Każdej nocy

Każdej nocy gdy zamykam oczy, widzę Twoją twarz.

Wyświetla się pod mymi powiekami niczym cudowny obraz na ekranie.

Wyraźna i promieniująca pięknem, uśmiechem i blaskiem szczęścia jak zawsze.

Moje myśli wirują wokół Twych głębokich, przyciągających z magnetyczną siłą oczu.

Umysł tonie wspomnieniami tego co było, jednocześnie dręczony przez wizje tego, co mogłoby być.

Nieskończone perspektywy zdarzeń, których szanse na spełnienie przepadły jak kropla wody spadająca do oceanu, by nigdy nie zostać odnaleziona.

Naprzykrzające się wizje cudownych chwil, które stałyby się rzeczywistością, gdyby wszystko się udało.

Tyle zaprzepaszczonych przyszłości z Tobą powraca do mnie każdej nocy. W każdej sekundzie gdy mam zamknięte oczy.

A noc jest długa, wiesz? Ma wiele sekund. Wiele Ciebie.

Każda noc pozostawia blizny.

Twój obraz nigdy nie przestaje dręczyć, mimo iż wyblakły przestał wzbudzać już dawne uczucia, pozostawiając po sobie pustkę wątpliwą do ponownego zapełnienia.

Co zrobić, by uspokoić myśli? By zapobiec snom? By przestać widzieć to, czego nie ma, nie było i co nigdy nie miało prawa się stać?

Każdej nocy mam problem z zaśnięciem, bo wiem, że Twoja twarz zostanie już ze mną na zawsze i choćbym jak jej nie znienawidził, to nic jej nie zastąpi…

 

„To może sama powiesz mi

jak mam powiedzieć to Tobie

Że już nie kocham Cię, nie chcę

Że kiedy patrzę na to jak jest

Już nie przechodzą mnie dreszcze

Już nie brakuje mi powietrza

Już nie wołam jeszcze, jeszcze, jeszcze…” – happysad „Jeszcze, jeszcze”

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Rasia 02.09.2016
    Ten tekst odwiedziłam już wcześniej, ale jak widzę do tej pory każdy obawiał się zostawić komentarza. No nic dziwnego, wydaje się bardzo osobisty, ale tak piękny zarazem, tak emocjonalny. Idealny obraz wszelakiej tęsknoty, zwłaszcza te zdania: "A noc jest długa, wiesz? Ma wiele sekund. Wiele Ciebie." Chyba każdy, kto doznał rozłąki, wie, ile znaczą te słowa. Cóż mam jeszcze powiedzieć... taka dusza romantyczna się tutaj w Tobie odezwała i jestem pewna, że jeszcze nie raz to zrobi, ale w weselszym tonie :) Tego Ci życzę. A za tekst dam piątkę, choć dosyć intymny, ale strasznie mi się podoba. (Taak, tym razem bez zgryźliwości).
  • Rasia 02.09.2016
    A, no i taka mała literówka: "Twoja twarz zostanie już ze mną na zawsze i choćbym jak je nie znienawidził"- jak jej*
  • Numizmat 03.09.2016
    A dziękuję ślicznie za odwiedziny, Rasiu ;)
  • ausek 18.09.2016
    Tekst przeczytałam duuużo wcześniej i okrasiłam 5, ale z racji nikłej zażyłości z moim telefonem komentarz dopiero dzisiaj. Okazuje się, że potrafisz też pisać romantyczne, łapiące za serducho teksty. Gdyby ten tekst brał udział w NS w życiu bym nie zgadła, że to Twoje. Myślę sobie, że to dobrze umieć znaleźć się w różnej tematyce, co wcale nie jest proste - wiem coś o tym. Podoba mi się refleksyjność zawarta w Twoich słowach. Pozdrawiam.
  • Numizmat 18.09.2016
    Dzięki za komentarz ;) No na moim profilu jest całkiem sporo tekstów romantycznych, więc nie wydawało mi się, że będzie to jakąś niespodzianką, ale mimo to, cieszę się, że udało mi się Cię zaskoczyć ;)
  • Niemampojecia96 23.09.2016
    ''Tyle zaprzepaszczonych przyszłości z Tobą powraca do mnie każdej nocy. W każdej sekundzie gdy mam zamknięte oczy.
    A noc jest długa, wiesz? Ma wiele sekund. Wiele Ciebie.''

    aww, I feel u, I love u.

    Sztos.
  • Numizmat 23.09.2016
    XDDD Dzięki ^^ Fajnie taką ciepłą emocję od kogoś otrzymać z rana :D
  • Niemampojecia96 23.09.2016
    Numizmat, to tak z nocy, ale jak na przykład 14 to rano, to też mi się zdarza wyznawać ten pogląd.

    P.s nie wiedziałam, że Ty się jeszcze udzielasz tu artystycznie, całkowicie mi się, cholera, zapodziałeś gdzieś, a Cię pamiętam tu jeszcze z jakichś ''zamierzchłych'' czasów, tak jak użytkownika need_speed np, chociaż jego działalność była artystyczna na innym polu, no w każdym razie: so kontent, że jesteś i piszesz sobie : D.
  • Numizmat 23.09.2016
    Niemampojecia96, no co jakiś czas wpadam :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania