Kiedy Bóg Wszechmogący wiedział, że człowiek zgrzeszy?

Bo wtedy gdy spojrzał Bóg Wszechmogący na wszystko, co stworzył, a było to bardzo dobre, czyli wtedy z pewnością nie wiedział, że stworzony człowiek zgrzeszy, czyli uczyni destrukcyjne falowe zakłócenia w systemie. To kiedy napewno wiedział, że człowiek zgrzeszy?

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Aisak 01.11.2018
    Uprzejmie przepraszam, ale czy pan bogusław nie pomylił kategorii?
    bo
    Historia, to jednak na faktach, a tu, jakby science fiction...
  • Michaśka 01.11.2018
    Zapomniałeś o wolnej woli. Bóg tak człowieka umiłował, że dał mu wolną wolę, wolną rękę. Więc liczył się z tym, że człowiek zgrzeszy.
  • bogusław44 01.11.2018
    @Michaśka. W Biblii nie ma wolnej woli jest świadomość, że Biblia jest instrukcją życia w systemie. Jezus Zbawiciel wzorem człowieka dla człowieka, aby człowiek nie poniósł wiecznej śmierci w tunelu uczynków swoich, naukowo i empirycznie udowodniony.
  • Pan Buczybór 01.11.2018
    troszku bełkot
  • bogusław44 01.11.2018
    @Pan Buczybór. Proszę uzasadnić..., brak uzasadnienia będzie dowodem, że piszesz o sobie wskazując innych.
  • Zaciekawiony 01.11.2018
    A może możliwość grzeszenia nie zmienia faktu, że stworzenie ludzkie jest dobre?
  • kalaallisut 01.11.2018
    Wiedział od początku.
    „Jest noc żeby był dzień/ ciemno żeby świeciła gwiazda"
    Usunął siebie, by pokazać jak to jest bez niego.
    wszystkie włosy na naszych głowach są policzone, Pan Jezus wiedział, że Piotr się zaprze, że Judasz zdradzi.
    "my chcemy Boga zrozumieć. Zupełnie niepotrzebnie. Jeżeli natomiast Pan Bóg coś przed nami zakrył, to znaczy, że nie jest to nam do niczego potrzebne. Dopiero życie wieczne będzie polegało na pełnym odkrywaniu Bożych tajemnic. To niezwykłe i bardzo ciekawe, że właśnie po śmierci będziemy się dowiadywać, dlaczego coś miało miejsce, dlaczego się wydarzyło, dlaczego nas coś w życiu spotkało. Teraz, żyjąc na ziemi, nie jesteśmy w stanie tego pojąć."
    "Nie trzeba szukać odpowiedzi do końca.
    Nie ma sensu podglądanie tajemnic.
    Bóg to przecież wielki artysta.
    Bóg niedomówień.
    Artysta nie może dopowiadać do końca."
  • Ozar 02.11.2018
    bogusław 44 - wg. mnie to nie jest tekst historyczny. Historia to coś opisywanego na faktach, albo wspomnieniach. To tutaj to raczej SF tak delikatnie mówiąc.
  • bogusław44 03.11.2018
    @Zaciekawiony. Możliwość grzeszenia, czyli brak świadomości, że się czyni destrukcyjne falowe zakłócenia w systemie, wyklucza dobro, czyli nie czynienie destrukcyjnych falowych zakłóceń w systemie.
  • Zaciekawiony 05.11.2018
    Brak możliwości grzeszenia byłby zaprzeczeniem wolnej woli, a to byłoby sprzeczne z dobrocią Boga, bo brak wolnej woli u istot posiadających rozum i sumienie byłby okrucieństwem.
  • bogusław44 08.11.2018
    Zaciekawiony. W Biblii nie ma wolnej woli, czyli róbcie co chcecie, w Biblii jest świadomość że Bóg Wszechmogący stworzył system. Jezus Zbawiciel wzorem człowieka dla człowieka, aby nie czynić destrukcyjnych falowych zakłóceń w systemie, i nie ponieś wiecznej śmierci w tunelu uczynków swoich, naukowo i empirycznie udowodniony.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania