***

***

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (105)

  • Julka2001 13.05.2016
    Co tak krótko?! Chce więcej!!! 5 :)
  • Neurotyk 13.05.2016
    Julka, to nie maraton :) Dziękuję za... hmmm... refleksję! :D
  • Lotta 13.05.2016
    A teraz mi znowu dla odmiany smutno przez Ciebie :'( doskonale oddałeś emocje... 5
  • Neurotyk 13.05.2016
    Czasem słońce, czasem deszcz, Lotto :-)
  • alfonsyna 13.05.2016
    Nie płacz, zaraz na pewno przyjdzie któraś Twoja wena i Cię przytuli. :)
    Ale zrobiłeś sobie huśtawkę nastrojów, widzę.
  • Neurotyk 13.05.2016
    Alfonsyno, pseudonim Neurotyk zobowiązuje... :)
  • Niemampojecia96 13.05.2016
    Pamiętaj, że motyl - raz dotknięty - nie może więcej pofrunąć. Widzisz, gdybyś miał chore uszy, jak ja, nie szeptano by Ci. A wiesz, moje uszy - był to niedosłuch (?). Coś mi wsadzono do nosa i odetkano (?) niedosłuch. Lecz pośród Kradzieży, Śmierci i Miłości brakło mi jeszcze czasu na Młodego Allena. Znajdzie się, być może.
  • Neurotyk 14.05.2016
    Niemampojęcia96, motyla gonić, nie łapać. Jak króliczka się goni. Dobrze, że odetkano Ci przez noś :) Allena zdążysz obejrzeć, chyba jeszcze nam pożyjesz. Kradzieży, śmierci, miłości – tak pokochałaś śmierć, że chciałaś ją ukraść dla siebie? Oj, nie ładnie, snobistycznie.
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    Neurotyk, upraszczasz. Już nie dodam, że ''jak to mężczyzna'', bo naprawdę, nie każdy, a my przecież nie generalizujemy i mamy gustowne poczucie humoru. Gonienie bywa bolesne, a złapanie warte gonienia całego życia, warte wszystkiego. Tak myślę.
  • Neurotyk 14.05.2016
    Niemampojecia96, może tak, może nie:) Kiedyś Ci odpowiem wierszem:)
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    Neurotyk, mężczyźni uwielbiają mi odpowiadać wierszem, ale niewerbalnie. Albo wgl ''zaprzestają wysyłać sygnałów werbalnych ze smutku'' (wtedy piszą krwią na ścianach i rzucają czajnikami). Jak ja bym chciała, by mężczyzna odpowiedział mi, wiem, że to relatywne, ale NORMALNIE
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    chociaż...mam słabość, kłamię...uwielbiam, gdy opowiadają wierszem.
  • Neurotyk 14.05.2016
    Niemampojecia96 , no właśnie, normalnie, czyli jak.
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    Neurotyk, mnie już naprawdę-naprawdę-naprawdę nie obchodzi jak to jest normalnie. Tylko żeby przyszedł, realnie, zjawił się. I potem niech już sobie gada co chce. Niech nawet będzie pijany i trzeba go będzie nieść. Cokolwiek xD.
  • Neurotyk 14.05.2016
    Niemampojecia96 to Ty masz problem, żeby był realny w ogóle, cóż, nie znam, nie wiem, nie wypowiem się.
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    Polej mi po prostu, bo ja nie piję : D
  • Neurotyk 14.05.2016
    Niemampojecia96 idź spać:)
  • xxECxx 14.05.2016
    Neuro człowieku i kto tu nie śpi??? wieczorynka skończyła się już dawno, na poezję już za późno, idź spać...
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    Neurotyk, nie mogę spać. Też nie mógłbyś na moim miejscu.
    Nie mogę zjeść wszystkich swoich zbawiennych tabletek, by spać. Bo nie wiem, co przyniesie jutro.
    Mogę ich potrzebować.
    Nie potrafię spać. Słyszę wtedy, jak głośno i nierówno oddycham i jak miesza się to z biciem mojego serca i każdą myślą.
    I nie lubię liczyć owiec, to mnie doprowadza do paranoi.
  • Neurotyk 14.05.2016
    xxECxx , ja właśnie wstałem u jem śniadanie:)
  • Neurotyk 14.05.2016
    Niemampojecia96 , tak, najgorszy jest odgłos bicia swego serca, jakby miało zaraz stanąć.
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    Neurotyk, ja wlasnie tez jem :c. Albo jakby mialo nie stanac.
  • Neurotyk 14.05.2016
    Niemampojecia96 co kto lubi. W Holandii lekarze zaproponowali dziewczynie eutanazję, ta zgodziła się, ci - wykonali. Wiwat nowoczesność.
  • xxECxx 14.05.2016
    Neurotyk podziel się głodna jestem..
    Ogólnie.. życie... a w szczególności noc nie jest do spania, noc jest do rozmyślna o tym co było a czego nie było, od żałowania i gdybania, jeżeli nie możesz spać to znaczy, że jest Ci źle, tak bardzo źle, że nie potrafisz śnic.. o rzeczach realnie dobrych i przyjemnych.. Noc jest do rozpaczania, więc tylko dobry alkohol albo tabletki mogą uchronić nas od zatracenia się w nocy...
  • Neurotyk 14.05.2016
    xxECxx albo wiara:) a właśnie, coś czuję, że stracilas coś, kogoś..
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    xxECxx, tak. I jeszcze mam zawirusiony komputer, tzn. ja wcale nie mam, ale ten jest zawirusiony, nie otwiera mi sie tumblr, zapomnialam swoich samobojczych listow i wybranych samobojczych wierszy, nie mam na czym pracowac literacko (hoho haha, jojo, ''literacko''), siedze i placze, jestem w tym dobra.
  • xxECxx 14.05.2016
    Niemampojecia96
    ... więc, proszę Cię, napisz teraz otwarty list samobójczy... dla mnie adresowany, albo dla wilka z Czerwonego Kapturka, albo dla Królewny Śnieżki.. nie uważasz, że to dziwnie interesujące pisać tak do całkiem fikcyjnych postaci?!
  • xxECxx 14.05.2016
    Neurotyk a Ty?
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    Nie krzycz na mnie, prosze. Moze i tak pisalam do calkiem fikcyjnych. Jestem dziwnie interesujaca, chyba, co?
  • Neurotyk 14.05.2016
    xxECxx no pytaniem na pytaniem to nie pogadamy się:)
  • xxECxx 14.05.2016
    Niemampojecia96
    Udowodnij, ja na słowa się nie łapię...
    Stwórz swój autentyczny obraz siebie, pobrudź ręce i duszę, zalej kartkę łzami, tak kartkę, nie komputer, powdychaj smród własnej zgnilizny cielesnej zanim zaczniesz pisać o śmierci...
    Ja poczekam :)
  • xxECxx 14.05.2016
    Neurotyk To nie pogadamy się :) Coś za coś... ja nie otrzymałam niczego i niczego nie dam :)
  • Neurotyk 14.05.2016
    xxECxx ją Cię nie pytałem wprost, zauważ te trzy kropki dały Ci swobodę a znak zapytania twój postawił mnie pod ścianą.:)
  • xxECxx 14.05.2016
    Neurotyk hahahaha...
    więc Pan szczęśliwy tylko głodny, a Pani tylko spać się nie chce.. ot cała historyja :)
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    xxECxx, okej. Dla Ciebie cala. Ja ustepuje. Ja sie nie wyklocam. Ja juz o nic nie walcze, zwlasza o jakies racje w Internecie. Ja to mam w chuju. Pani tylko nie chce sie spac: ja sie godze, wporzo, wpozo, jakkolwiek, cokolwiek chcesz.
  • xxECxx 14.05.2016
    Niemampojecia96
    To miało być wyzwanie do Ciebie, żebyś skupiła myśli na czymś innym :) dobranoc :)
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    xxECxx, wiesz, to ciezko, bo ja od bardzo dlugiego czasu skupiam mysli tylko na 2 sprawach. I jakies pierdolenie w Internecie nie odciaga moich mysli od tego, co dla mnie istotne. Takie ilosci substancji nasennych po ktorych lezalabys dobranocnie 4 dni ledwo dzis koja moj placz. Wiec dobranoc : )
  • Neurotyk 14.05.2016
    xxECxx , pięknie do mnie mówisz " Pan szczęśliwy",:) Publicznie nie wygodnie mi o wszystkim. Tobie też. Cała historia:)
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    Jestesmy najlepsi na tej dzielni, Neurotyk, wporzo i wpożo sobie poradziliśmy, i jak kulturalnie. Przybij mi dyskretną pionę.
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    i weź se zanotuj, że *niewygodnie, ale to cicho, tego nie było
  • Neurotyk 14.05.2016
    Se to chyba nie po polsku?
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    Neurotyk, ale kiedy już wykraczamy poza coś i o tym wiemy, to możemy swobodnie zanurzyć się niżej, bo wzbiliśmy się już ponad, więc teraz wolno nam z pełną świadomością robić se czego dusza zapragnie. Nie zabraniaj mi mieć pełni choć językowej. Uwierz mi, nie mam żadnej innej. Nie mam nic, tylko swoje literki. A to mało, mało.
  • Neurotyk 14.05.2016
    Niemampojecia96 ty nie zabraniaj mi nie mieć świadomośći:)
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    Neurotyk, dobrze, możemy się tak umówić. Po prostu przez sekundkę swojego życia znosiłam tak rażące błędy ortograficzne, że jestem już przeczulona. Bezsensownie wydawałam hajs na drugiego smsa, jak mi (literówka) uciekło r w przed*, bo pżed jest wpożo. Wybacz. Mą nadwrażliwość.
  • Neurotyk 14.05.2016
    Niemampojecia96 widzisz, a ja zawsze z dyktand miałem trzy, a z myślenia piątkę, więc mi dobrze z moimi błędami. Dobranoc:)
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    Neurotyk, już mnie chyba czwarty raz wypierdalasz do łóżka, więc pokornie *połyka tabletkę i odchodzi* Dobranoc : ). Ależ Ty niepoprawnie, lecz na pięć po nocach myślisz mi tu bóg nie wie o czym, bo nie istnieje. Dobranoc, dobranoc : ).
  • xxECxx 13.05.2016
    Emocjonalny, chociaż może nie chciałeś...
    Prawdziwy, może nie zamierzałeś...
    Dotarłeś w brzegi czyjegoś serca... nie zamierzanie...
    Chluba dla Ciebie, że potrafisz....
    Ciesz się tym, póki możesz....
  • Neurotyk 14.05.2016
    xxECxx piękny komentarz twój :) Ale słabe to "cieszenie się" :)
  • xxECxx 14.05.2016
    Neurotyk zależy kto i jak się cieszy... jeżeli wolisz.. poleję setę... radość większa :)
  • Neurotyk 14.05.2016
    Seta, seta, seta, kusisz kobieto, kusisz :)
  • xxECxx 14.05.2016
    Neurotyk chłopcze.. nie wiesz co to kuszenie, ale poleję... spij się... może wena powróci na właściwe tory...
  • Nazareth 14.05.2016
    xxECxx Czy ktoś powiedział alkohol?
  • xxECxx 14.05.2016
    Nazareth ALKOHOL!
  • Neurotyk 14.05.2016
    xxECxx mówiłem tylko o kuszeniu alkoholem, nie myśl za dużo:)
  • xxECxx 14.05.2016
    Neurotyk spij się chłopcze, spij... dzisiaj nie jedna noc stracona na głupie myśli..
  • Nazareth 14.05.2016
    Neurotyk uuu alkohol :) To ja sobie poleję, mam nadzieję, że nie pozwolicie mi pić samotnie ;)
  • xxECxx 14.05.2016
    Nazareth bracie!!! nie dogonisz mnie, bo jam Ci ja pijana, ale ponoć dobrze gadam :)
  • Neurotyk 14.05.2016
    xxECxx tys pijana dziewczyna, uuuu, boję się... :)
  • xxECxx 14.05.2016
    Neurotyk dawaj wiersz, ocenie, trzeźwym okiem :)
  • Neurotyk 14.05.2016
    xxECxx jaki wiersz? :) w łóżku już leżę:)
  • xxECxx 14.05.2016
    Neurotyk łózko nie zając... czemu tak mało ludzi na Forum... ???
  • Neurotyk 14.05.2016
    xxECxx , którym, Nuncjuszowym? Czy opowi?
  • Nazareth 14.05.2016
    xxECxx ja Ci napiszę wiersz! Od pijanego chłopaka dla pijanej dziewczyny!
    Polej dziewięćdziesiątdziewięć setak
    Za mą miłość to wszstkich kobietek
    Lecz ostatnią polej setę
    Za jedną tylko kobietę
    Potem ją wylej
    Jedn przywilej
    Na, który mnie stać
    To przez nią się zchlać!
  • xxECxx 14.05.2016
    Neurotyk pierwszy.. Ty zawsze taki chętny, to narzekam Tobie, ale mało.. mało...
  • Nazareth 14.05.2016
    Nazareth schlać* ( nie ty jedna już masz w czubie :p )
  • Neurotyk 14.05.2016
    xxECxx ja dawno byłem ba forum Nuncjusza, ostatni raz jako Magda1906:) Chętny do czego?:)
  • xxECxx 14.05.2016
    Nazareth
    Schlać się trzeba, bo nagroda..
    Ciebie czeka..
    Ne w bramie, ale dalej
    .. dalej gdzie nie stanie..
    A nie stanie, boś po chlaniu
    I kobieta czeka...
    Nie doczeka..
    Się faceta..
    A ja przyjmę
    I człowieka i faceta..
    Bom ja jedna z tych panien
    gdzie na człowieka...
    tak po prostu.. czeka..
  • Nazareth 14.05.2016
    xxECxx Mógłbym to zinterpretować, na conajmniej dwa sposoby. Ale po co? ;)
  • xxECxx 14.05.2016
    Neurotyk to częściej bywaj...
  • xxECxx 14.05.2016
    Nazareth hahahaha :) spróbuj zinterpretować mój wiersz, przecież jesteśmy na opowi :) proszę... niech ktoś zinterpretuje mój pseudo wiesz.. :)
  • Nazareth 14.05.2016
    xxECxx Dobra. Alkohol może być oczywistą metaforą popełnionych błędów. Jednak czeka za nie nagroda - doświadczenie. Nie tu i teraz (w bramie). Doświadczenie, niesie nas dalej, poza to co znamy, do czego jesteśmy przyzwyczajenie (czekająca kobieta). Rzeczywistość, omija przedmiot rozważań traci jego tak samo jak on ją, jest jednak nadzieja. Podmiot liryczny czeka, uchyla rąbek tajemnicy i odsłania czym jest nagroda - zrozumieniem. Ostatnie pięć fraz zdecydowanie usuwają, wątek erotyczny, który pojawia się jako insynuacja wynikająca z różnicy płci między podmiotem lirycznym a bohaterem,("człowieka i faceta..") To jasno pokazuje, że w tym wierszu płeć ma znaczenie drugorzędne podczas kiedy kluczowym zwrotem jest "człowiek" - pijany, stworzony przez błędy ale przez to bardziej ludzki.
    Może być?
  • xxECxx 14.05.2016
    Nazareth 5, nawet z plusem... aczkolwiek jest wiele niejasności odnośnie Twojej interpretacji, ale nie będziemy się tym zajmować, ponieważ iż Nero może nie być ukontentowany z naszych poniżysz rozważań na temat mojego pseudo wiersza aniżeli odnośnie jego zacnej formy :)
  • Nazareth 14.05.2016
    xxECxx są niejasności, trudno żeby ich nie było w pięciominutowej pijanej interpretacji. Ale fakt, zostawmy twórczość dziadziusia Neurusia w spokoju, mimo iż myślę, że się raczej nie obrazi ;)
  • Neurotyk 14.05.2016
    Nazareth , ja nie obrażam się, ja, co najwyżej wdeptuje w ziemię:)
  • Nazareth 14.05.2016
    Neurotyk zadepcz mnie Neuruszku, jeśli Cię uraziłem! XD
  • xxECxx 14.05.2016
    Neurotyk wdepcz, ja tez poproszę!
  • Neurotyk 14.05.2016
    Niestety nie mam za co:)
  • KarolaKorman 14.05.2016
    Pięknie opowiedziana tęsknota, 5 :) Wzruszający tekst
  • Neurotyk 14.05.2016
    Karolko, rób "obchód":)
  • KarolaKorman 14.05.2016
    Robię Neurusiu, odwiedzam ulubionych i nieczytanych :) I też sobie zrobię drinka, na zdrowie :)
  • Neurotyk 14.05.2016
    Karolko, Ty dobra siostra miłosierdzia dla tych nieczytanych:) na zdrowie:)
  • KarolaKorman 14.05.2016
    Szukam kolejnych, których wpiszę na listę ulubionych :) Najlepszego :)
  • O-Ren Ishii 14.05.2016
    Przeczytałam wiersz
    Później czytam sobie komentarze
    Patrzę na zegarek
    4.45
    Zapominam co w ogóle czytałam
    Bo późno, a może wcześnie
    Czytam jeszcze raz.

    Piękne! Naprawdę, takie emocje dostają się do serduszka przy czytaniu tego. Wow.
  • Neurotyk 14.05.2016
    Ren, o, miło mi :)
  • NIEjestemBARBIE 14.05.2016
    Jak zawsze zakochana w Twoich tekstach, zostawiam 5:)
  • Neurotyk 14.05.2016
    NIEjestemBarbie, wielkie słowo, dzięki :)
  • Margerita 14.05.2016
    piąteczka, jak zawsze pozdrawiam
  • Neurotyk 14.05.2016
    Mar, pozdrawiam:)
  • NataliaO 14.05.2016
    Ah, ta tęsknota. Piękne to było; 5:)
  • Neurotyk 14.05.2016
    NataliaO, dziękuję za komentarz :)
  • Ładne, 5 :)
  • Neurotyk 14.05.2016
    Łyżka, bo nie widelec, miło mi :)
  • little girl 14.05.2016
    Piękny, 5 :)
  • Neurotyk 14.05.2016
    little, oj, tam, dziękuję za twój komentarz :)
  • candy 14.05.2016
    Piękny :) bardzo ciekawie pokazałeś to, jak ciężko jest się od kogoś odciąć. Zawsze coś po nich zostaje, czy to w uchu, czy w brzuchu :) 5
  • Neurotyk 14.05.2016
    Candy, dziękuję za Twoją refleksję, kłaniam się :)
  • Shiroi Ōkami 14.05.2016
    No, Neuro, teraz mnie pozytywnie zaskoczyłeś! Treść równie piękna, co tytuł; podoba mi się ukazanie tęsknoty, a fragment:
    "Już prawie odpływam w jutro
    Inne, niż nasze „wczoraj”"
    cholernie wręcz mi się spodobał. Gratuluję dobrego wiersza :3
  • Neurotyk 14.05.2016
    Shiroi, to nic innego mi nie pozostaje, jak podziękować za gratulacje :)
  • Brawo, Neuro! Wszystkie panny ja Opowi twoje! :D (łącznie ze mną) uwielbiam Cię w takim wydaniu, naprawdę. Wiersz świetny, każdy fragment mógłby zostać moim ulubionym - pokochałam go w całości :) (pomyślałabym nad wyrzuceniem 'mym' z ostatniego wersu, ale to zwykłe czepialstwo ;) )
  • *na Opowi
  • Neurotyk 14.05.2016
    marcepanowypotworku, to brzmi jak wyznanie :) Aczkolwiek bardzo mi schlebiasz, hmm... moje wiersze :D "mym" - brzmi dobrze bez "mym" i brzmi dobrze z 'mym" także, jeśli będziesz drukowała, możesz spokojnie usunąć "mym" :D
  • Neuro, tak! Zostanę twoim wydawcą! :D co do 'wyznania' hmm.. Chyba po prostu piszesz w taki sposób, że to dociera jakoś głębiej niż zwykle wzruszenie ;)
  • Rasia 15.05.2016
    "się...znakomicie." - tutaj dałabym spację, ale jak wolisz
    "Inne, niż nasze „wczoraj” - bez przecinka
    Bardzo ładny, ale równocześnie melancholijny wiersz. Pokazałeś tutaj taką walkę z przyszłością, starania przyziemnego człowieka o wydostanie się ze szponów tego, co już minęło. Przypadło mi bardzo do gustu, ostatni wers jest świetnym podsumowaniem. Zostawiam 5 :)
  • Neurotyk 15.05.2016
    Rasiu, wiersz maże nie ambitny, ale trudny dla mnie, sama się domyśliłaś, dlaczego... Dziękuję Ci za refleksję:)
  • Neurotyk 15.05.2016
    Rasiu, tak spacja musi być, dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania