wytarta dusza

poza wszystkim tylko okruszki

twych ulotnych spojrzeń

związek siarkowodoru jak my

a suchy papier żywszy

niż rozmowy nocą przy lampce

 

usta w malinowym syropie

i tamte przetarte szlaki

wyrzuty schowane w kątach

za wachlarzem szkieł za firanką

 

we śnie do poduszki

twierdzą moich rąk

usiłuje złapać dym

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Dekaos Dondi 03.04.2019
    Mia123a→Mnie się podoba. Tyle rzeknę. Albo jeszcze, że ostatnia najbardziej. Pozdroweczko *****
  • Mia123a 03.04.2019
    Dzięki i ja ślę pozdrowionka :)
  • Wrotycz 04.04.2019
    Jest pomysł. Związek silnie trujący: H2S. Ulotny zabójca.
    Trochę za łagodnie poprowadzony w kolejnych wersach. Okey - twierdza pasuje.
    Z tytułu zostawiłabym l.mn. - Kąty

    Pozdrawiam:)
  • Mia123a 04.04.2019
    Ta tytuł bez szału. Oczywiście zmieniłam. Wogóle to bez szału. Cóż niech trochę przyschnie a potem out. Ślicznie dziękuję Ci Wrotycz za komentarz. Pozdrówka :)
  • Wrotycz 04.04.2019
    Mia, jakie out, to jest całkiem niezłe.Niesztampowe, metaforyczne i smutne.
    Dałam 4+.
    Weź, nie dołuj, człowiek będzie się bał cokolwiek wskazać, aby utwór nie został zabity rękoma Autora.
  • Mia123a 04.04.2019
    Oj nie, to nie tak. Poprostu jakoś cuś mi nie idzie ostatnio w niczym. Ale bedzie tego smutkowania! Wkoncu różowy balonik na avatarze do czegoś zobowiązuje.Jeszcze raz dziękuję Ci za miłe słowa, Wrotyś jesteś świetna :)
  • Canulas 04.04.2019
    Mia123a, ja całkiem niedawno wyjebałem 160 tekstów, ale ciągle we łbie kołatało mi info właśnie od miss Wrotyczelli, ze to chujnia. Że ktoś sobie zadał trud, by to obadać i to nieco nieładnie i chujowo. Długo trawiłem w świątyni swego bezmóżdża te wiadomości, ale w końcu zrozumiałem, że tak dokładnie jest. Więc jak widzisz, na mym profilu nie ma już ani jednej kropki, choć dużo utworków woła o wpierdol z nieba.
    Nie kasuj, bo to część Ciebie. Jard, metr, czy nawet mysi ogon, na całości Twej drogi. Poprawiaj i pińcet razy, ale nie dileituj.
  • Wrotycz 04.04.2019
    Mądrze to Canu rzekł. Podpisuję się wszystkim, czym mam.
  • Mia123a 04.04.2019
    Wrotycz, Canu dziękuję Wam bardzo. I że jeszcze te moje stękanie znosicie, aleście superaśni :)
  • Canulas 04.04.2019
    Nie wiem jak jeszcze można użyć słowa "dusza", by nie było to wytarte. Są takie słowa. Dusza chyba jest już takim słowem też.

    Dla mnie cały wiersz zamyka się tylko w pięknej trzywersowej miniaturce na samym końcu. Resza odstaje. 4 - razem tym.
    Pozdroxoński.
  • Mia123a 04.04.2019
    'Wytarta dusza' podobuje mi się! Taa i ogólnie do dupy. Dziękuję bardzo za Twą opinię. I ja pozdrawiam :)
  • jesień2018 04.04.2019
    Mia, ja w poezji to rzadko bywam. Ale ostatnia strofa - cudo! Uściski!:)
  • Mia123a 04.04.2019
    Ooo jesień. Miło bardzio :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania