Poprzednie częścikiedy nie trzymasz mnie za rękę

kiedy anioły poszły spać

widziałam błyski

w oczy strzelały ślepakami

 

stałeś na skraju urwiska

i zapadał się świt

dzień już nie wołał

nie szukał naszych imion

zapisanych farbą

wydaje mi się że właśnie wtedy

skończył się tusz

 

tylko babie lato ciągnęło się

jak orszak żałobny

nikt nie śpiewał

zabrakło słów do wypełnienia treści

 

na pustych kartkach

jedynie zakładki klaskały

z Rubikiem

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 28

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (168)

  • Wertyt 15.10.2019
    Smutno...
  • betti 15.10.2019
    Czasami tak bywa...
  • Wertyt 15.10.2019
    A przecież wieczór. Czas modlitw. Ale i zabawy.
  • betti 15.10.2019
    Toteż się bawię... w pisanie wierszy.
  • riggs 16.10.2019
    Za dwie ostatnie zwrotki daję 5. Pozdrawiam
  • betti 16.10.2019
    Dzięki za przeczytanie i ślad.
    Pozdrawiam.
  • Lamb 16.10.2019
    Dla mnie dosc trudny wiersz. Wyczuwam w nim smutek, zal. Przedostatnia zwrotka nad wyraz estetyczna.
  • betti 16.10.2019
    Bo życie to w ogóle jest trudne...
    Dziękuję za komentarz.
  • franekzawór 16.10.2019
    Niektóre rzeczy są naprawdę piękne.
  • betti 16.10.2019
    Wschody i zachody słońca chociażby, istna magia...
  • Bogumił 16.10.2019
    Dzięki Betti za kolejny piękny wiersz.
  • betti 16.10.2019
    To ja dziękuję, że uważasz go za piękny.
  • JamCi 16.10.2019
    Piękny, melancholijny.
    i zapadał się świt - zapadał? czy zapalał?
  • betti 16.10.2019
    Zapadał zdecydowanie, chociaż mógł się i zapalać przy wschodzie słońca... też ciekawie brzmi.

    Dziękuję, JamCi.
  • konfiguracja 16.10.2019
    Faktycznie zabawa w pisanie. Niekonsekwencje użytych środków niszczą przesłanie. Odsłona pierwsza - błyski strzelały w oczach (!) ślepakami? :D Skąd, w kogo, czym.
    Spójnik - i - łączący dwa różne podmioty i dwie różne czynności jest niezręczny, udziwnia niepotrzebnie. Stanie bohatera na skraju urwiska (nota bene jakież wyświechtane w liryce owo stanie na urwisku) powodowało zapadanie się świtu, ale użyty spójnik niszczy tę zależność. Obie czynności dzieją się niezależnie od siebie w takim zapisie.

    Druga zwrotka... jeśli zapadł się świt, to jakim cudem pojawił się dzień nieszukający imion? Trzeba trochę pomyśleć zanim użyje się metafory. Logika w prowadzeniu wiersza obowiązuje, dobór obrazowania treści wymaga trzymania się założeń.
    Dalej. Wołanie imion zapisanych farbą? Można takich śladów szukać, ale jak na nie wołać?? Infantylny zabieg.
    Między farbą a tuszem też jest różnica, tu, w wersach, beztrosko zrównana. Chyba, że chodzi o tusz w formie prysznica z farb... ale to dość zabawny obrazek, kolidujący z zamiarem przesłania, bo przypuszczam, że chodzi o rozstanie, może nawet takie ostateczne, funeralne.

    Trzecia część - okey. Chociaż brak śpiewu konduktu żałobnego lokuje czas w dalekiej przeszłości.

    Czwarta... pan Rubik (i jego klaskanie:) oraz puste kartki, na których leżą klaszczące zakładki :D
    Obraz mnie rozbawił, ale czy miał?
    Być może taki efekt powstaje, gdy anioły śpią. :D

    Podsumowując - nieprzemyślany przekaz, z tytułem nienawiązującym do zastosowanych środków.

    Widzę, że wiersz mocno chwalony. :D Myślę, że warto zanieść go na dobry portal, aby uzyskać miarodajną ocenę.
  • betti 16.10.2019
    Konfuguracja... nie chce mi się tłumaczyć prostych spraw, zbyt prostych, by poświęcać im więcej uwagi niż na to zasługują.
    Może tylko jedno... śmieszą mnie ludzie, którzy pojęcia nie mają o poezji, a zabierają głos i to z wielkim przytupem.

    Życzę opamiętania...
  • akwamen 16.10.2019
    Ciężko przyjąć krytykę... lepiej jak Twa chwali, co nie? ;)
  • betti 16.10.2019
    akwamenek to Ty pisałeś te durnotki? Postaraj się lepiej następnym razem... hahahaha
  • akwamen 16.10.2019
    betti oczywiście bettonku że ja hi, hi, hi
    życzę opamiętania...
  • betti 16.10.2019
    akwamenek, żebyś ty wiedział jak wy mnie bawicie... ale gdybyś myślał, to byś wiedział...
  • akwamen 16.10.2019
    bettonku, gdybyś myślała, to byś wiedziała jaki mam ubaw z ciebie, kłamczuszko... gdybyś tylko myślała... hi, hi
  • betti 16.10.2019
    akwamenek taki masz ubaw, że węszysz mnie jak pies, ślinisz się i łazisz za mną jak nawiedzony... czy widziałeś, żebym ja chociaż raz gdzieś za tobą poszła?
  • akwamen 16.10.2019
    bettonku będę za tobą chodził, ty nie musisz. Zły człowiek jesteś, podły i zawistny, będę cię punktował, wytykał błędy i bawił się przy okazji. Skrzywdziłaś bliską mi osobę, a ja jestem pamiętliwy... Nie musisz za mną chodzić...
  • betti 16.10.2019
    akwamenek, to niech ta osoba nauczy się dobrze pisać, wtedy nie odczuje krzywdy.To prostsze niż snuć się za kimś, kto jej prawdę napisał... Ot dramaty opowijskie i brak chwalenia jak woda sodowa do pustych baniaków uderza...
  • akwamen 16.10.2019
    bettonek twoje tłumaczenie dla publiczki... ale ty wiesz i My wiemy... :)
    p.s. a tak odbiegając od tematu... podciągnij się z zasad poprawnej pisowni, zanim zaczniesz komuś teksty poprawiać, bo śmieszą mnie ludzie, którzy pojęcia nie mają o stylistyce i interpunkcji, a zabierają głos i to z wielkim przytupem.. A i naucz się przyjmować krytykę, bo przeciętna mocno jesteś w pisaniu wierszyków, o prozie z litości już nie wspomnę, bo kilkanaście zdań z błędami trudno jest nazywać prozą... chociaż na opowi wystarczy.
    No, to byłoby na tyle. Teraz możesz poszaleć, będę zajęty jakiś czas ;)
  • Bogumił 16.10.2019
    akwi a wiesz że za taki mobbing Betti mogłaby Ciebie zgłosić do admina? To się już zrobiło nudniejsze od melodramatu Halmar która swoją rolę skrzywdzonej ofiary odgrywała o niebo wiarygodniej. I pomyśleć że znalazł się taki rycerz skrzywdzonej cnoty co forum literackie pomylił z portalem towarzyskim. Chcesz żebym każdorazowo łaził za Twoją Panią?
  • akwamen 16.10.2019
    Bogumił bo wyrażam opinię na temat jej pisania i zachowania do innych użytkowników tutejszego portalu? A jak wszyscy zaczną zgłaszać mobing betti? Jej wyzwiska i upokarzanie, choćby z wczorajszego dnia... Jakoś nie unika konfrontacji, a wręcz je prowokuje. A przypomnieć Ci, co pisałeś i jak się odnosisz do Angeli? Szantażujesz?
  • Bogumił 16.10.2019
    akwamen ha, ha, wystarczy jeden mail, ciesz się że ona taka łaskawa dla Ciebie i nie przeginaj pały.
  • betti 16.10.2019
    Bogumił daj spokój. Akwamenek musi, bo to bohater opowi... on się poświęca wręcz nieziemsko, żeby tu każdy pisał jak najgorzej, wtedy i on nie będzie się wstydził swojego badziewia wystawiać... Tu poprzeczka kilku osobom wystarczy, reszcie jedynie chwalenie...
  • akwamen 16.10.2019
    Bogumił też potrafię wysyłać maile i myślę, że jeden, w którym wyśmiewa wygląd użytkowniczki, za wulgarne słowa skierowane do innej, kilka upokarzających komentów, też wystarczą. Kij ma dwa końce...
    hi, hi, hi
  • betti 16.10.2019
    akwamenek, to pisz, ja nie wiem na co czekasz...
  • akwamen 16.10.2019
    bettonku to ty jesteś donosicielem tutaj... :)
  • betti 16.10.2019
    akwamenek poproszę o dowody!
  • Angela 16.10.2019
    Bogumił jak Ci tak po drodze to sobie łaź, terrorysto za złoty pięćdziesiąt.
  • akwamen 16.10.2019
    betti ;)
  • Bogumił 16.10.2019
    akwi;)
  • akwamen 16.10.2019
    Bogumił hi, hi
  • akwamen 16.10.2019
    Angela dzień dobry, Pani! :)
  • Bogumił 16.10.2019
    dzień dobry akwi
  • akwamen 16.10.2019
    Bogumił siema
  • Angela 16.10.2019
    akwamen dzień dobry, Panie ;)
  • betti 16.10.2019
    Angela co Ty widzisz w akwamenku poza totalną głupotą?
  • Angela 16.10.2019
    betti odnośnie gupoty, kto nią dysponuje w szerszym zakresie, można by podyskutować.
  • Mruk 16.10.2019
    betti A pani B. chce wywołać nową awanturę? Jest pani śmieszna i żałosna w swej bezsilności.
  • betti 16.10.2019
    Angela nie będę, jeszcze się okaże, że wy na tym samym poziomie...
  • yanko wojownik 16.10.2019
    Bogumił, Donosiciel - wiemy, znamy.

    We wierszu dzień by się zapisał, nie imiona - wtedy ciekawiej. Np takie malowanie domu i wszytko w farbie.
    Albo masowe świniobicie i wszytko we krwi, a na wsiach na krew mówili farba.
    Z tem tuszem kończącym, to mi wiatr poezji czyjś wiersz przynosi, wiec to pewnie, farby jest więcej niż tuszy zazwyczaj w pojemnikach, więc góruje ilością.
    Z Rubikiem, ale tym od kostki, to one składały, ale mogły to robić klaszcząc.
  • yanko wojownik 16.10.2019
    Bogumił, Bogumił chcesz żebym każdorazowo łaził za Tobą?
  • betti 16.10.2019
    yanko wojownik piękna interpretacja, jestem w szoku.
    Bardzo dziękuję.
  • betti 16.10.2019
    akwamenek jakiś ty znawca... w d. się poprzewracało od tego bicia piany... a może ty uwierzyłeś, kiedy ciebie chwalili eksperci z opowi? Normalnie zdurniał chłop jak yanko, chyba że ty yanko...
  • akwamen 16.10.2019
    betti ;)
  • refluks 16.10.2019
    yanko wojownik Ja tobie, jasiu powiem, że ty całkiem składnie zdania sklecasz. Się refluksowi podoba.
  • yanko wojownik 16.10.2019
    refluks, Niektóre mówią do mnie miszcz, ale to już zapomniałem, które to one. A niektóre geniusz, to tak, to chyba Betti nawet.
  • betti 16.10.2019
    yanko wojownik ja na pewno, nie mogło być inaczej...
  • refluks 16.10.2019
    yanko wojownik Do miszcza i geniusza, jak i cokolwiek inspirującego ci dalego. Ale tak czuję, że zgrabny z ciebie pierdolnik.
  • yanko wojownik 16.10.2019
    betti, I właśnie dlatego się kochamy.
  • yanko wojownik 16.10.2019
    refluks, Dziękuję, jestem się starający.
  • betti 16.10.2019
    yanko wojownik ty chyba chcesz, żeby twoja luba mnie pobiła... cwany plan!
  • refluks 16.10.2019
    yanko wojownik Z tego, co wiem, to betti ma ogromnistago na prawej stopie haluksa. A ja mam refluksa. Ale dobry bidżys gotuję i siekam całkiem fajnie w poślad.
  • betti 16.10.2019
    refluks wydajesz mnie, nieładnie...
  • bettino miałaś czekać na mirasa, brzydka ty wiarołomna penolopo.
  • betti 16.10.2019
    Krystynka, ale to nie znaczy, że czekając nie mogę zabawić się z yankiem szczególnie, że on tak mnie kocha...
  • Margerita 16.10.2019
    angelika czekała fb już!
  • Bogumił 16.10.2019
    angelika puszczam w niepamięć twoje wybryki kocham cię jeszcze oboje będziemy dróżbami na weselu Betti i Janka.
  • Margerita 16.10.2019
    Bogumił WOW
  • betti 16.10.2019
    Margerita ty też chcesz być druhenką?
  • Margerita 16.10.2019
    Bogumił AHopes jest prawowitym świadkiem Janka a ja prawowitym świadkiem betti
  • Bogumił 16.10.2019
    Margerita to będziemy z Krzysią w drugiej parze. Zatańczymy na ich weselu.
  • A. Hope.S 16.10.2019
    Margerita przecie to oczywiste Marg, w końcu jam siostra, to muszę wywinąć się z tego obowiązku i podpisać mu dożywocie z tak cudną przyszłą bratową.
  • betti 16.10.2019
    Margerita nie, moim świadkiem będzie Krystyna, ty ewentualnie możesz nieść welon...
  • A. Hope.S 16.10.2019
    betti no bratowa, nie bądź żyła. Zobacz jak Marg zawsze się stara, weź to pod uwagę.
  • Margerita 16.10.2019
    właśnie przecież ja wam gołąbeczki zyczę jak najlepiej
  • betti 16.10.2019
    A. Hope.S a Krystynka się nie stara? Sama wczoraj widziałaś jak się starała...
  • betti 16.10.2019
    W ostateczności mogę mieć dwie druhny, kto mi zabroni... tylko muszą mieć takie same kiecki. To w tej kwestii niech się dogadają...
  • A. Hope.S 16.10.2019
    betti to niech poniesie obrączki, w końcu będzie p[pierwszą drużbą z Bogusiem.
    teraz musimy znaleźć jeszcze szpontowego, tego co z wódka po sali biega.
    Ktoś na ochotnika?
  • betti 16.10.2019
    A. Hope.S to musi być abstynent, żeby nie wypił wszystkiego przed weselem.
  • A. Hope.S 16.10.2019
    betti tym sie nie przejmuj bratowa, załatwiłam już mini w chabrowym kolorze :D
  • Margerita 16.10.2019
    A. Hope.S a gdzie to się podział przyszły pan młody
  • A. Hope.S 16.10.2019
    betti TOMUŚŚŚŚŚŚ BORDOOOOOOO! Gdzie jesteś?????
  • betti 16.10.2019
    A. Hope.S może być, twarzowy kolor...
  • A. Hope.S 16.10.2019
    Margerita pewnie z organista się dogaduje :D
  • A. Hope.S 16.10.2019
    betti kochana, ja przecież tylko to co najlepsze.
  • betti 16.10.2019
    A. Hope.S ktoś musi zaśpiewać Ave Maryja... bez tego nie będzie ślubu, to mnie wzrusza. Ciekawe czy Rubik by się tego podjął?
  • Margerita 16.10.2019
    betti Myślę że tak jakby mu się zapłaciło za to
  • A. Hope.S 16.10.2019
    betti No Piotruś to na bank sie zgodzi!
  • betti 16.10.2019
    A. Hope.S cudnie...
  • A. Hope.S 16.10.2019
    Margerita e tam Magr, dla betti i Yanko zrobi to za free, bo sam będzie zauroczony tą młodą parą.
  • betti 16.10.2019
    A. Hope.S może Krystyna go zna, bo ona wszystkich zna i załatwi?
  • A. Hope.S 16.10.2019
    betti <3 też tak uważam. a " niech mówią, że.."
  • Margerita 16.10.2019
    A. Hope.S na pewno no są tacy piękni z tej miłości az miło popatrzeć
  • betti 16.10.2019
    Margerita a gdzie ty nas widzisz?
  • Margerita 16.10.2019
    betti mówię w przenośni
  • A. Hope.S 16.10.2019
    betti A to jej sie musisz zapytać, ale wtyk to ona ponoć ma wszędzie i obrotna to panienka. Jednak ja jej nie znam, więc nic nie powiem, ty wiesz lepiej. Dlatego " spuszczam " się na ciebie.
  • betti 16.10.2019
    A. Hope.S to ja się ''spuszczę'' na Krystynę, pewnie czyta... i pomoże.
  • betti o Beato. Janek nawet by takiej kupy skrajem pięty nie strącił z użka. Głupia ty.
  • Hope.
  • Angela 16.10.2019
    betti a suknia już jest?
  • Margerita 16.10.2019
    angelika czekała Cichaj my tu omawiamy ważne sprawy
  • Marg spać.
  • Angela 16.10.2019
    angelika czekała znowu zaczynasz? Przecież Jasiu się Betti oświadczał.
  • betti 16.10.2019
    Krystyno, jak ciebie zobaczył, to moje ślady będzie całował...
  • Beato zwiaz se sznurki od pantalon babciu.
  • Angela tu je nowe pitolenie.
  • Bogumił 16.10.2019
    angelika czekała halmar a my będziemy tańczyć na ich ślubie co ty na to skarbie
  • A. Hope.S 16.10.2019
    Angela <3 to ty nie wiesz? robisz z nami wypad na poszukiwanie najpiękniejszej sukni. Ty jesteś przecież z nami. Nie pochwaliła cię?
  • Bogumił no. Bier se Beatę pod pache i lataj.
  • Bogumił 16.10.2019
    angelika ale ja chcę Ciebie i tylko
  • Angela 16.10.2019
    A. Hope.S ja już oczyma wyobraźni tą suknię widzę, ahh, bardzo klasyczna, ze spódnicą a A i
    delikatnym haftem.
  • Angela 16.10.2019
    angelika czekała nie psuj nam radości z planowania ślubu.
  • Bogumił 16.10.2019
    angelika ale Beata mnie nie chce a ja chcę Ciebie
  • A. Hope.S 16.10.2019
    Angela a my baby ryczymy i smarkamy w chusteczki bo nasza panna młoda przecudnie w niej wygląda.... achhhhhh <3
  • betti 16.10.2019
    Krystyna, Ty już stara d. nawet Mirek ciebie nie chce, co ty tu świrujesz...
  • Beata, bier se mirasa. Un chętny na ciebie.
  • betti 16.10.2019
    Krystyna, a kto niechętny? Ma się ten urok osobisty, w przeciwieństwie do ciebie...
  • Margerita 16.10.2019
    angelika czekała sama uciekaj spać ja tu planuję z innymi ślub
  • Bogumił 16.10.2019
    angelika Betti wszyscy by chcieli ale ona jedna już wybrała szczęśliwy in wybranek pozostajesz mi Ty chcesz li mnie
  • betti 16.10.2019
    Bogumił a Ty się nie boisz Krystyny, bo to trzeba mieć odwagę samobójcy...
  • Bogumił 16.10.2019
    Betti iii owinę ją sobie wokół palca urok osobisty i czar uczyni z niej dożywotnią wierną niewolnicę
  • betti 16.10.2019
    Bogumił brzmi kusząco...
  • Bogumił 16.10.2019
    betti musi szybko powiedzieć tak bo się rozmyślę
  • betti 16.10.2019
    Bogumił pewnie myśli... Yanek we mnie zakochany, Mirek też mnie chce... chyba się zgodzi.
  • A. Hope.S 16.10.2019
    betti Mogę wtrącić słówko???
  • Bogumił 16.10.2019
    betti e tam Mirek pił i bił a Janko Twój ci un.
  • Margerita 16.10.2019
    A. Hope.S no trzeba by pomyśleć o jakiś miesiącu miodowym dla młodej pary
  • betti 16.10.2019
    Nie będę mieszkała na wsi. Niech yanko sprzedaje tę chatkę pod lasem i kupuje jakiś apartament. To główny warunek.
  • A. Hope.S 16.10.2019
    Margerita Miesiąc miodowy??? Marg PANIENSKIE jest na pierwszym miejscu
  • Margerita 16.10.2019
    A. Hope.S o właśnie wieczór panieński by się przydał no i oczywiście kawalerski pan młody nie może być gorszy od panny młodej
  • A. Hope.S 16.10.2019
    betti Bratowa, zapewniam ci, iż mój brat zatrudnił już maklera, aby sprawić tobie jak najlepsze warunki, jednak bagna nie ominiesz, a jak je zobaczysz, to je pokochasz. Wiem co mówię.
  • A. Hope.S 16.10.2019
    Margerita KOBIRTY IDZIEMY NA SIXXPAXXX ciacha takie jak w MAgic Maik.
  • Margerita 16.10.2019
    A. Hope.S O tak i będziemy tańczyć to białego rana
  • yanko wojownik 17.10.2019
    refluks, będziemy więc się kochać w skarpetach miłości, takich w serduszka i tęczę. Tobie damy się wybekać przy oknie. Dostaniesz dwieście gram czystej, zapijesz Manti, zagryziesz Ranigastem z surową kapustą i od prawi od razu będziesz naprawiona.
  • yanko wojownik 17.10.2019
    betti, finansowo może jeszcze nie gotów jestem, ale przecież wnosisz jakiś posag a jak się w sezonie zatrudnię przy wywózce gnoju, to nam już niczego nie zabraknie.
  • betti 17.10.2019
    yanko wojownik to może już się zatrudnij, nie ma na co czekać, a jeszcze skoro ty w tym fachu - dobry...
  • Ozar 16.10.2019
    betti jak wiesz nie znam się na poezji, ale to, co widzę jest bardzo smutnym przesłaniem. Tu aż krzyczy żal i smutek. nie oceniam, bom na to za słaby!.
  • betti 16.10.2019
    Masz rację, Ozar. Ten wiersz krzyczy, ale tylko tym, którzy czują poezję...

    Dziękuję za komentarz.
  • Ozar 16.10.2019
    betti No jak widzę krzyczy nawet dla takich, którzy nie czuja poezji jak ja!
  • betti 16.10.2019
    Ozar chyba jednak coś czujesz... nie jest tak źle.
  • Ozar 16.10.2019
    betti Być może, piszę jak to widzę
  • betti 16.10.2019
    Ozar a inni nic nie widzą... i mają silny ból d. z tym związany. I jeszcze się dziwią, że ja się śmieję...
  • Ozar 16.10.2019
    betti dla mnie wiersz to posłanie duchowe i dlatego powinien zawierać coś wyższego, coś co pozwala mi unieść się wyżej niż zwykły tekst. Jeśli tego nie ma to nie jest wierszem, tak myślę.
  • bardzo ładny wiersz. Nie typowy jak na ciebie. 5
  • betti 16.10.2019
    Dziękuję, Marku za przeczytanie i opinię.
    Pozdrawiam.
  • zingara 16.10.2019
    ,,Zobaczę niebo uroczyste, mówiła sobie przed chwilą, zobaczę niebo przyćmione, odwracające się do snu swą piękną twarzą. A tymczasem ukazało jej się niebo o barwie popiołu i na nim mknące szybko ogromne, podłużne chmury,,

    Taki cytat przyszedł mi do głowy po przeczytaniu wiersza .Bardzo się podoba :) pozdrawiam
  • betti 16.10.2019
    Piękny cytat.
    Dziękuję zingara za komentarz.
    Pozdrawiam.
  • Bogumił 16.10.2019
    Betti i czy ten tekst to niewypowiedziana tęsknota za Jankiem?
  • betti 16.10.2019
    Bogumił, wydajesz mnie...
  • Bogumił 16.10.2019
    betti wiedziałem że macie się ku sobie;)
  • betti 16.10.2019
    Bogumił ujął mnie tą miłością... co ja na to poradzę?
  • Tom Bordo 16.10.2019
    Bogumił słyszałeś że jachira bedzie posłanką?
  • Bogumił 16.10.2019
    Betti prawdziwego uczucia nie można odrzucić. A ja? zostaje mi Halmar tylko nie wiem czy jest już na to gotowa.
  • Margerita 16.10.2019
    Bogumił Oj na pewno jest na to gotowa
  • betti 16.10.2019
    Bogumił na pewno jest...
  • konfiguracja 16.10.2019
    Już ciut lepiej w prologu, "w oczach" było błędem, puenta też korzystniej przeredagowana. A resztę tekstu, mam nadzieję, z czasem przemyślisz i zmienisz tak, aby zbliżył się do poezji.
  • betti 16.10.2019
    Konfiguracja, nie zawracaj gitary, wychodzę za mąż i nie mam czasu na pierdoły...
  • konfiguracja 16.10.2019
    Pierdoły - w punkt określenie rodzaju twoich tekstów.
  • betti 16.10.2019
    konfiguracja ty się g. znasz... ić z tond!
  • konfiguracja 16.10.2019
    betti - nie ze mną ta luzacka gierka. Weź prawdę na klatę, prawda boli, ale i leczy.
  • Bogumił 16.10.2019
    konfiguracja nie wtryniaj się między wódkę a zakąskę ważne sprawy się tu decydują
  • betti 16.10.2019
    konfiguracja jaka prawda? Że się nie znasz na poezji? Nie mój problem...
  • konfiguracja 16.10.2019
    Nie umiesz pisać wierszy, skrobiesz tekściki wierszopodobne - taka prawda. I twój problem.
  • Bogumił 16.10.2019
    konfiguracja to Ty coś napisz cwaniaku
  • Bogumił 16.10.2019
    konfiguracja zresztą. Puchacz dość tych żartów ile jeszcze masz kont?
  • betti 16.10.2019
    konfiguracja widziałam jakie wierszyki chwalisz i szczerze mówiąc, nie ma czym się chwalić. Wiedza zerowa.
  • konfiguracja 16.10.2019
    Czekam na choćby jeden merytoryczny komentarz tekstu spod twojej ręki. Ale... nadzieja matką głupich.
  • betti 16.10.2019
    konfiguracja jak ty nie rozumiesz, co piszę, więc co ja mogę poradzić na twoje ograniczenie? Tu nawet modlitwa nie pomoże.
  • konfiguracja 16.10.2019
    betti, betti :D Ślicznie szukasz sobie alibi.
    Pewnie nie zdajesz sobie sprawy z tego, że twój potencjał intelektualny nie jest w stanie wyprodukować głębokiej, trudnej do zrozumienia treści. Czasami płodzisz bełkot, ale to insza inszość.
  • betti 16.10.2019
    konfiguracja masz rację, czy to ci wystarczy, bo nie mam czasu czytać bzdur. Sorry...
  • betti 16.10.2019
    konfiguracja powiem ci, że bez Cana byłabyś nikim... to przy nim się wygrzewasz i udajesz, że coś potrafisz, a potrafisz bardzo malutko...
  • betti 16.10.2019
    Bogumił, oglądałeś to:

    https://www.youtube.com/watch?v=jvjptwvuiSY

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania