Kambion 1 Łzy anioła - Prolog

"Jeśli kto przeleje krew ludzką, przez ludzi ma być przelana

krew jego, bo człowiek został stworzony na obraz Boga."

Księga Rodzaju 9,6

 

Prolog

Zstąpiły na Ziemię, by utrzymać na niej ład, by pomagać ludziom i im służyć. Niektóre z nich przybrały ludzką postać, żeby tego dokonać, więc nigdy nie wiesz, kiedy spotykasz ich na swo-jej drodze. Niby powstały z Miłości, są częścią samego Boga, jednak gdy wśród ludzi pojawiają się potomkowie demonów, nie znają litości. Same wprowadzają zamęt i zniszczenie, do którego nie wolno im było dopuścić. Krzywdzą. Ranią... A nawet zabijają.

Zdarzają się aczkolwiek wyjątki i osobiście znam jeden z nich.

Urodziłam się jako odmieniec i jestem odmieńcem wśród odmieńców. Ten świat nie widział jeszcze tak ludzkiego demona co ja. To właśnie moje ludzka natura uczyniła ze mnie kompletnego wyrzutka; nie pasuję ani do Piekła, ani do Nieba. Jestem jedynym demonem, który dostał szansę zbawienia. Mogłabym czuć się z tego powodu odrzucona i samotna, gdyby nie on...

Przyszedł, by mnie zabić, a uratował mi życie...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Grz 23.07.2014
    ciekawie się zapowiada, ale trochę krótki ten prolog. zapowiada się coś ciekawego, ale postaraj się pisać dłuższe rozdziały, bo taka długość sprawia, że opowiadanie zaczynam czytać i nagle już koniec.
  • Maja Cieślak 23.07.2014
    Wiem, że to jest krótkie. Miałam dodać prolog razem z pierwszym rozdziałem, a na razie czekam, aż dodadzą dalszą część, bo zamiast dodać to razem, dodałam osobno. Cieszę się, że, choć krótki fragment, zaciekawia od razu ;)
  • NataliaO 20.02.2015
    Interesującą się zapowiada 5:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania