-----(wykasowany)-----

---

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • TheRebelliousOne 17.12.2019
    Gryzienie po łydkach za zbyt szybką prędkość? Czy to nie jest trochę okrutne? Also, fajne opowiadanie, daję piątkę. :)
  • Anonim 17.12.2019
    Okrutni są ci, którzy przekraczają prędkość! W Słupsku zrobiono porządek z innym problemem. W pewnym sklepie chowa się za kotarą policjant i daje pisemne upomnienia ludziom, którzy chcą kupić chleb, a aresztuje tych, co pytają o kajzerki! No, wreszcie będzie porządek! ordnung muss sein! Ja, ja!
    Dzięki za wizytę!
    Pozdrawiam.
  • JamCi 18.12.2019
    Antoś przyjdę :-)
  • Anonim 18.12.2019
    To taki żart :)

    pozdrawiam.
  • Joanna Gebler 18.12.2019
    Tekst bardzo mi się podoba, jest świetny. Aż przypomniał mi się ten film, o którym już dawno temu zapomniałam. Takie butki to byłoby coś. Miłego wieczoru :)
  • Anonim 18.12.2019
    Joanno,
    mnie też się spodobał, jak go wczoraj pisałem.
    Jak chcesz takich butków, to rób to, co bohaterka ;)
    Dzięki za wizytę.

    Pozdrawiam.
  • JamCi 19.12.2019
    Nia - nią
    Oby - aby
    Ciekawe. Taka bajka, przy której się człowiek uśmiecha i zastanawia przez chwilę żeby pójść już uśmiechniętym. :-)
  • Anonim 19.12.2019
    Słuchaliście bajki na temat kufajki, następnym razem przyjadę Kamazem ;)
    A poważnie tak mi to wyszło. Bo tekst powstał w niespełna pół godziny i tylko odrobinę go poprawiłem. Tak, masz racje, wyszła bajka, trochę śmieszna, nieco pouczająca i ciut przemądrzała :)
    To dopiero mój 4 tekst napisany na zajęciach kreatywnego, spontanicznego pisania, który prezentuję, a których naskrobałem pewnie około 50. Z czego 2 z trzech ostatnich. Znaczy, zajęcia działają, rozwijam się, jak papier toaletowy ;)
    Dzięki za wizytę.

    Pozdrawiam.
  • JamCi 19.12.2019
    Antoni Grycuk a to fajnie, zazdroszczę Ci tych zajęć :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania