.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Aisak 11.09.2018
    kala lala sutek,
    Ładnie i delikatnie.
  • kalaallisut 12.09.2018
    Ajsie dziękuję. Ciekawe czy wyszedł z tego wiersz?
  • Alicja 11.09.2018
    Fajne, przyjemne w odbiorze.
    Pozdrawiam
  • kalaallisut 12.09.2018
    Miło mi również.
  • betti 20.09.2018
    Jeżeli jest to inspiracja moim tworem, to mamy pewien problem... mnie o co innego chodziło. Niemniej zacznę od technicznej strony, Początek, pierwsze wersy, kto strzeże tego ognia?

    mróz wbija zęby
    serią nienawiści
    co każe później kochać

    Tutaj logika siada. Mróz wybija nienawiścią, co później każe kochać... kochać nienawiść, bo to wynika z sensu? Później nie jest lepiej, nie wiem nawet jak mam się odnieść. I to zakończenie jakby kochać trzeba było ludzi dopiero wtedy , kiedy odchodzą.
    Wygląda mi to wszystko na bardzo chaotycznie zebrane myśli. Sorry, ale nic tutaj nie poczułam, po prostu brakuje mi tu głębi.
  • kalaallisut 20.09.2018
    Wiesz co wzięłam pewne frazy z Twojego kalejdoskopu i wyszło mi coś innego.
    Po pierwsze tytuł mi już nie spasował, więc zmieniłam go na poezja.
    Końcówkę wywaliłam pośpiech, bo inny sens tutaj nadałam. Mam nadzieję, że teraz go widać o co mi chodziło.
  • betti 20.09.2018
    Nie mogą pierwsze wersy odnosić się bezpośrednio do tytułu, tego się nie praktykuje, robisz podobny błąd do Justyski, Nadal brak płynności między wersami, są oderwane od siebie, ciężko będzie zwykłemu czytelnikowi połączyć, żeby zobaczyć Twój obraz.
  • kalaallisut 20.09.2018
    A teraz?
  • betti 20.09.2018
    mróz wybija zęby

    serią nienawiści

    ludzie każą kochać


    dlatego drą ciszę

    bo każdy może

    i chce


    najczęściej w dzień

    kiedy wstyd być sobą

    pośród płatków śniegu


    po cichu strzeż więc ognia

    niech siedzi w kącie

    i dojrzewa



    do zrozumienia



    Ja tak to widzę.
  • betti 21.09.2018
    najczęściej w nocy - lepszy wydźwięk

    i na końcu do zrozumienia dnia
  • kalaallisut 21.09.2018
    Pięknie Betti
  • betti 21.09.2018
    Nie zastanawiałam się czy pięknie, bazowałam jedynie na Twoim tekście. Jak sama widzisz, jedynie trochę poprzestawiałam wersy, niemniej to wszystko Twoje myśli.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania