Kiedyś i dziś

Kiedyś

 

Mąż: Gdy wrócę z roboty, ma być posprzątane i gotowa kolacja.

 

Dziś

 

Żona: SZYBCIEJ DEBILU Z TĄ ZASŁONĄ ZARAZ PRZYCHODZĄ KOLEŻANKI

Średnia ocena: 1.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Tomek Bordo 02.02.2019
    Cholera znowu sie na głównej nie pokazuję moje tekstt
  • Tomek Bordo 02.02.2019
    *pokazują moje teksty
  • Aisak 02.02.2019
    Oj, Tomuś...
  • Bogumił 02.02.2019
    Święta prawda. Dla mnie pierwszym zwiastunem zmiany obyczajów był moment, gdy na ruchliwym skrzyżowaniu w moim mieście zobaczyłem chłopa uciekającego przed goniącą go z jakimś tulipankiem nieco roznegliżowaną kobietą. Oczywiście oboje byli pod wpływem, ale sam fakt, że kultura nawet u lumpów upada, był symptomatyczny.
  • Jared 02.02.2019
    I co? Wyobrażasz sobie, że kobieta to wolna jednostka i może robić co chce - realizować się w sposób, jaki jej odpowiada? A o to, że jesteś fletem i niewolnikiem, to raczej siebie obwiniaj. Między mizoginią a brakiem perspektyw u płci przeciwnej zawsze była silna korelacja :)
  • krajew34 02.02.2019
    Szczerze, to nie wiem, jak zaklasyfikować ten tekst. Dwa zdania pokazujące jakieś stereotypy, opowi to portal literacki, nie polityczny, chcesz przedstawić swoje poglądy, ukryj je w barwnym opowiadaniu, napisanym w starym, ale dobrym stylu, pomijając te "nowatorskie" rzeczy. Wprowadzasz tylko bajzel i chaos. Każdy człowiek to inna książka, a ty klasyfikujesz je jako jeden tytuł. Skrajne przypadki nie są podstawą społeczeństwa. Jak dla mnie polityka to kawał gówna, jeśli ją dotkniesz zaczyna śmierdzieć, po co więc zasmradzać innym powietrze?
  • Bogumił 02.02.2019
    Znam polityków, którym niegodzien jestem pięt całować, na przykład Traugutt, były oficer carski, dyktator ostatni Powstania Styczniowego 1863 roku. To nieprawda, że wszyscy politycy to ostatni syf. Są też inni, tylko ludzie wybierają takich.
  • krajew34 02.02.2019
    W oceanie pomyj trudno znaleźć złoto panie bogumił, nie twierdze, że ich nie ma. Sama polityka to zło konieczne, zmieniająca ludzi.
  • Tomek Bordo 02.02.2019
    krajew34 korwin i braun to to złoto
  • krajew34 02.02.2019
    Tomek Bordo Skąd to wiesz? Poznałeś ich? Uścisnąłeś im rękę? To, że mówią to, co tobie się podoba nie znaczy, że są złotem. Polityk kłamie, jak tylko otworzy usta, szczególnie, gdy wybory nadchodzą. Nie miarą są słowa, a czyny. W dobie ciągłej propagandy, wciskanej nam od małego poprzez różne media nie da się odróżnić kto jest złotem, a kto tylko tombakiem. Kłamstwa powtarzane przez wielu nie staną się prawdą, dlatego porzuciłem wszelkie zainteresowania tą stroną życia.
  • Bogumił 02.02.2019
    krajew34 Dziś nie ma bo ich być nie może. Nadal rządzą ci, którzy dokonali rozbioru Polski w 1939 roku. Oni nigdzie nie odeszli tylko przekazali pałeczkę kolejnym pokoleniom pasożytów. Wulgarny syn pułkownika milicji z matki tej samej preweniencji robi za maestro dobroczynności i ludzie go kochają. To kuriozum.
  • krajew34 02.02.2019
    To nie kuriozum, to odpowiednie pranie mózgów i wykorzystanie mediów do tego. Wszystko, co oglądamy to starannie wyreżyserowana scenka, a prawda została podzielona na strony. Tyle do powiedzenia, nie jestem jakimś znawcą, by dalej się wypowiada, jedyne co można zrobić to wywalić telewizor za okno.
  • Pan Buczybór 02.02.2019
    Suabizna

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania