.

 

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (47)

  • Keraj 11.09.2018
    Najlepiej być sobą, iść pod wiatr a nie z prądem rzeki. Nie bać się co powiedzą, to tylko slowa. 5
  • Enchanteuse 11.09.2018
    O rany. Niesamowite. Najpierw skojarzyło mi się z Herbertem, potem z Różewiczem.
    Wrócę, jak przyjdzie odpowiedniejszy nastrój, bo dzień to nie jest najlepsza pora na czytanie wierszy.
  • Aisak 11.09.2018
    Ja też przyjdę. W nocy. Czekaj xD
  • kalaallisut 11.09.2018
    Kalejdoskop - samo życie, wszystko może się zmienić w jednej sekundzie, wystarczy tylko obrócić i już inny obraz. 5 Dobra plastyka w wierszu.
  • Pontàrú 11.09.2018
    Bardzo uczuciowe. Podoba mi się
  • Niesamowicie utkany rytm. Podoba mi sie.
  • rubio 11.09.2018
    Dobra, wiemy, że nie dlatego piszesz, by pisać takie teksty; utkane z mnóstwa mniej lub bardziej oczywistych motywów, odniesień, stworzone na okoliczność bitewki w pewnej prywatnej wojence... Ale to, co pisałem kiedyś; że czasem owoce tych przepychanek naprawdę miło smakować.
    ps. chyba że nie zrozumiałem, i to na poważnie było - wtedy też dobre ;)
  • betti 11.09.2018
    Przepraszam wszystkich, to nie był wiersz choć wierszem można zapisać wszystko i nawet nadać temu rytm. Jednak istota rzeczy nie polega na tym, by prozę stroić w poezję. To bardzo łatwy zabieg, może dlatego rośnie liczba zwolenników, ale łatwe nie znaczy dobre. To informacja dla tych, którzy zaczynają przygodę z poezją. Nie warto iść na łatwiznę, zawsze znajdzie się ktoś, kto to wyśmieje i będzie miał rację, a wam pozostanie jedynie wstyd. Dlatego już lepiej trochę się pomęczyć...

    Pozdrawiam.
  • Ja pisze proze niedoslowna, poetycka, surrealityczna. Moze to smieszne. Lecz inaczej nie umiem.
  • Nuncjusz 12.09.2018
    Wstyd i wyśmieje. Co za gówniane dwa słowa
  • betti 13.09.2018
    e make i ka pololi Ty piszesz pękną prozę. To już ociera się o sztukę.
  • betti 13.09.2018
    Nuncjusz tutaj gówniane. w każdym innym miejscu trzeba będzie z tym się zmierzyć, a to fajne nie jest. Tutaj tylko ja się czepiam, tam będą wszyscy i to jeszcze bardziej niż ja...
  • Nuncjusz 13.09.2018
    Bzdura
  • betti 13.09.2018
    Skoro tak uważasz...
  • Nuncjusz 13.09.2018
    betti tak uważam, bo znam różne portale. Nie siedzę tylko na Opowi
  • betti 13.09.2018
    Nuncjusz i co, na tych portalach wszyscy wstawiają badziewie i każdy to chwali?
  • Nuncjusz 13.09.2018
    betti nie, ale nikt tam nie zachowuje się tak arogancko i pysznie jak ty. W tym sensie, jesteś wyjątkowa, ale to nie pochwała
    Poza tym, nie chce mi się z tobą już pitolić, więc na tym skończmy
  • betti 13.09.2018
    Ja się zachowuję arogancko? Wolne żarty.
  • Nuncjusz 13.09.2018
    w moim, subiektywnym odczuciu
    BAJ
  • betti 13.09.2018
    Śmiechu warte...
  • Aisak 13.09.2018
    Na portalach typu poezja-polska czy portal pisarski nikt się nie cacka.
    Wszędzie jest pełno YETTI, rzadko sami dobrze piszą. Alę bywają.
    Jednak
    Widać też gołym okiem TWA.
    Zawsze miałam tam bana.
    Zawsze.
    Bo mnie wkurrrrrrrrrzali.
  • Nerd 13.09.2018
    No to wiem już skąd cię znam :P
  • Aisak 13.09.2018
    Mnie?
    Czyżbyśmy weszli w jakąś interakcję?
    O_0
  • Nerd 13.09.2018
    Aisak tak, na portalu literackim chyba :P
  • betti 13.09.2018
    Mylisz się, dobrze piszą, jednak ludzie, którzy piszą tylko dosłownie niewiele z tego rozumieją, stąd konflikty. Ktoś wychwalony na Opowi, za chiny nie pojmie inaczej niż w kategorii czepiania, a to tak naprawdę są zwykłe, techniczne uwagi.
  • Nerd 13.09.2018
    betti właśnie "techniczne". Kiedyś Szekspira dano "obróbce technicznej" przez kompa. Okazało się, że sztuczna inteligencja naliczyła się masę logicznych niedociągnięć, dlaczego? Bo nie wiedziała, czym są emocje.
  • betti 13.09.2018
    Sztuk polega na tym, żeby te emocje ładnie wyrazić, dlatego nazywana jest poezją.
  • Nerd 13.09.2018
    To już kwestia gustu. Nie ma ładnych bądź brzydkich emocji. Miłość niemowlaka jest tak samo cenna jak miłość starca. Liczy się tylko jej odbiór, a to zawsze jest subiektywna sprawa.
  • betti 13.09.2018
    Nerd ja nie twierdzę, że są ładne czy brzydkie emocje, uważam tylko, że nawet najbrzydsze trzeba odpowiednio ubrać, żeby zasługiwały na miano poezji. Ja o niebie, Ty o chlebie, czytaj ze zrozumieniem, proszę.
  • Nerd 13.09.2018
    betti co to znaczy ładnie ubrać emocje. Każdy z nas ubiera je po swojemu, w swój własny indywidualny sposób. To, że coś jest akurat w tym momencie piękne to czysty przypadek. Van Gogh zmarł w biedzie i żył tylko dzięki bratu. Dziś jego dzieła są warte miliony. Wtedy były brzydkie, a teraz są piękne? W jaki sposób. Liczy się odbiór ludzi, którzy coś widzą lub czytają, a nikt wszystkim nie dogodził.
  • betti 13.09.2018
    Nerd widzę, że nadal nie rozumiesz... poezja, to nie proza, gdzie wystarczy dobry temat i poprawny zapis. W poezji ważna jest liryka czyli odrobina magii wpleciona w słowa, dlatego nie każdy jest poetą. Gdyby to było tak proste jak twierdzisz, poetą byłby każdy, kto zna alfabet.
  • Nerd 13.09.2018
    betti a kto powiedział, że w prozie jest ważny tylko poprawny zapis? Pisząc to pokazujesz, że na temat prozy naprawdę nic nie wiesz... Co do magii, ona jest subiektywna. Jeden będzie widział magię w znikającym słoniu, drugi będzie widział czyste oszustwo i manipulację percepcją. To nadal kwestia subiektywna.
  • betti 13.09.2018
    Ja wiem, że lubisz ze mną pisać, ale ta ''rozmowa'' jest tak nudna, że wybacz, ale nie będzie kontynuacji.

    Pozdrawiam.
  • Aisak 13.09.2018
    E, no.
    Weź pisaj że mną xD
  • betti 13.09.2018
    Aisak popisz z Nerdem myślę, że się dogadacie....ten sam poziom.
  • Aisak 13.09.2018
    Każdego, kto się z tobą nie zgadza uważasz za kreatyna.
    A gdy okazuje się, że jest trochę przyjazdny moim tekstom, to uważasz za kompletnego imbecyla.

    Nieładnie.
  • betti 13.09.2018
    Aisak nie za kretyna tylko za osobę mało wiarygodną, to po pierwsze, po drugie nie myślałam w tych kategoriach czy jest przyjazny Twoim tekstom, czy nie, chodzi tylko o to, że w dość dziwny sposób zaprzecza faktom. Wygląda to, jakby ślepy mówił o kolorach, a że do Ciebie też mało dociera i myślisz, że ja piszę Ci złe komentarze tylko dlatego, że Ciebie nie lubię, co jest bzdurą, to zaproponowałam, żebyście razem popisali.
    Tylko tyle, dlatego nie twórz jakiejś chorej atmosfery.
  • Aisak 13.09.2018
    Dlaczego uważasz, że ślepy nie widzi kolorów?
    Skoro głuchy słyszy muzykę.
    Tylko, że ich odbiór jest inny od osób widzących czy słyszących.

    Ale czy gorszy?

    Jest odbierany na innej płaszczyźnie. Innymi zmysłami.
    Czy ktokolwiek może im zakazać odbioru barw czy dźwięków w taki sposób?
    Czy może próbować pokazać im widzenie czy słyszenie w innych obszar?
    Może. Tylko musi sobie zdawać sprawę, że to Syzyfowa praca.
    Bo oni urodzili się z innymi zmysłami.
    Nie da gorsi. Są częścią społeczeństwa. Tylko inaczej odbierają świat.
  • betti 13.09.2018
    Aisak dalej snujesz... to zabawne, oboje uczepiacie się jakiejś bzdurki i na niej ciągniecie temat. Masz rację, ślepy ma najwięcej do powiedzenia o kolorach...

    Spokojnej nocy.
  • Aisak 13.09.2018
    Tak, tak.

    Twoje poświęcenie na rzecz Dobrych Tekstów godne jest orderu Virtuti Militari.
    Tak dzielnie walczysz.
    Jak generał.
    Ale w tej wojnie nigdy nie będzie zwycięzcy....
  • betti 13.09.2018
    Aisak ja tylko jestem sobą. Widzisz posiadam ten luksus, że nie muszę kłamać i udawać, natomiast autor ma pewność, że kiedy coś chwalę, to naprawdę jest dobre. Ty nigdy nie będziesz miała pewności czy inni nie chwalą Ciebie tylko dlatego, że jakieś wojenki ze mną toczysz, ale jeżeli to Ci wystarczy nic mi do tego.

    Ja mam bardzo dobry humor, może dlatego, że bez wstydu patrzę sobie w oczy...
  • Aisak 14.09.2018
    Nie nazwałabym tej sytuacji wojenką.
    Nie na tym etapie.
    Mamy inne zdanie na temat poezji, jako takiej.

    Przypominasz tresera, który na siłę chce nauczyć pingwiny latać.
    Co prawda pingwiny mają skrzydła, ale nigdy nie pofruną. Czy to znaczy, że nie są ptakami?

    Patrzysz bez wstydu...
    A inni muszą się wstydzić?
    Bo...
    Bo są kłamcami?

    Rany :/
  • betti 14.09.2018
    Aisak Dla mnie osoby, które chwalą w nadziei na rewanż, są kłamcami. Lubię bezinteresowność...

    Wiesz, nie wszyscy, którzy piszą mają talent, niektórzy mają tylko obcykany warsztat, reasumując tak też można, ale jak ktoś nie ma ani talentu ani warsztatu, to kicha. To chyba te pingwiny, o których pisałaś... tzw. nieloty. Czy w poezji nieloty mają szansę, sama sobie odpowiedz.
  • Aisak 13.09.2018
    Oj, yetti....
    Upojnej nocy xD

    Może ci się humor polepszy :]
  • Aisak 14.09.2018
    W oczach innych mogé być nielotem.
    Czy to znaczy, że nigdy się nie wzniosę?
    Mogę przecież samolotem...
    Ha!
    Zatkao kakao.
  • betti 14.09.2018
    Samolotem zawsze możesz...
  • Nerd 14.09.2018
    Cała ta rozmowa przypomina mi rozważania Małego Księcia Santiago de Exuper' ego. Na temat dlaczego ludzie nie widzą słonia połkniętego przez nią dusiciela tylko kapelusz. Odpowiedź jest prosta, to drugie jest prostsze.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania