Karina

Pewnego słonecznego dnia Karina idąc sobie z słuchawkami w uszach,bo lubiła muzykę szła do szkoły a że nie było nikogo doszła szybkim krokiem.Lekcje trwały do20°godziny a że była z kolegami lubiła je.Gdy wracała ze szkoły postanowiła wstąpić na cmentarz.Karina nie zdając sobie sprawy szła dalej,aż tu nagle coś wyskoczyło zza krzaków.Usłyszała odgłos odsunięcia płyty nagrobkowej szła dalej aż tu nagle ujrzała trupy idące w jej kierunku,poczuła ich odór i zaczęła uciekać przez las przed trupami .Uciekała tak cały czas i dotarła do jakiejś pustej chatki w lesie.Zaryglowała drzwi i poszła spać.Okazało się że trupy szły całą noc i dotarły do jej chatki.Gdy nastał dzień Karina nie wiedząc że trupy doszły aż tu,poszła po drzewo na opał bo było jej zimno.Tym czasem trupy czaiły się na nią w lesie.Karina wracała z lasu z drzewem na opał usłyszała szmer ale nic nie przeczuwała do szła do domu ale nie domyśliła się że trupy chcą ją zabić na następny dzień i obmyśliły w nocy plan jak zabić Karinę.Na następny dzień Karina postanowiła iść w nocy na spacer do lasu.Gdy nastała noc wyszła z chatki do lasu ale już nie wróciła.Okazało się że dorwały ją trupy i wlekły ją za nogi przez las gdy doszły do najciemniejszej strony lasu zatrzymały się i odgryzły jej głowę,potem pokrywały jej wszystkie części ciała i zostawiły ją nie pochowaną.I wrócły na cmentarz z cmentarza już nigdy nie wstały.Żaden człowiek nie znalazł zabitego ciała Kariny.I zaczęło straszyć w lesie.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Canulas 12.11.2017
    Hmmm Lubie horrory, to mój konik, ale...
    Akcja pędzi na łeb na szyję.
    Sporo błędów natury językowej.
    Można by dla Kariny znaleźć jakiś synonim.
    Nie stawiasz spacji po krookach i przecinkach.
    Pozostawiam bez oceny bo tekst potrzebuje bardzo solidnej przebudowy.
    Pozdrawiam.
  • panimaryla 12.11.2017
    Dużo pracy przed tobą, po pierwsze przecinki. Po drugie należy popracować nad opisem sytuacji, rozwinąć słownictwo i przede wszystkim dużo, dużo pisać. Pozdrawiam.
  • Marian 13.11.2017
    Tekst jest napisany niechlujnie i przez to zniechęca do czytania.
    Jeśli coś pokazujesz publicznie, to staraj się pokazać to dobrze.
    Chyba nie wychodzisz na ulicę w brudnych gaciach i podartej kurtce. Więc dlaczego publikujesz takie niestaranne teksty?
    Pisać każdy może, ale nie tak byle jak.
    Pozdrawiam.
  • refluks 13.11.2017
    Tekst jest z kategorii "Prowokacja" albo "Analfabetyzm".
    Jeśli to pierwsze to gratulacje.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania