  • betti 09.08.2018
    Myślisz, że jak schowasz się pod innym nickiem, to świni nie widać? Wolne żarty...
  • betinka 09.08.2018
    betti jeszcze jedna nieścisłość:
    Gdy wróciłam, po mieszkaniu biegała nago jakaś patologia, a mój kochany mąż biegał za nią i pomagał upychać jakieś szmaty do reklamówek... 2x biegała, biegał
    ''zabierę'' po co cudzysłów?
    Nad szykiem wyrazów też można by popracować leniu.
  • Elorence 09.08.2018
    Podobało mi się, bo już w pierwszym akapicie zasugerowałaś, że to nie będzie kolejny melodramat z rzewnymi łzami. Kobieta wydaje się być inteligentna. Powściąga własne emocje, bo wie, że to nic nie da. Od razu decyduje się na koniec, więc pewnie już kiedyś zastanawiała się, co zrobi, gdy zdarzy się taka sytuacja. Mężczyzna to kretyn. Ta zdrada - jego zdaniem - chyba miała doprowadzić do przeprosin kobiety, bo przecież on czuł się samotny! A, przepraszam bardzo, ktoś mu język odciął? Nie wie, czym jest rozmowa?
    Obojętnością można dużo ugrać. Widać to tutaj idealnie :)
    Pozdrawiam!
  • betti 09.08.2018
    Dzięki, Elorence to właśnie chciałam pokazać, że można z klasą...
  • Canulas 09.08.2018
    Przeczytałem, ale jakiś konstruktywny koment za jakieś półtorej h.
    Pozdrówki.
  • Canulas 09.08.2018
    Albo dobra. Spróbuję od razu.

    Początek bardzo ładny.
    Trzymanie bólu tylko dla siebie przywodzi na myśl osobę wyjalowiona z emocji, która pragnie każdej jednej emocji. Oczywiście calosc powleczona dumą.

    "Wyjechałam dosłownie na chwilę, na trzy tygodnie, odpocząć od rutyny i przemyśleć kilka spraw." - dałbym przystępnej.
    "Wyjechałam dosłownie na chwilę, odpocząć od rutyny i przemyśleć kilka spraw."

    Potem masz 2x biegała/biegał - uwiera.

    "- Ja zara wyjdę, tylko zabiere swoje rzeczy - Wykrztusiła przerażona, chociaż o nic nie pytałam." - wyksztusila z małej, bo jest to słowo dookreślające wypowiedź.

    " Spojrzałam na niego i nagle zobaczyłam człowieka, którego w ogóle nie znam i powierzchownie oceniając, jedyne co mogłam stwierdzić to, że przystojny, tylko że mnie już się nie podobał." - tu bym zapisał.

    "Spojrzałam na niego i nagle zobaczyłam człowieka, którego w ogóle nie znam i powierzchownie oceniając, jedyne co mogłam stwierdzić to to, że przystojny, tylko mnie już się nie podobał. (dodałem" to", wywaliłem, "że")

    "- Kiedy wrócę, ma ciebie nie być." - tutaj przemyślałbym użycie wykrzyknika.


    No i ok.
    Widać, że siedzisz głównie w poezji przez sam zapis. Często (czasem zbyt często) enterujesz. Za to bardzo ładnie upiekszasz tekst poetyckimi wstawkami.
    Tekst nie sili się na coś, czym nie jest - kolejny plus. Opowiada historię jakich miliony, ale robi to bardzo ok. Całość oceniam bardzo pozytywnie, jednak pech jest taki, że kilka dni temu czytałem tekst Elorence, o bardzo podobnej tematyce i porównawczo, ten wypada ciut bladziej.
    Nie mniej, jak. Na osobę, która nie para się tym na codzień, całkiem zacnie Ci poszło.
    Pozdrówka.
  • betinka 09.08.2018
    Canulas... Jest więcej do poprawy. Nawet początek - stanę i płakała ( czasowniki) trzeba oddzielać.
    Bądź obiektywny.
  • Canulas 09.08.2018
    betinka, ja się nie udzielam w 99%, jeśli idzie o interpunkcję. Jestem z niej średni, więc niestosownie byłoby z niej pouczać.
    Zapewne masz rację.
    Jestem obiektywny, betinko. Nie widzę powodu, by nie być.
    Pozdroxix
  • betti 09.08.2018
    Aisak to ciekawe co piszesz... skąd ty czerpiesz wiedzę? Po stanę przecinek, naprawdę?
  • betinka 09.08.2018
    betti czasowniki muszą być oddzielone spójnikiem. Nie wskazałem gdzie postawić ten wspornik, więc nie pisz bzdur jak nie potrafisz.
  • betinka 09.08.2018
    spójnik*
  • betinka 09.08.2018
    Masz wyżej wskazany przecinek, ale nawet nie przeczytałaś.
  • betinka 09.08.2018
    Nie mniej, jak. Na osobę, która nie para się tym na codzień, całkiem zacnie Ci poszło... weź to że sobą i nie daj ludziom takie światełko, bo inni się też nie parają na codzień poezją.
  • betti 09.08.2018
    niemniej razem - profesor, Aisak. Ha, ha...
  • betinka 09.08.2018
    betti a to skopiowałam od Pana wyżej
  • betinka 09.08.2018
    nie widzisz?
  • betti 09.08.2018
    Aisak niemniej jako profesor powinnaś od razu poprawić, ja tam w poezji poprawiam...
  • Canulas 09.08.2018
    Cóż. Fakt. Komentarze pisane z ukrycia żądza się swoimi prawami.
    Nie żebym się wybielal, bo zdaję sobie sprawę z własnej tłumokowatości. ;)
    Ciao
  • betinka 09.08.2018
    betti kochanieńka gdzież bym śmiała odbierać Ci katedrę profesury. Powtarzam jeszcze raz, że nie jestem wielbłądem.
  • betinka 09.08.2018
    Canulas tak trzymaj. Innym wytykam, ale Betti smarujemy wazeliną.
    To by było na tyle.
  • Canulas 09.08.2018
    betinka, ano na tyle
  • „Chyba skończyli, bo nagle zapadła cisza. Grobowa.”
    To ja bym jakoś przerobił, nie podoba mi sie grobowa jako osobne zdanie.
    Ale tak ogólnie tekst bardzo spoko. Jest wiarygodnie i naturalnie, to dwie najważniejsze zalety dla mnie w każdym tekście.
    Inni niech mówią o technikaliach.
    Pozdrawiam
  • Aisak 09.08.2018
    Ale mam nosa...

    yetti, nie jestem betinką!
    betinka, nie jestem tobą!
  • Aisak 09.08.2018
    Nie mam czasu na głupoty :(
    Tyram :(
    I źle się czuję :(
    :(
  • betinka 09.08.2018
    Ludzie kochani!
    Gdyby ktoś inny wytknął to ok, ale nie betinka.
    Wszyscy komentatorzy wysyłajcie innym błędy.
    Boicie się Betti?
    Przecież tekst jest słaby.
  • betti 09.08.2018
    Ale jaja....
  • betinka nikt bardzo się nie zachwyca, tak ja uważam czytając komentarze, choć nie czytałem wszystkich, ale tragedii nie ma w tym tekście.
    Pewnie, że można lepiej ale można i znacznie gorzej.
    Zależy, która stronę chce sie zauważyć.
    Wytknąć słabe strony ok, ale jechać po tekście tylko dlatego, bo Betti jest autorką to nie o to chodzi chyba.
  • betinka 09.08.2018
    Maurycy Lesniewski nic tutaj nie ujmuję Autorce. I nie chodzi mi o nią. Tekst jest po to żeby wytykać błędy i ja to zrobiłam.
  • betti 09.08.2018
    betinka gdzie ty byłaś jak Mar produkowała swoje teksty albo inni... tobie nie chodzi o mnie? Aosak jesteś żałosna.
  • betti 09.08.2018
    Aisak to tekst dla inteligentnych i jak widać tacy nie mają problemu ze zrozumieniem... to tylko tobie trzeba napisać płachtę i wyszczególnić, że podmiot cierpiał, że w tamtej chwili umierała i nie chciała, żeby drań to widział. Ogarnij się głupia babo, bo żenada...
  • Aisak 09.08.2018
    yetti, każdego podejrzewasz?!
    Jesteś pieprznięta na mózg!
    Debilu.
  • betti 09.08.2018
    Aisak już pisałam, że tu nie ma więcej nikogo tak głupiego jak ty. Te twoje gierki na poziomie podstawówki... Swoją drogą, że ci się chce tak bawić... szalona z ciebie baba.
  • betinka 09.08.2018
    Betti nie irytuj się
    Wiem o co chodzi, że zdrada i spokój, rozstanie i tak dalej, ale ją zwróciłam Ci uwagę na będy techniczne i warto sie nimi zająć, a nie trwać w niewiedzy. Do tej pory nie wtracącałam sie, ale skoro Ty mozesz krytykowac, to ja tym bardziej, szczególnie że trochę z warsztatem w prozie jesteś na bakier. Fabuła fabułą, ale taki surowy krytyk powinien się przyłożyć do poprawnego pisania.

    Zajmij sie poezją, bo jesteś w tym niezla, a wiersze trudniej ocenić warsztatowo. W prozie niestety grafomania jest bardziej zauważalna i lepiej widać przymus pisania z dążeniem do publikacji swoich utworow, nie zważjąc na popełniane błędy. Lepiej odłożyć tekst i wrócić do niego po kilku dniach, a wtedy mozna dostrzec niedociagnięcia.

    Więc nie mów, że jest ok, bo nie jest.
    Weź popraw i podziękuj.
  • betti 09.08.2018
    betunka ty przecież niczego nie publikujesz, więc o czym ty piszesz? Ty się znasz? Na czym? Gdybyś się znała, to nie chowałabyś się za jakimś nickiem... bez przesady.
    Nie sądzę, że ten tekst wymaga poprawy, może jedynie to bieganie za blisko siebie, ale ogólnie jest ok, a to twoje ''aby'' z czterech liter wyjęte.
  • Dekaos Dondi 09.08.2018
    W moim odczuciu tekst zawiera tyle ile trzeba - nie więcej nie mniej. Tylko jedno zdanie, bym napisał inaczej. Pozdrawiam
    ...którego w ogóle nie znam. Powierzchownie oceniając, mogłam jedynie stwierdzić, że nadal jest cholernie przystojny, tylko że mnie już się nie podobał.
  • betti 09.08.2018
    Dziękuję DD. Pisałam, że to tekst dla inteligentnych i jak widać nie myliłam się.
    Pozdrawiam.
  • Mruk 09.08.2018
    Ale słodko. Zupełnie jak w cukiernicy.
    Historyjka mocno przeciętna, niedopracowana, temat oklepany do bólu, i niezawierający nic, co skloniłoby do jakiejś większej refleksji. Ot, czytadełko jakich wiele. Więcej inwencji wykazują komentatorzy, siląc się na udowadnianie swych racji i określaniu poziomu własnej inteligencji.
    Za jakiś jednak wysiłek daję ocenę pomiędzy dopuszczającą a odpowiednią.
  • betti 09.08.2018
    Uśmiałam się... fakt, słodziutko tutaj. Aisak z jakiego nicku jeszcze wyskoczysz? Ty masz straszne problemy, wiesz o tym, prawda? Ty musisz pisać z jakiegoś psychiatryka, nie ma innej opcji... Mój znajomy miał jedenaście telefonów komórkowych, wszystkie w użyciu, ale on był żonaty i potrzebne mu były, każdy dla innej,.. Do dzisiaj śmiejemy się z tego. Ty masz podobny problem... Straszne.
  • Mruk 09.08.2018
    betti nie interesuje mnie jakiś aisak, tak jak nie interesują mnieTwoi szemrani znajomi. Piszę, co myślę i tyle.
    Żeby nie było wątpliwości, nie interesują mnie też jałowe dyskusje, więc nie wysilaj się z odpowiedzią.
  • betti 09.08.2018
    Mruk nie interesują, naprawdę? Przecież ty niczego nie publikujesz, wchodzisz tylko na gównoburze...
  • Aisak 09.08.2018
    Mruk, dlaczego cię nie obchodzę?
    Jest mi smutno i przykro :(
    Może zmienisz zdanię?
    Hę?
  • betti 09.08.2018
    Aisak ciekawe czy ci odpisze... ha, ha, ha
  • Aisak 09.08.2018
    idź się leczyć stary świrze!
  • betti 09.08.2018
    Aisak nieładnie tak pisać do swojego klona, wstydź się!
  • Aisak 09.08.2018
    napisałam do ciebie yetti, ty czubie!
  • 00.00 09.08.2018
    Nic specjalnego, tekst typu '' jakaś patologia''... Pobieżnie przedstawienie beznadziejnego związku. Zamiast go zaszlachtować siedzi spokojnie. Banał.
  • betti 09.08.2018
    Poczekam na kolejną odsłonę... ha, ha.
  • ausek 09.08.2018
    Opowiadasz historię jakich wiele. Nie zaskoczyłaś mnie tym tekstem. Brakuje mi tu ruchu, emocji... Przedstawiasz jedną scenę, na podstawie której ciężko wyrobić sobie zdanie - tym bardziej, że narracja pierwszoosobowa ogranicza się do przekazywania jednostronnej relacji. Można polubić lub znienawidzić bohatera. Jak dla mnie za krótkie, by wyrobić sobie zdanie. Rozumiem, że zdanie kończące historię jest finałowe. Niestety w prozie zaliczanej do obyczaju to się raczej nie sprawdza - w wierszach jak najbardziej. Bohaterka jest nijaka - udawanie posągu jest mało prawdopodobne w takiej sytuacji. Może wina leży po Twojej stronie, bo za skrótowo przedstawiłaś sytuację. Rozważ to.
  • betti 09.08.2018
    Nie, ausek, rozpisywanie nie dla mnie. Kiedyś się w to bawiłam, dzisiaj minimalizuję. Mam ochotę jeszcze na prozę poetycką, nigdy tego nie próbowałam...
    Dzięki za komentarz.
  • Aisak 09.08.2018
    Przeczytałam.

    Straciłam trzy minuty na duperelny tekst o porzuconej babce, jakich miliardy na tym globie.

    Słabo głupia babo.
  • betti 09.08.2018
    Aisak o jakiej porzuconej babie czytałaś, bo ja pisałam o babie, która porzuca? Dziwne...
  • Canulas 09.08.2018
    betti, genezę porzucenia trudno ustalić, bo sam akt zdrady już był. niejako porzucenie w sensie emocjonalnym. W sensie utraty zaufania.
    Babka tylko powiedziała B, po powiedzianym A.
    Pisz dalej. Zobaczymy.
  • Aisak 09.08.2018
    O, właśnie, to!
  • betti 09.08.2018
    Canulas łatwo, napisałam przecież, że operował inwektywami, gdyby chciał odejść, to powinien się cieszyć... poza tym nie wiadomo, czy wcześniej nie zdradzał, przecież jak widać nie za bardzo przejął się tą zdradą, a może wcześniej już mu wybaczyła... po jej reakcji można wywnioskować coś tam, choćby w tych wspomnieniach, w których była pogrążona...
  • Karawan 09.08.2018
    Nie komentowałem, ale na miejscu autorki zastanowiłbym się przez chwilę nad starym i znanym; " jeśli jeden człowiek mówi, że wyglądasz i zachowujesz się jak koń, to zapewne gbur. Jeśli robią to dwaj, to może to być głupi żart. Jeśli jednak mówi to kolejnych dziesięciu, to lepiej ubierz siodło by nie dostać batem". Koniecznie chcesz udowodnić przede wszystkim sobie, że jesteś doskonałą. Tak nie jest. Jestem pewny na sto procent. Albo więc dyskutuj merytorycznie i ad rem albo ciągnij swoje wywody, które wygenerują kolejną gównoburzę. Twój tekst - twój wybór. Prywatnie i offtopowo podpowiem, że czasem dobrze tyłek spuścić do ziemi znad chmur. ;)
  • betti 09.08.2018
    Ja nigdzie nie napisałam, że jestem doskonała... niemniej na durne komentarze mam merytorycznie odpowiadać? Odpowiadać, Aisak, która pisze z iluś tam nicków, bo jest głupsza niż ustawa przewiduje? Ogarnij się Karawan.
  • Aisak 09.08.2018
    yetti, a ty nie wiesz, a ja wiem
    że jesteś pomylona i masz świra.

    biedne yetti :(
    kuń kopnął w głowe :(
    szare klepki porozrzucał :(
    yetti, idź do kątą i se ułóż puzzle w czaszce :(
  • Aisak 09.08.2018
    " jeśli jeden człowiek mówi, że wyglądasz i zachowujesz się jak koń, to zapewne gbur. Jeśli robią to dwaj, to może to być głupi żart. Jeśli jednak mówi to kolejnych dziesięciu, to lepiej ubierz siodło by nie dostać batem".

    hahahahaha yetti to kuń xD
  • Nuncjusz 09.08.2018
    *szkapa
  • betti 09.08.2018
    Nuncjusz a ty ogier, który już nie może, stąd tylko gawędzić pozostało? Przykre.
  • Nuncjusz 09.08.2018
    betti nie odzywaj się do mnie
  • Nuncjusz 09.08.2018
    betti a jak już koniecznie chcesz, to w sumie mam pytanie. Dlaczego tak ciebie obchodzi moja potencja seksualna? Czemu tylko seks ci w głowie? Nie dasz rady się powstrzymać od tego typu zagrywek?
    Nie jesteś moim ani seksuologiem, ani andrologiem, ani jakimkolwiek innym lekarzem by sprawdzać stan mojego wora i mojego sztagana.
    Zajmij się swoją waginą a na pewno coś na tym skorzystasz
  • Aisak 09.08.2018
    yetti, z niebieskimi tabletkami masz szansę na małe co nieco xD
    bierz kunia i w drogę xD
  • betti 09.08.2018
    Nuncjusz nie wiem dlaczego szczerze mówiąc, może trochę dlatego, że z takim stetryczałym dziadem mi się kojarzysz... zaniedbany, niedomyty. Takie mam skojarzenia. Sorry.
  • Nuncjusz 09.08.2018
    betti no i po co to sorry skoro jest totalnie nieszczere? :) Najbardziej właśnie takiego falszu i obłudnej litości nie znoszę. Twoje skojarzenia zostaw dla siebie, nie musisz nas nimi raczyć
    Baj
  • betti 09.08.2018
    Aisak zostawię ci tego ''kunia'', mnie on do niczego niepotrzebny... ha, ha
  • betti 09.08.2018
    Nuncjusz jest szczere, bo mi naprawdę przykro, że nie mogę w tobie zobaczyć faceta na jakimś poziomie... poza poziomem, Aisak.
  • Nuncjusz 09.08.2018
    betti przy okazji, na chwilę ci wrzucam tego stetryczałego dziada :) Który to ja?

    Na twoim poziomie nigdy nie będę, nie licz nato
  • betti 09.08.2018
    Nuncjusz Na to nie liczę, nie żartuj nawet.
  • Aisak 09.08.2018
    Spadaj yetti ode mnie!
  • Nuncjusz 09.08.2018
    betti nie żartuję, wyczytałem nutę jojczącego zawodu, temu takie sformułowanie
    A poza tym, żegnam, wystarczy mi ciebie na dziś
  • betti 09.08.2018
    Aisak to ty do mnie przyszłaś w odwiedziny i chcesz mnie z domu wyrzucić? Napisałaś co myślisz i to w wielu odsłonach i możesz już odejść, chyba...
  • betti 09.08.2018
    Nuncjusz źle czytasz, mnie bawi wasza wściekłość...
  • Nuncjusz 09.08.2018
    betti ta wiem, ryczysz ze śmiechu, no to se rycz
  • Aisak 09.08.2018
    Nie rozumiem, dlaczego nie możesz pojąć, że mam tylko jeden nick.
    Zapytaj admina.
    Admin chyba ma taką możliwość sprawdzenia?

    I daj sobie spokój, bo naprawdę zacznę cię traktować, jak chorą, biedną schizofreniczną babinkę.

    Bądź, chociaż trochę, rozsądna.
  • betti 09.08.2018
    Nuncjusz dzięki za pozwolenie....ha, ha, ha
  • betti 09.08.2018
    Aisak ty myślisz, że to takie trudne zobaczyć ciebie w betince? Weź przestań...
  • Nuncjusz 09.08.2018
    Szkapa właśnie zarżała
  • Aisak 09.08.2018
    KaraVan genialny komentarz!
    Mogłabym cię uścisnąć, ale się powstrzymam :)
  • Aisak 09.08.2018
    Co to jest sztagan?
    Pierwszy raz czytam.
  • Nuncjusz 09.08.2018
    Och, to moje innowacyjne określenie prącia :)
  • Aisak 09.08.2018
    Sztagan sztanga
  • Nuncjusz 09.08.2018
    Poza tym
    https://www.miejski.pl/slowo-Sztagan
    trzecie znaczenie
  • Aisak 09.08.2018
    Mam zepsuty telefon :(
    Wszystko mi zablokował :(
    Nie wyświetla mi takich stron :(
    Upadł mi, i klops.
  • Nuncjusz 09.08.2018
    Sztagan

    Penis dużych rozmiarów
    ...ale ma sztagana...
    Data dodania: 2008-02-17
  • Aisak 09.08.2018
    Aaaale, się przechwalasz!
    Dziękuję.

    yetti, zostawiam ci kunia, te przechwałki w twoją stronę xD
  • betti 09.08.2018
    Aisak to dla ciebie Nuncjusz wyłazi ze skóry, a ty odrzucasz? Nieładnie.
  • Aisak 09.08.2018
    betti
  • Aisak 09.08.2018
    yetti,
    Nie wciągaj mnie w jakieś głupoty.
    Doskonale pamiętam, jakie tworzyliście trio. I jakich słów używano w stosunku do mnie.
    Słów NIEWYBACZALNYCH.

    Idem stond.
    :/
  • betti 09.08.2018
    Aisak ja używałam? Ogarnij się, bo żal.pl
  • Nuncjusz 09.08.2018
    Aisak spokojnie, żadnej z was nie podrywam, mam jeszcze trochę dobrego gustu
  • betti 09.08.2018
    Nuncjusz co za rozczarowanie... nie zasnę całą noc i będę pisała dla odmiany złośliwe komentarze... ha, ha, ha
  • Aisak 09.08.2018
    Nuncjusz
  • Aisak 09.08.2018
    serio?
    No, teraz to jest mi smutno :(
    Nie, to nie.

    :/
  • Nuncjusz 09.08.2018
    Aisak nikogo tu nie podrywam. jedne lubie więcej, inne mniej, ale to nie ma nic wspólnego z zalotami. Od pewnego czasu Cię polubiłem i niech to wystarczy
  • Aisak 09.08.2018
    Sorry, ale jestem pamiętliwa.
    I nie lubię cię.

    Taka sytuacja.
  • Nuncjusz 09.08.2018
    Aisak och boże, ale to ja ciebie miałem pocieszac a nie ty mnie. To tobie było smutno, poza tym, ja nigdy nie liczę na rewanż, po prostu, albo kogoś lubię albo nie, tyle
  • Aisak 09.08.2018
    N, aaa, to nie wiedziałam, że to pocieszanie.
    No, w sumie to bardzo miłe.
    Ok. Dziękuję.
  • betti 09.08.2018
    Ha, ha, ha, ha, ha... o rany nie wytrzymam...
  • Aisak 09.08.2018
    Nie wiedziałam, że w psychiatrykach pacjenci mają stały dostęp do internetów...
    Kóva, przecież ciebie powinni w izolatce na łańcuchu trzymać!

    Nie zesraj się z tym hahaha :/
  • Ozar 09.08.2018
    O jak widzę kolejny wulkanik po erupcji. Ja się oczywiście nie znam, ale przeczytałem i powiem, że dla mnie to całkiem dobru tekst. Taka życiowa wymiana zdań, która może mieć miejsce w każdym domu w takiej sytuacji. Bez jakiś psychodelicznych wynurzeń których poza autorem nikt nie rozumie. Mnie się wydaje, że w takiej sytuacji nikt by się nie wysilał na jakies mądre teksty tylko rypnął prosto, ale zrozumiale dla obu stron i tu tak jest. Proste i życiowe. 5 za tekst zrozumiały dla wszystkich.
  • betti 09.08.2018
    Ozar, niektórzy jednak nie rozumieją, uważają, że chcę uchodzić za doskonałą itd, bo ośmieliłam się pojechać prozą, jakby to tylko dla nich było... Szaleństwo w ludziach w niespotykanym rozmiarze. Głupia byłam, mogłam napisać na poziomie Mar, może wtedy większość tych komentarzy znalazłaby uzasadnienie...
  • Nuncjusz 09.08.2018
    betti no z Ozarem na pewno znajdziesz wspólny język
  • betti 09.08.2018
    Nuncjusz z tobą nie szukam...
  • Ozar 09.08.2018
    betti znam ten ból. Załozyłem nowy watek z testami i zostałem rozjechany czołgiem. Sam wielki Nuncjusz napisał że jestem debilem. To nic że wątków tu mnóstwo i ciągle powstają nowe. jednak portal dzieli się na takich co mogą zakładać i takich co nie mogą. Dzięki Nuncjuszowi wiem do jakiej grupy należę. Napisałem do admina że prosze o usunięcie watku i ten został usuniety. Nun pewnie wypił flaszkę widząc jak zdeptał Ozara.
  • Nuncjusz 09.08.2018
    Mam to w dupie Ozar, bo wcale po tobie nie deptałem. Zrobiłeś syf, posprzątałeś, więc chwała ci za to
  • betti 09.08.2018
    Ja też kiedyś założyłam i też mi nie wolno... to tylko dla wybranych przez Nuncjusza, czyli takich, którym nie podskoczy, a że po mnie za te moje komentarze wszyscy jeżdżą więc sobie pozwala. Gardzę nim, a on jak świnia przychodzi pod moje teksty. Taki to człowiek.
    Nie przejmuj się, naprawdę nie ma kim. .
  • Canulas 09.08.2018
    Ozar, ja myślałem, że z tą Twoją ułomnością to taka poza.
    Cóż. Rozczarowałeś mnie.
  • Ozar 09.08.2018
    Canulas Ty również ku mojej rozpaczy dołączyłeś do Nuna smutne...
  • Nuncjusz 09.08.2018
    Ozar zachowujesz się jak dziewica po pierwszym, bolesnym stosunku
  • betti 09.08.2018
    Ozar a jakie ma wyjście, pomyśl? Przecież nie może narażać się kupie, bo widzi, co spotyka niepokornych. Nie każdy stworzony do walki...
  • Nuncjusz 09.08.2018
    betti ile tu chcesz nawalic postów? Rekordy chcesz jakieś pobijać czy co?
    Ozar ma w dupie nasze normy społeczne więc uj mu w przełyk, niech płacze
  • Canulas 09.08.2018
    Ozar, zawsze miałeś ciagoty do spiskowych teorii. To normalne, bo są one często ciekawe. Tylko Ty nie masz pancerza. Nie masz sita ajlnalizującego fakty od bajdurzeń. Jakby Ci ktoś z trzema wyświetleniami na krzyż powiedział, że jutro zamykają wszystkie piekarnie w Polsce, pierdzielnąłby Ci kręgosłup od tachania bułek.

    Przeinaczacz
    Mataczycz
    Nie myslisz
    Płaczesz
    Nie rozumiesz
    Nie rozdzielasz
    I... i jeszcze raz nie rozumiesz.
    Siedem grzechów głównych made in Ozar.

    Szkoda.
  • betti 09.08.2018
    Nuncjusz wasze normy społeczne, to kupa... cuchnie na kilometr. Tylko jak się cały czas w tym siedzi, to może tak się smrodem przesiąka, że nie czuć... Nie wiem.
  • Nuncjusz 09.08.2018
    betti ale dalej tu tkwisz, w tej kupie gnoju, ciekawe czemu
  • betti 09.08.2018
    Nuncjusz ja bym pewnie już dawno stąd poszła, gdyby nie śmieszyło mnie dłubanie w mrowisku... Tacy jesteście na swoim punkcie delikatni, ale wszystkich wokół gnoicie bez mrugnięcia okiem... TUBYLCY.
  • Canulas 09.08.2018
    Ty właśnie rozczarowałeś mnie również Betti.
    W dupie mam kupę, bo wolę jednostki od tłumów.
    Są momenty, że jestem mocno za Tobą, ale to już pomału echo.
    Póki nie zlikwidujesz u siebie percepcyjnego ogranicznika, ba, póki chociaż nie dopuscisz, że coś takiego istnieje, póty chuj z tego bydzie.
    Zbieraj se zimbiaki o intelekcje rozgotowanych kartofli i puszczaj w bój.
    Kupa uciechy, brakuje jeszcze kogoś, kto będzie popcorn wysyłał.
  • betti 09.08.2018
    Can ja Ciebie rozumiem, naprawdę i nawet nie mam żalu... Tak trzymaj!
  • Ozar 09.08.2018
    Nuncjusz Tylko dlaczego tylko ja? Jakoś nie pamietam żeby ktoś chciał usunąć swój watek?
  • Ozar 09.08.2018
    Canulas Taaaaa ciekawe, tylko dlaczego inni w tym Ty zakładają nowe watki i jakoś nikt ich nie nazywa debilami? A pamietasz może żeby ktoś wycofał swój wątek>? Nie bo tylko ja to zrobiłem.
  • Canulas 09.08.2018
    betti, kochana betti. Obserwuję Cię troszkę przez akwariową szybkę i naprawdę wachlarz Twoich, z braku lepszego określenia użyjmy slowa: poczynań, nie jest duży. W wielu sytuacjach już spornych, jaką i tych, które są jeno zarzewiem konfliktu operujesz bardzo podstawowymi mechanizmami obronnym.

    - wyławianie teoretycznej niesprawiedliwości i krzywdy, jaką to niechybnie Cię spotyka od wszystkich.

    - wytykanie zacofania.

    - podbijanie sobie ego poczuciem szykanowania i wiatraczaną donkiszoterią

    - wykorzystywanie półmuzgów

    - czy wybiórcza interpretacja faktów jak i niekiedy sprytne przemilczanie tych niekorzystnych.

    I co?
    I nic.
    Spoko.

    Chodzi tylko oto, że nie rozpatrujwsz każdego konfliktu z osobna, tylko reagujesz jak Ci podpowiada szablon.
    Naprawdę, to dość proste do ogarnięcia dla średnio ogarniętego obserwatora.

    Ja mam takie wychowanie, że zawsze jak grupa atakuje jedną osobę, podprogowo staram się ją ocalić. Tylko, że nie ma to sensu jeśli osoba ta jest:

    A) wobec siebie bezkrytyczna
    B) ma ciągle poczucie wyższości.
    C) wydaje jej się, że jest ostatnim bastionem przed czym tam.
    D.) ma różnorakie rojenia i trzeźwym komentarzu dopatruje się ataków personalnych.


    Ja Cię nie atakuję. Napisałaś całkiem spoko (jak dla mnie) tekst z raptem kilkoma błędami. Czy możesz popełniać błędy?
    Pewnie, że tak. Zwłaszcza że proza to jie Twój konik.
    3 dni temu jednak czytałem bardzo podobny utwór Elorence i próbując z nim, Twój wypadł bladziej. Ale ciągle rozmawiamy o tekstach.

    Błędnie przypisujesz mi uczestnictwo w jakiejś sitwie, kiedy tak naprawdę mniej więcej raz na i-10 dni wisi mi paluch nad dilejtem i pewnie prędzej czy później na ten dilejt spadnie.

    Do tej pory udawało nam się jakoś wzajemnie nie podgryzać, a drazliwe tematy omijać, bądź rozwiązywać.
    Tylko że akurat obecnie średnio mam melodię do podstawowych roztłumaczeń dotyczących bezkonfiktowego życia w stadzie.
    Chcesz mnie dzisiaj podgryźć, to musisz trochę wyżej fruwać.
  • Canulas 09.08.2018
    Opróbując - porównując
    i-10 - 8-10

    Sorry za błędy.
    No są. Trudno ;)
  • Ozar 09.08.2018
    Canulas No i ok, ale tez mam cholernie dobrą pamięć szczególnie jak mnie ktoś ugryzie boleśnie.
  • Canulas 09.08.2018
    Ozar, prześledź sobie forum jak doszło do założenia nowego wątka.
    - był risercz.
    - były wspólne, uwaga, rozmowy.
    - planowanie
    - analizowanie czy będzie w ogóle zainteresowanie.

    Wątek jest efektem końcowym powyższych ustaleń. Temat się rozwija. Nie umarł.

    Odnieś to teraz do siebie i tego, co zrobiłeś. Bądź wobec siebie szczery. To wszystko.


    Znoszę różne cechy, ale na taką nadmierną placzliwość mam niestety alergię.
    Albo ktoś ma jaja, albo ktoś jest faja. Jeden plus jeden, to zawsze będzie dwa.
  • Canulas 09.08.2018
    Ozar. Ok
    Mniej. Zemsta jest zajebista.
    Wejdź w pierdolone pitolenie, wywoła tego a tego, odpierdol, udowodnij rację, pierdolnij w łeb i wypij na końcu pół litra.
    Potem sprawę zakończy i do niej nie wracaj.
    Nie łaź i nie stękaj.
  • Ozar 09.08.2018
    Canulas Dobra masz rację. Jestem osłem, choć kilka osób prześledziło testy i wzięło udział, ale to nic nie znaczy. Nie lzia jak mówią Rosjanie. I jeszcze jeden cytat" Nie wolno tobie smrodzie, co wolno wojewodzie". Can sorka ale już się rozjechaliśmy całkowicie. A szkoda, bo kiedyś było inaczej.
    Mnie nawet nie dano szansy żeby mój wątek zaistniał. O to mam żal jak cholera...
  • Canulas 09.08.2018
    Ozar, cokolwiek. Zawsze albo dialog albo pierdolnięcie w stół. Obie wersje dopuszczalne, ale kwękanie po kątach nieprzystoi.
  • betti 09.08.2018
    Can znajdź mi taki, gdzie ich nie ma i gdzie z tego powodu jest taki szum jak tutaj?
  • Canulas 09.08.2018
    betti, szum nie dotyczy stricte błędów.
    Tekst nie jest zły.
    Broni się, choć nie jest odkrywczy. Ma bardzo ładnie wplecione sformułowania poetyckie. Nieco dla mnie był wyenterowany, ale to normalne, bo pewnie nawyk. Zmieniłaś wielkość litery w podialogowym wtrąceniu, więc od strony schludnosci równiez na plus.
    Tam coś Betinka zarzucała i może miała rację, ale że akurat jest to jedna z niewielu osób, których nie darzę sympatią, nie będę się do jej komentarzy odnosił.
    Po prostu nie dam się zaszufladkować i za takie próby będę czynił ała, ale, poza tym wszystkim, patrząc z lotu ptaka, to dalej jest git.
    Pisz prozę nadal, bo niby czemu miałabyś nie pisać?
    Pozdrówka. Idę, bo mnie coś po chałupie lata.
  • betti 09.08.2018
    Can tak mi się wydawało, że nie jest najgorszy, przecież czytam tu takie, których wstyd publikować, a jednak nie ma tam gównoburz, dlatego to przykre. Chciałam spróbować z prozą poetycką, to tylko takie wprawki przed.
    Dzięki.
  • Canulas 09.08.2018
    betti, noo, proza poetycka to majstersztyk. Ale, przynajmniej dla mnie, nie do wykonania bez tz. Weny. O ile na codzień nie potrzebuję jej, o tyle przy Noir'ach musowo.
  • betti 09.08.2018
    Can ale Ty się rozwijasz w tym kierunku, pisałam Ci już, że jestem pod wrażeniem, może dlatego sama chcę spróbować... to piękne.
  • Canulas 09.08.2018
    betti, raz się rozwijam, raz się zwijam.
    Kasztanów też napłodziłem.
  • betti 09.08.2018
    Can no właśnie, mnie też wolno, wyjdzie, nie wyjdzie, ale chcę chociaż spróbować. NMP pięknie pisze, ma cudne metafory. Betinka pisała, że w prozie nie mogą występować, taka jej wiedza...
  • Ozar 09.08.2018
    Nuncjusz To ty masz w dupie i pokazujesz to za każdym razem jak ci coś nie pasuje.
  • Canulas 09.08.2018
    betti, jej komentarz o błędach wydawał mi się spójny. O innych kwestiach nie chce mi się, bo nie moja broszka.
    Proza poetycka jest zajebista, a Emi robi w niej kapitalną robotę.
  • betinka 09.08.2018
    Canulas jesteś jak chorągiewka na wietrze. Też nie darzę cię sympatią. Nie jesteś Bogiem, ani też nie piszesz doskonale. Jesteś jeden z wielu piszących na miarę tego portalu. Nie rób się krytykiem doskonałym.
  • Nuncjusz 09.08.2018
    Ozar znów mataczysz, to napisałem i odpierdol się w końcu. Tutaj nie będę się z tobą użerał.

    Nuncjusz godzinę temu
    Mam to w dupie Ozar, bo wcale po tobie nie deptałem. Zrobiłeś syf, posprzątałeś, więc chwała ci za to
  • betti 09.08.2018
    Can między wydaje się, a jest, jest ogromna różnica. Ta wiedza jest ograniczona, zapewniam. Przecinki przed ''i'' pasowały jak kij do dupy.
  • Canulas 09.08.2018
    betinka, oczywiście, że nie piszę doskonale. Oczywiście, że jestem jednym z wielu. Oczywiście, że często się mylę.
    Malo tego, w interpunkcji robię błędy wręcz na elementarnym poziomie.
    Co do chorągiewki betinko, to jest to po prostu rozpatrywanie każdej sprawy indywidualnie, nie okopywanie się ślepo po jednej ze stron.
    Akurat jesteś jedną z dwóch osób, na których sympatii mi naprawdę nie zależy.
  • Canulas 09.08.2018
    betti, ja z przecinków jestem debil.
    Adam T., Enchanteuse. Oni mogą pomóc.
  • betti 09.08.2018
    Can ja też nie geniusz, ale też nie ofiara losu...
  • Aisak 09.08.2018
    Tylko, że ja nie czuję wściekłości.
    Owszem drażnisz mnie, wnerwiasz, ale więcej.
    Jesteś zadufana w sobie.
    I okropnie durna, chociaż może mądra.
    Żal mi cię.
    Jak biednego piszczyka, który odleciał że złamanym skrzydełkiem popiskując żałośnie.
    :(
    Biedny piszczyk :(
    Biedne yetti :(
  • betti 09.08.2018
    Aisak ja nie puszczyk, ja mam w czterech literach twoją chorobliwą alergię na krytykę... poza tym śmieszysz mnie...
  • Aisak 09.08.2018
    yetti, to ty masz alergię na krytykę.
    Nie możesz zrozumieć, że oceniany jest TEKST, a nie ty.

    Gdyby to napisała nowa osoba dostałaby wskazówki od elyty, co można poprawić w tekście.
    Ty dostałaś komentarze, po których wpadłaś w furię...


    walczysz z wiatrakami.
    Lubię walecznych ludzi.
    ciebie nie lubię, tylko mi żal ciebie.
  • betti 09.08.2018
    Aisak w którym momencie wpadłam w furię, o czym ty piszesz? Po twoich komentarzach, z których wynikało, że nic nie czaisz tylko mnie śmiech ogarnął... poza tym, to ty mnie oceniałaś, a nie tekst. Bez przesady...
  • Aisak 09.08.2018
    Przeczytaj komentarz KaraVana.
    I swój.
    I jeszcze raz KaraVana.
    I pomyśl.
    Stań obok siebie.
    Bądź obiektywna.

    Albo nie bądź.
    Co mnie to obchodzi.
  • betti 09.08.2018
    Karawan jest tak samo obiektywny jak ty...
  • Aisak 09.08.2018
    Jesteś na ścieżce wojennej z KaraVanem?
    KaraVan jest ugodowy i bardzo obiektywny.
    Tylko już nie mógł wytrzymać twojej rażącej postawy wobec komentatorów, którzy mieli nieco odmienne zdanie od twojego.

    Taka prawda.
  • Ozar 09.08.2018
    betti sam ma w moich artykułach problem z Karawanem, ale on ma często rację i zazwyczaj jego uwagi sa merytoryczne. To, czy się z nimi zgadzam to inna bajka, ale zawsze czytam z uwagą. Gość ma wiedzę i swoje poglądy. Ale wiedza, a poglądy nie zawsze idą jedną drogą.
  • betti 09.08.2018
    Ozar ja w ogóle nie znam Karawana tylko jak nie podoba mu się moja postawa, a podoba takiej Aisak w kilku odsłonach, to nie mam o człowieku dobrego zdania. To nie ja zrobiłam tutaj gównoburzę tylko ona, bo wściekła, że nie potrafi pisać wierszy, z tego powodu gotowa nawet zabić. Dla wierszy, dla tych durnych komentarzy, pochwalnych bzdur... dla mnie to chore.
  • Aisak 09.08.2018
    Aisak to
    Aisak tamto
    :/



    Ajsak Njuton nie jest niczemu winna:)
    Bo Ajsak Njuton nie istnieje:)

    Dobra, dość komedii na dziś.
    :)
  • betti 09.08.2018
    Co ja takiego złego zrobiłam? Popełniłam prozę. Trzeba mi było za to dojechać, bo piszę uczciwie, co w wierszach jest nie tak. Zrobiliście tu gównoburzę. Za jeden prozatorski twór. Tacy jesteście. Nieliczni mieli odwagę napisać szczery komentarz i za to im dziękuję.
    Aisak czemu ty tu tkwisz jak wrzód na dupie?
    Moja rażąca postawa, bo nie dam sobą pomiatać, bo znam swoją wartość i twoje głupoty mam gdzieś, tak jak pisanie z kilku nicków? Spadaj Aisak, wystarczy tej gównoburzy...
  • Aisak 09.08.2018
    :)
    Spadam!
    :)

    Ale naprawdę nie mam kilku nicków.
    Masz urojenia.
    Ok. Masz schizofrenię.
    Rozumiem.
    No, taki lajf.
    Lekko nie jest, co nie.
    Ale walcz dzielnie i mądrze.
    Bo teraz, to bardzo nierozsądnie poczynasz.

    Bierz leki.
    Bo, wiesz możesz ześwirować całkowicie.
    I zabiorą ci internety.
    Ale by było!

    Chillout :)
    Napisz ładny wiersz, na pewno dostaniesz pozytywne oceny.


    To paaaa!
  • betti 09.08.2018
    Aisak masz, ale w gruncie rzeczy miej sobie, to nawet śmieszne i wcale mi to nie przeszkadza... Nie wiem, kiedy pojmiesz, że na tych ocenach nie zależy mi tylko tobie, aż mam ochotę wstawić ci jedynki, z czystej złośliwości... ha, ha.
  • Aisak 09.08.2018
    Ale naprawdę nie mam:(
    Kurde, no.
    Zapytaj admina, jak mi wierzysz :/
    Po co mi kilka nicków?
    No po?
    To głupie jest.
    Miałabym dwa, ale chrumcia zdechła.
    Rip chrum :(
  • Aisak 09.08.2018
    A se wstawiaj.
  • Aisak 09.08.2018
    Teraz to mi bardziej żal Ozara.

    Dobra, kurde, to tylko internety.
    Nie wpadajmy w obłęd.


    Jutro już piątek :)
    I będzie nowy dzień.
    I nowe teksty.
    Szkoda, że veny nie będzie :/
    Trudno.

    Miłego wieczoru.
    Nie kłóćcie się.

    I ZOSTAWCIE W SPOKOJU OZARA!
    O,
    Z
    A
    R
    A!
    Bądźcie dobrzy, bo jutro może być koniec świata!
  • Ozar 09.08.2018
    Dzięki za wsparcie, bo tak naprawdę poza wstawieniem nowego i jak mi sie wydawało ciekawego wątku z testami ja żem nie winien panie sedzio!
  • Neurotyk 09.08.2018
    Betti, mogłabyś mi w skrócie opisać zajście pod Twoim tekstem?
  • Tina12 09.08.2018
    Dołączam sie do pytania
  • Nuncjusz 09.08.2018
    Wersja betti będzie kulawa. Przeczytaj se komentarze, albo se wyjdź stąd
  • Tina12 09.08.2018
    Nuncjusz
    Ok, poczytam ale to potrwa.
  • Nuncjusz 09.08.2018
    Tina12 to było do Nełra ;)
  • betti 09.08.2018
    Neurotyk popełniłam prozę. Taką sobie, trenuję przed prozą poetycką, którą mam zamiar trochę się pobawić... Wyobraź sobie, że mi nie wolno parać się prozą, okazało się bowiem, że tylko ja mam błędy, a wszyscy piszą doskonale z Aisak i jej klonami na czele. Wstawiła mi jakieś przecinki przed ''i'', które jakoby są koniecznością i kazała pisać ''aby'' zamiast ''żeby'', a mnie się ''aby'' po prostu nie podoba.
    Jestem więc zadufana w sobie, bo ośmieliłam się sprzeciwić, a mnie to jedynie śmieszyło... to tak w skrócie.
  • Tina12 09.08.2018
    Nuncjusz
    A ja i tak sobie czytam. Bo tu już chyba pisaliście praiwe o wszytskim
  • Neurotyk 09.08.2018
    betti, u ciebie koledzy i koleżanki będą na złość wtykali i wytykali wszystko. Tacy są ludze. Lubią wsadzić szpilkę.
  • Nuncjusz 09.08.2018
    Neurotyk ale o weryfikację już się nie pokusisz?
  • betti 09.08.2018
    Neurotyk ja wiem, ale rozśmieszył mnie ten atak... sami geniusze tutaj, poza paroma życzliwymi osobami...
  • Tina12 09.08.2018
    Neurotyk
    Pamiętam moje początki i jednen tekst pod którym też była mini burza. Ale to co sie tu dzieje pod tekstem jakby nie było już stałego bywalca zaskakuje
  • Neurotyk 09.08.2018
    Tina12 zwiść ludzka nie zna granic. Tutaj można jej dać wyraz , poprzez nałożenie szat osoby parającej się pisaniem - taki kamuflaż.
  • Nuncjusz 09.08.2018
    Neurotyk pojebało cię chyba. Napisz jeszcze ja jestem zawistny
  • Tina12 09.08.2018
    Nuncjusz
    Wina, wina moja wielka wina xd
    Nie tak na serio to każdy piszący musi być gotowy na hejt
  • Enchanteuse 09.08.2018
    Tina12 taa, ale też bez przesady. Trzeba umieć odróżnić hejt od krytyki, a od krytyki krytykanctwo.
    Na to i na tamto reaguje się całkowicie inaczej.
  • Tina12 09.08.2018
    Enchanteuse
    W sumie racja. Ale mnie już chyba nic nie zdziwi. Życie nauczyło mnie reagować milczenim na zaczepki ( nie mówię tu o Opowi ). Bo dostałam tu sporo cennych rad
  • Tina12 09.08.2018
    Bo co do tekstu to jak dla mnie jest na plus. Bo to nie kolejny tekst z cyklu będę płakała bo on mnie zdradził.
  • Violet 09.08.2018
    To szaleństwo trwa od rana, ludzie nie macie, co robić?
  • betti 09.08.2018
    Nie mamy, nudzimy się piekielnie, masz coś przeciwko?
  • Tina12 09.08.2018
    betti
    Nie ma jak mała awanturka w taki upał dla jeszcze większego podgrzania temperatury
  • betti 09.08.2018
    Tinka sorry, ale powoli tracę cierpliwość. Jeden durny tekst, a tyle szumu...
  • Tina12 09.08.2018
    betti
    Przywykłam już do tego. Czym by było Opowi bez burz :)
  • betti 09.08.2018
    Tinka, ale ja na ogół nie piszę prozy, niemniej dopadła mnie mania spróbowania prozy poetyckiej. Nie wiem nawet czy ją popełnię, ale mam ochotę jak na razie. Wprawiam się więc... a tu szum jakbym świętokradztwo jakieś popełniła... straszne.
  • betinka 09.08.2018
    betti A przypomnij sobie jakie robiłaś gównoburze pod tekstami innych ludzi. Między innymi po pasji?
    Ona też się wprawiała... czy popełniła świętokradztwo? Jechałaś po niej jak czołg. A po innych - zapomniałaś?
  • betti 09.08.2018
    betinka pisałam co jest nie tak - moim zdaniem - i nie pisałam złośliwie dopóki nie zaczęła być złośliwa, bo ja nigdy nie zaczynam. Można to sprawdzić. Jedynie na złośliwość odpowiadam tym samym. Nie bądźcie złośliwi, zobaczycie wtedy, że ja też nie jestem.
    Moje uwagi były rzetelne, nie wyssane z palca, żeby dopiec.
  • betinka 09.08.2018
    betti Tak ci wygodnie mówić. Hipokrytko
  • betti 09.08.2018
    betinka czy ja ciebie obrażam w tej chwili, czy używam określeń typu ''hipokrytka''? Nie. Sama zaczynasz, a później płaczesz...
  • betti 09.08.2018
    Kto tu jest tak naprawdę hipokrytą? Ja pisząc otwarcie czy ty z drugiego nicku, bo nie masz odwagi stanąć twarzą w twarz? Odpowiedź sobie...
  • Aisak 09.08.2018
    elka,
    rób co chcesz.
    myśl co chcesz.
    Nie obchodzi mnie to.

    Sorry.
  • betti 09.08.2018
    Aisak idź spać, późno już...
  • Aisak 09.08.2018
    Nie jest późno, jest 22.07.08.
  • betti 09.08.2018
    To jak jeszcze młoda godzina, to popraw swój wiersz, będziesz miała zajęcie....
  • Aisak 09.08.2018
    Nie mam weny.
    I głowy do poprawek.
  • betti 09.08.2018
    Mnie się nie chce - wymęczyliście mnie przez cały dzień... Uciekam.
  • Nachszon 10.08.2018
    Tego tekstu absolutnie nie można nazwać gównem literackim. Byłoby to przewinieniem, śmiertelnym grzechem wobec literatury i to nie jest żart. Ten tekst jest gównem (bez literackim). Płaskim, źle napisanym, infantylnym. Poziom myślenia, formułowania zdań, wizja rzeczywistości, środki stylistyczne, których właściwie tu nie ma, wskazują na wiek Autora (lub Autorki, bo nie wiem, czy jest to kobieta, czy mężczyzna) oscylujący w granicach siódmej-ósmej klasy.
    Nie warto pochylać się nad powyższym tworem, bo szkoda czasu. Z gówna bicza nie ukręcisz.
    Ale warto pochylić się nad innym zagadnieniem i spróbować odpowiedzieć sobie na pytanie, jak takie łajno może podobać się ludziom naprawdę inteligentnym z dużym wyczuciem literackim. Jak taki utwór może podobać się Justysce, czy DD? Odpowiedź jest prosta: gdyby AutoroAutorka nie specjalizował(a) się w robieniu gównobórz, wówczas wszystkie (bez wyjątku) teksty przeszłyby bez echa jako nijakie, słabe, żadne. I mowa tu o każdym tekście bez wyjątku.
    Natomiast ciągłe krytykanctwo, chociaż prostackie i nie oparte na merytorycznej wiedzy, sprawia, że kłamstwo staje się prawdą i część ludzi zaczyna wierzyć w istnienie w tych tekstach czegoś nieuychwytnego, niemal genialnego i w ten sposób zaczyna się proces uległego zachwytu. Smutne.
    Wskazówki dla AutoroAutorki: przypatrz się, w jaki sposób pisze Canulas, Ritha, Kim, AgnieszkaGu, Ozar (tu chodzi o stylistykę i olbrzymią wiedzę). Przyjrzyj się na swobodę słowa u Maurycego Leśniewskiego, ciosanie słowa u Hypokryty, geometryczne skosy w wierszach Rubio czy głęboką refleksyjność u Artbooka. Spróbuj zrozumieć ariostyczny uśmiech u DD. To są giganci opowi. Naucz się uczyć, bo to najważniejsza cecha każdego człowieka, który ma ambicję pracować intelektem. I naucz się przynajmniej jednego języka obcego, bo w Twoim pisaniu wyczuwa się ograniczone wielopoziomowe prostactwo: językowe, światopoglądowe, etyczne, estetyczne. Może zacznij od tego, że w każdą sobotę zamiast, jak zazwyczaj, iść na dyskotekę do remizy, wpadnij do kina na trochę ambitniejszy film, albo odwiedź jakieś większe miasto. Nie bój się, ludzie w miastach wbrew temu, co się powszechnie mówi, są życzliwi. Trochę na pewno pobłądzisz, ale zapytaj z uśmiechem o drogę, a na pewno Ci pomogą.
    Wpadłem tylko błyskiem, wybaczcie, jest czas perseidów, stąd moja obecność. Już lecę znowu w ciemność.
  • betti 10.08.2018
    Widzę, że mam dość duży fan club, co prawda obrażonych, ale zawsze aktywnych.... piękne to.
  • Neurotyk 10.08.2018
    Nachsztan, musiałem wdepnac w takie gówno jak Ty jeszcze przed południem?
  • Neurotyk 10.08.2018
    A gdzie ja jako jeden z gigantów Opowi wierszowanego? Proszę o edycję wypowiedzi
    Baj
  • Ritha 10.08.2018
    Nachszon nie daj się sprowokować, nie warto się nimi denerwować, a cały portal za Tobą tęsknił (!)
  • betti 10.08.2018
    Nie przesadzaj Ritha, nie całe... zresztą on słabe wiersze pisze.
  • Justyska 10.08.2018
    Zdecydowana większość::)
  • Ritha 10.08.2018
    Wiesz co betti, starałam się ostatnio spojrzeć na Ciebie w lepszym świetle, nie reagować alergicznie itp. Omijać, cokolwiek.
    Ale nie, Ty po prostu zasługujesz na przykrości jakie Cię spotykają, pracujesz na nie, robisz wszystko, by ludzie odbierali Cię w taki sposób, w jaki odbierają.
    W ogóle nie obchodzie mnie kto z was pisze lepsze wiersze (odbijam się od poezji jak kauczukowa piłeczka), obchodzi mnie człowiek i to co sobą reprezentuje, a pod tym względem wypadasz przy Nachszonie słabiutko, oj bardzo słabiutko.
  • Szudracz 10.08.2018
    betti Musiałaś otworzyć płaszcze, lepiej czasami zamilcz.
  • Ritha 10.08.2018
    Was*
  • betti 10.08.2018
    Ritha nie pochlebiaj sobie, ja też nie mam o Tobie dobrego zdania. Jako człowiek wypadasz u mnie też słabiutko.... to chyba działa w obie strony.
  • betti 10.08.2018
    Szudracz a czemu ty otwierasz paszczę?
  • betti 10.08.2018
    Justysia jedynie ci, którym słodził... a że wiedział komu słodzić, za to faktycznie - uznanie.
  • Ritha 10.08.2018
    betti gdyby Twoje zdanie obchodziło mnie choc w 0,5 % to moze bym się przejęła ;)
    Ide, pisalam do Nachszona, nie do Was, tekstu wyzej nie przeczytalam, sory, nie chce mi sie.
    Pozdrawiam!
  • Justyska 10.08.2018
    betti Nachszon zostawiał pod moimi tekstami różne opinie, nie zawsze pozytywne, ale zawsze poparte argumentami i myślę, że szczere. Tyle w temacie. uciekam, bo mój najmłodszy idzie na drzemkę
  • marok 10.08.2018
    Kolejna dyskusja. Nie jestem na bieżąco. Starzeje się
  • betti 10.08.2018
    Ritha no widzisz, mnie też twoje zdanie powiewa między wersami... i cieszę, że jesteśmy zgodne w swoich odczuciach.
  • betti 10.08.2018
    Justysia z tą szczerością, to bym raczej nie przesadzała... Człowiek, który po jednej negatywnej opinii wiersza wpada w szał i jest gotowy mordować, to żaden człowiek. Zwierzę w ludzkiej skórze.
  • Nachszon 10.08.2018
    betti Oczywiście, że opinie nie zawsze były szczere, jeżeli chodzi o Justyskę. Często waliłem ją po łbie, mówiąc w delikatnych słowach, że coś jest do dupy, chociaż wcale nie było. Czułem jednak, że dany tekst może być jeszcze lepszy i na ogół miałem rację. To jedno.
    A teraz drugie. Tak, to prawda, piszę słabe wiersze i boli mnie to, ale tylko dlatego, że jest to jedyne podobieństwo między nami - Tobą a mną. Jednak w moich wierszach jest szerokie spectrum przestrzeni, jaka rodzi się między inteligencją a emocją. U Ciebie tej przestrzeni nie ma, bo aby ją stworzyć, trzeba mieć inteligencję i kontrolowane nazwane emocje. Jesteś młoda (siódma czy ósma klasa?), więc jeszcze sporo doświadczeń przed Tobą, jeszcze masz czas na naukę. Ale jeżeli jesteś już naprawdę dorosła, to mnie przerażasz. Bo tak infantylni dorośli są strasznie niebezpieczni dla świata. Plują agresją wynikającą z niemożliwości sięgnięcia tego, co mają inni - inteligentnej dojrzałości. EOT:)
  • betti 10.08.2018
    Nachszon nie widziałam w twojej poezji - inteligencji, raczej prymityw. Coś z tym twoim postrzeganiem siebie jest do dupy. Zwracałam ci zresztą uwagę, co należy poprawić, ale jaśnie pan, nie był w stanie przyjąć szczerej krytyki, zaślepiła go wściekłość za brak zachwytu. Można i tak, tutaj dużo ludzi ma z tym problem...
    Jesteś już chyba bardzo stary i bardzo zmęczony życiem, że reagujesz histerycznie, ale to twój problem, ja mam to gdzieś.
  • Neurotyk 10.08.2018
    N. pisze:

    " Jednak w moich wierszach jest szerokie spectrum przestrzeni, jaka rodzi się między inteligencją a emocją. ".

    I w Twoim mózgu jest szerokie spectrum przestrzeni...
  • jolka_ka 10.08.2018
    Wy to musicie się bardzo nudzić chyba, że tak sobie dogryzacie. Ja tu nikogo nie znam, za nikim nie jestem i nie ma tak, że kogoś lubię czy nie, ale... Jak tak popatrzeć z boku to niektórzy mają trochę racji. Ty Betti twierdzisz, że jesteś tu po to, żeby krytykować/oceniać teksty innych, tak żeby zmotywowali się do poprawy. To tak parafrazując Twoje słowa. Ale! Co ktoś ma wynieść z Twojego komentarza, który brzmi mniej więcej tak: słabe, słabiutkie, to nie wiersz. Jak już coś Ci się nie podoba, to wskaż dokładnie co i ewentualnie jak można to poprawić. No chyba, że nie da się nic. Mówisz, że ktoś się obraża za krytykę, ale Ty też nie jesteś doskonała, a próbujesz na siłę to pokazać. Dodałas tekst, ktoś Ci wytknął błędy, a Ty atakujesz go słowami: "kim Ty jesteś żeby mnie pouczać?" "Według mnie tekst jest dobry, nie będę poprawiać". "Nie myślałam, że takie głupoty trzeba tłumaczyć". To jak czytelnik ma Cię traktować? Nie rozumiem tych Waszych dyskusji o nic. Jedno nie toleruje drugiego, to po cholerę komentować i prowokować się nawzajem xD
  • Enchanteuse 10.08.2018
    O, to to.
    Brawo.
  • betti 10.08.2018
    Jolka zwróć uwagę, że to nie ja zaczynam, o nic więcej nie proszę. Tak samo teraz, ten tekst umarłby śmiercią naturalną, gdyby Nachszon nie dostał biegunki...
  • jolka_ka 10.08.2018
    Nie wiem czy zaczynasz, czy nie. Ale dajesz się wciągnąć w dyskusję i ją podsycasz. Ktoś tam napisał bardzo długi komentarz - skwitowałaś: nie produkuj się, nie rób z siebie idiotki. A wystarczyło napisać: Nie zgadzam się z tym i z tym, a tu masz rację, to mogę poprawić, a tu uważam, że napisałam całkiem dobrze. I tyle. Zupełnie inny byłby odbiór. Czy to takie ważne, kto zaczyna? Jeśli już faktycznie ktoś Cię atakuje to to olej. Bo finalnie ludzie przestaną pisać o tekście i o tym, co jest dobre/ złe, bo przecież "wiesz lepiej". Albo będą prowokować , bo wiedzą, że łatwo Cię wciągnąć w dyskusję. Zamiast komentarzy o tym co napisałaś, jest sterta bzdur, kto z kim sympatyzuje, kto daje Ci oceny z pięciu nicków i takie tam. Nie daj się sprowokować i nie prowokuj innych. Wet za wet? Po co to komu?;)
  • betti 10.08.2018
    Jeżeli chodzi o krytykę z mojej strony, to jest tu dużo wierszy, których po prostu nie da się ocenić merytorycznie, bo są dnem. Niektórzy w ogóle nie powinni publikować, bo poza ośmieszeniem, na nic więcej liczyć nie mogą. Niemniej znaleźli tu azyl, w każdym innym miejscu zostali nieładnie mówiąc - pogonieni, a że zebrała się kupa, to piszczy... i robi zadymę. Swoją drogą lepiej in to wychodzi, niż pisanie wierszy. A, i jeszcze ładnie chwalą, to też znakomicie im wychodzi.Lecz ze szczerością ma to tyle, co ja z baletem...
  • Enchanteuse 10.08.2018
    Betti, ale skoro są słabe (bo są, wiele jest takich), to dlaczego nie wypisać im po kolei, robiąc miniaturową nawet rozbiórkę?
    Co innego czytać, że mój wiersz jest do dupy, bo "częstochowa", a co innego, ze ten rym a ten jedt zły, bo coś tam.
    Konkrety zamiast ogolników, podane w delikatny, ale owijający w bawełnę sposób - myślę, że to najlepsze rozwiązanie.
  • betti 10.08.2018
    Enchanteuse nie dotrze, zapewniam. To już było, przerabiałam. Nie nauczysz kury fruwać i kura, to wie, dlatego poza gdakaniem, nic więcej nie zrobi...
    Próbowałaś u Pieguska i co, dotarło?
  • Enchanteuse 10.08.2018
    betti niestety :/
    Ale nie każdy tak reaguje. Były osoby, które dziękowały i rozumiały.
    Nie to że się uważam za jakąś tam specjalistkę, ale powiedzmy, że wiem, który wiersz jest dobry, a który nie. Po prostu są pewne standardy. Początkujący mogą o tym nie wiedzieć, dlatego myślę, że warto im o tym wspominać. Jeśli już krytykować, to merytorycznie.
    Przecież wszyscy tu jesteśmy po to, by się uczyć :)
  • betti 10.08.2018
    Enchanteuse kiedy widzę choćby cień potencjału, piszę szczerze, ale kiedy nic nie widzę, kiedy żaden wers nie rokuje, co mam napisać, że talent przyjdzie? To się ma albo nie i to widać gołym okiem. Niektórzy nigdy nie powinni chwytać za pióro.
    Zaśmiecony ten portal jak chlew.
  • Enchanteuse 10.08.2018
    betti myślisz?
    Że zaśmiecony, to prawda.
    W tej kwestii się nie wypowiem, bo nie potrafię wyczuć potencjału.
    Jednak czasem bywa tak, że ktoś pisze fatalnie, a potem stopniowo, coraz lepiej. Kurde, sama po sobie zauważam postęp. Zaczynałam od debilnych fanfikcyjnych rymowanek, a teraz już dawno zostawiłam je za sobą. Chyba nawet udało mi się napisac jeden czy dwa wiersze w miarę dobre, przynajmniej jak na mój poziom.
    Więc... myślę, że to bardzo indywidualna kwestia.
    I nie jestem pewna, czy mamy prawo decydować o tym, czy ktoś ten potencjał ma, czy nie.
  • betti 10.08.2018
    Tak, niektórzy dziękują, a w następnym ''wierszu'' to samo, te same błędy... i znowu tłumaczysz aż w końcu opadają ręce.
  • Enchanteuse 10.08.2018
    I tak bywa. Wtedy należy machnąć ręką.
    Jak nie zrozumiał, to już nie zrozumie.
  • betti 10.08.2018
    Enchanteuse ale nadal to czytać, ponad moje siły. I jeszcze te podziękowania za pochlebne komentarze. Parodia w czystym wydaniu... zero wstydu.
  • Enchanteuse 10.08.2018
    betti cóż, Twój wybór. Nadal czytać nie musisz, skoro widzisz brak reakcji. Ostatecznie to decyzja autora, czy chce się rozwijać jako piszący, czy ma to gdzieś.
    Ale jak już krytyka, to konstruktywna. Tak uważam.
  • betti 10.08.2018
    Enchanteuse ok, chcesz zobaczyć cyrk, nie ma sprawy...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania