...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (86)

  • Canulas 29.10.2017
    "Takie liczydło zacznę nosić, z kolorowymi paciorkami, i będę nim grzechotać po piekarniach." - no, kurwa, dzień mi się zaczął dobrze ;)

    "Pragnienie poczucia spokoju nadal priorytetowe w piramidzie potrzeb." - prawda.

    Noo, i Ty o blokada h mówisz? Kurde. Może faktycznie powinnać z tych przemyśleń cykl zrobić. Tylko taki jak w radiu(o). Raz w tygodniu, zawsze o tej samej porze.
    Siostra Ritha: Przepisy na życie, czy coś. Bajka.
  • Ritha 29.10.2017
    To, to akurat zostało napisane bez weny :D Żeby przepchać zator, czy tam udowodnić sobie, że jeszcze może umiem, ych. Cykl? Hm...
    Dziękuję Canulasie ;)
  • Szudracz 29.10.2017
    Sekundy rewelacyjnie opisane momenty, tak pozornie mało istotne. :) Jak dla mnie możesz mieć ciągle brak natchnienia, bo nie wpływa na jakoś Twojej twórczości. :)5
  • Ritha 29.10.2017
    Hehe, dzięki Szu, ale serii nie mogę ukisić. O życiu, czajniku i społ. to nie problem. ;)
  • Adam T 29.10.2017
    W pierwszej chwili pomyślałem, że ten początek o piekarni i panu z saloniku nie pasuje, bo rozwala nastrój. Ale potem zdałem sobie sprawę, że ten komtrast jest potrzebny, żeby złapać oddech po takich ekscesach (ale nie zgadzam się, że wszyscy ekspedienci są tacy, zdażają się normalni).
    Innymi słowy, gdyby nie było takich chwil, jak upragniony zapach, czy melancholijny dźwięk, można byłoby z czystym sumieniem zwariować.
    Pozdrawiam ;))5
  • Ritha 29.10.2017
    Oczywiście, że nie wszyscy! Koło mojej pracy mam też ekspedientki, z którymi się wręcz skumałam, ale ta: blond-chłopczyca z kołem w uchu i wyrazem twarzy, że reszte wydaje taka jak wyswietla kasa, nawet jak jej dorzycisz miedzy czasi 5 gr, baa, jak jej stowe dorzucisz, to ona se sama nie przeliczy, Dżizas. No. :)
    Dzięki i pozdrawiam :)
  • Adam T 29.10.2017
    Popieram, na pohybel betonom :)
  • Freya 31.10.2017
    To jakiś twój kolejny nocny tekst... Taki czajnik; urwa i zapach plastiku. Nie ma znaczenia ta pora czy czas, tylko żeby to miało sens i tu mam doła. Nawet światło nie pomorze/pomoże :)
  • Ritha 31.10.2017
    Freya!!!! Gdzie sie podziewala kaczka tyle czasu? Perke nie pomoze światło?
  • Freya 31.10.2017
    Latam i szukam i ni ...uja jakoś chyba nie znajdę tego zagajnika dla ciem, jednak światło ma dominujące znaczenie na świadomość; jeżeli widzisz dziecko, to przyłapujesz Boga na gorącym uczynku... ;)
  • Ritha 31.10.2017
    Freya ja udam, że zrozumiałam, a Ty, że się cieszysz. Deal?
  • Freya 31.10.2017
    Trafny tytuł, coś takiego mi też ostatnio coraz częściej :)
  • Ritha 31.10.2017
    Freya jakby był czasownik, to byłoby mi łatwiej ;)
  • KarolaKorman 31.10.2017
    Refleksje chwil :) Każda coś w sobie ma, ale nie w każdej umiemy się dopatrzeć czegoś, co nas uskrzydla, a kiedy tak jest, chcemy by wracały :) Dorzucam 5 :)

    Witam też Freyę po długiej nieobecności :)
  • Freya 31.10.2017
    Dzięki, że mnie kopnę)aś; masz u mnie gratis też :) Tak se człek myśli, że wszystko już wie właśnie wtedy gdy jest niczym. :)
  • Ritha 01.11.2017
    Dzięki Karolcia, dokładnie tak, lubię czasem przystanąć ;)
    Freya jakos sie martwię o Tjebja :D
  • Elorence 01.11.2017
    Myślałam, że to ze mną jest coś nie tak, że analizuję daną chwilę i z najmniejszej głupoty robię arcyważną rzecz :) Masz bardzo lekkie pióro :)
  • Ritha 01.11.2017
    Dziękuję:)
  • Felicjanna 01.11.2017
    a ja przekornie. Tekst, w odniesieniu do tytułu i ta mini refleksja nad wartościami pospolitymi, których na ogół się nie zauważa, na 5+, ale ten akapit o gazeciarzu cokolwiek niesmaczny albo nieelegancki, w moim odczuciu. Biorąc pod uwagę, że w bywamy chamkami (przynajmniej ja) mógłby ujść, lecz Ty piszesz o swoistej symbiozie z otoczeniem i to mi jakoś zgrzyta.
  • Ritha 01.11.2017
    To jest sedno:
    "Ilu sekund potrzeba, żeby uśmiechnąć się do wszystkich ekspedientów świata, zamiast wchodzić z nimi w polemikę? Zero. Teraz już się domyślam gdzie spieprza cenny czas."

    A nawet jesli by nie bylo, sedna, to "nieelegancki fragment", blagam Cię, to refleksje/spostrzezenia, nie dbam o to czy są "ekeganckie". Są prawdziwe, zyciowe, a zycie dalekie od elegancji ;)
  • Felicjanna 01.11.2017
    wyraziłam swoje odczucie. ale... no tak... 21. wiek, już się budzę... nie będę Ci już zawracała główki
  • Ritha 01.11.2017
    Ale o co Ci chodzi? Jemu o hajs chodzilo. Mamona, piniondze, DU - KA - TY. Łon wie co to Internet, i wie też co to marża. Nic nie skumałaś. Ale spoko - Twoja opinia, tylko chyba na zlych wyobrazeniach, dlatego prostuje. To nie gazeciarz - bidny dziadziu. To gazeciarz - bezmesman. Ju noł?
  • Felicjanna 01.11.2017
    Zrozumiałam. Nie miałam na myśli cackania się z ludźmi, ale zbędną pogardę. - Gdybyś napisała- dymać wszystkich gazeciarzy- byłby to odruch gniewny- obudź się, mamy 21 wiek, brzmi pogardliwie, a biorąc pod uwagę Twój status, do jego - to jakbyś się wywyższała. Może fakt mego wsiowego pochodzenia ma tutaj za dużo do powiedzenia, lecz tak to odczułam. koniec-kropka
  • Herbie 15.11.2017
    Swoją drogą niezłe kółko wzajemnej adoracji na tym portalu widzę. Pan Adam T. grzmi o każdy szczegół u niektórych a tutaj co najmniej 5 literówek nie widzi? A to psikus ;)
  • Ritha 15.11.2017
    Pan Adam T przeczytal trzydziesci pare czesci mojego opka, wylapujac dziesiatki bledow.
    Dawaj te kilka, chętnie poprawię:)
  • Ritha 15.11.2017
    Poza tym dzięks za merytoryczną opinię o tekście ;)
  • Gregor 15.11.2017
    Herbie tutaj rządzą się własną karmą. Demokracja. Puścisz bąka i wszyscy lecą wąchać czy to swój puścił.
  • Ritha 15.11.2017
    Nie podjudzaj Gregor. Kolezanka przyszla wywalac feustracje pod moim tekstem, od pieprzenia jest forum, pod tekstami kazdy czeka na konkretne opinie a propo pisania.
  • refluks 15.11.2017
    Gregor No właśnie! Pod moimi kultowymi przecież tekstami komentatorska nędza z bidą.
    Pierdolnę focha i sie skończy.
  • Gregor 15.11.2017
    refluks bo Ty co innego wieprzasz
  • Gregor 15.11.2017
    wpieprzasz
  • Gregor 15.11.2017
    refluks wpadnę do ciebie na jednego
  • Zaciekawiony 15.11.2017
    "Jestem tu nowa, nazwę ich kółkiem wzajemnej adoracji i niech się wkurzają"
  • Ritha 15.11.2017
    Zaciekawiony grazie za wsparcie ;)
  • Gregor 15.11.2017
    Racja!!!
    że wystatczy jak rzuci mi piątaka reszty. Nie, ona układa symetryczny stosik kiepaków, skrupulanie i pieczołowicie, dokładnie cztery dziewięćdziesiąt pięć, nie mogąc pojąć, że się nie zgadza
  • Ritha 15.11.2017
    Niestety...
  • Gregor 15.11.2017
    dziewcze
  • Gregor 15.11.2017
    profejonalnie
  • Gregor 15.11.2017
    A tekst ukazujący stosunki międzyludzkie. Punk widzenia zależy od punktu siedzenia. I wszyscy mają rację. Ten pan i ta pani i ta dziewczyna. Wszyscy pracują dobrze. Bo kto powiedział, że ma przyjąć 5 groszy. Czy źle zrobiła? I wice wersa.
  • Ritha 15.11.2017
    Chodzi o to, ze reszta wynosila 5 zl rowne, dzieki tym 5 groszom. A ona nie kumala. Niewazne Gregor, stosunki międzyludzkie mnie mocno inspirują ;)
  • Gregor 15.11.2017
    Ritha a skąd wiesz, że ona nie kumała? Nie rób z ludzi durnych.
  • Gregor 15.11.2017
    Ritha może nie miała 5 zł. Tylko drobne.
  • Ritha 15.11.2017
    Gregor no może.
  • refluks 15.11.2017
    Ritha Może akurat nie miała piątala?
    Nie można od razu dopatrywać się złych chęci, braku poczucia humoru czy analfabetyzmu u innych.
    Na przykład ja.
    Idę do kolektury.
    Mówię do pani, ze chcę takie liczby, które padną.
    Pani zaczyna tłumaczyć mi, że ona ani maszyna nie ma wpływu i w ogóle. Szczęki mi się zwierają i mam ochotę wywalić jej z bani.
    Wyciągam z kieszeni stary kupon. Trafiłem dwójkę. Za szóstkę płacili osiem milionów, żądam wypłaty dwóch. Pani mi tłumaczy, że to tak nie działa, nie chce mi wypłacić pieniędzy. Awanturuję się i mówię, ze moja noga tu więcej nie stanie.
    Ja po prostu potrafię być spokojny i współżyć z innymi w harmonii i nie zalić się w tekstach.
    Się zastanów nad sobą, Ritha. Tita.
  • Ritha 15.11.2017
    Spierdalaj refluks, nie mam dnia nactakie debaty, nie podoba Ci sie - nie czytaj, bede pisac o czym bede miec chec, mozesz mi kebnac paly pod kazdym tekstem. Miej satysfakcje!
  • Ritha 15.11.2017
    Wiezniu systemu
  • Ritha 15.11.2017
    Wiezniu systemu
  • Gregor 15.11.2017
    Ritha meliski
  • Ritha tak do profesora, nie ładnie :)
  • refluks 15.11.2017
    Ritha Zluzuj majtory, histeryczko. Nic nie zrozumiałaś z tego, co napisałem, a skomplikowane nie było, a o innych jako o tępych pustakach piszesz.
  • Herbie 15.11.2017
    LOL
  • Herbie 15.11.2017
    Ritha nie jestem twoją koleżanką, nic nie wywalam, ot komentarz. Brak innego komentarza z mojej strony też jest komentarzem. Jakoś tak pustka po przeczytaniu, nic nie poradzę. Na forum nie mam czasu. Nara
  • Ritha 15.11.2017
    Wypad stad wszyscy.
    Dziękuję Panstwu. Moze bym się odniosla do kazdego, ale nie mam dnia na robienie kazdemu z osobna dobrze moim tekstem, tudziez komentarzem.

    Refluks jestes agresywnym gburem, widze to nie od dzis. Nie mam z Toba przyjemności dyskutowac.
    Herbie przykro mi, ze pustka po tekscie. Koncze z pisaniem, nie dam rady z tym zyc. Licze, ze choc te bledy w koncu podasz, bo podobno wylapalas. Trzeba bylo od razu napisac, ze pustka, a nie ze Adam cos tam. Merytoryki zero zero.

    Jprdl xd
  • refluks 15.11.2017
    Ritha Ja agresywny?? Ja jestem najbardziej spolegliwym juzerem. Mnie się mówi "Idź refluks tam stanąć" i ja idę i staję.
    I czego tak jazgoczesz?
    Utwór ciekawy, spodobał mi się, aby przyczepiłem się do tego piatala i w ironicznym stylu to skomentowałem.

    Ja rozumiem, że można mieć gorszy dzień.
    Ale jeszcze raz podjedziesz do mnie w ten sposób, to dopisze cię do listy idiotek, będziesz zaraz pod Drżączką.
  • Ritha 15.11.2017
    refluks dopisz, nie czekaj
  • Ritha 15.11.2017
    Możesz napisać, że jest ch*jowy. Że Ci się nie podoba. Że błędy. Że coś tam. Ja przyjmuję każdą konstruktywna krytyke. Ale Ty piszesz, że wywalam żale i powinnam się nad sobą zastanowić. Refleksja końcowa tekstu mówi dokładnie o tym, że właśnie się zastanawialam. Ty natomiast sugerujesz, że wywalam żale, coś tam. No wybacz, wywal swoje w tekscie, masz prawo.
  • refluks 15.11.2017
    Ritha Zaproponowalbym ci pod raz drugi zluzowanie majtów, ale to nie ma sensu.
    Piszesz, że wydająca resztę jest tepa, ale ty jesteś od niej tępsza po sześćdziesięciokroć.
    EOT.
  • Ritha 15.11.2017
    refluks widzisz i muszę z tym żyć.
    Z matmy zawsze bylam slaba, mialam tylko 96% na maturze i 76% na rozszerzeniu, a mogla byc seta... I masz racje, skoro ktos nie umie liczyc do 10, tylko zawsze sypie ile mu wyswietli machina, nie znaczy, że jest glupi. :D
  • Ritha 15.11.2017
    A majtaski mam luźne, potrzebowalam takiego relaksu :>
  • Herbie 15.11.2017
    No, ZERO :(
    Paaaaa
  • Ritha 15.11.2017
    Sory Herbie, jakbys przeczytala i skomentowala merytorycznie setki tekstow, jak stali bywalcy tutaj, to rozmowa bylaby inna.
    Pa.
  • Ritha 15.11.2017
    Jeszcze ktos cos?
    :>
  • Herbie 15.11.2017
    Przeczytałam i napisałam , że o literówki mi chodziło, a tobie się nie chciało sprawdzić, łatwiej aż ja napiszę, a więc proszę; a że po przeczytaniu nic mi się nie nasuwa, sorry, musi? Tu jest kilka : "wystatczy ", "skrupulanie" "te sane rozmowy" , nie chce mi się więcej szukać. Nie mogę komentować jak stali bywalcy, bo jestem tu nowa a przeczytałam i skomentowałam setki, ale gdzie indziej, jeśli można.Dziwi mnie fakt, że bluzgi i kłótnie, zamiast normalnej rozmowy, komentarza, itd. W końcu wszyscy tu po coś jesteśmy, gdybyśmy byli wybitnymi pisarzami, to by nas tu nie było.
  • Herbie 15.11.2017
    "Potrzeba kilku, wyrwanych z szaleńczych szpon dnia, sekund, żeby to dostrzec. Ilu sekund potrzeba, żeby uśmiechnąć się do wszystkich ekspedientów ( UŻYTKOWNIKÓW OPOWI.PL ) świata, zamiast wchodzić z nimi w polemikę? Zero. Teraz już się domyślam gdzie spieprza cenny czas".
    miłego dnia, pa :D :D
  • Ritha 15.11.2017
    Podkladasz mi moje wlasne refleksje niczym skórkę od banana, żeby na nich zrobila sruuu... Coz, czytalam wlasnie Twoj tekst. Rozumiem teraz uczucie pustki towarzyszace po przeczytaniu :D
    Gratuluję Ci rozpetania pierwszej lekkiej gownoburzy. Jestes na najlepszej drodze do zostania 100% opowijczykiem. ;)
    Ps. Gdybys zaczela takim komentarzem, to z pewnoscia bym doceniala.
    Ps. 2. Bluzgam na refluksa, bo jest agresorem nie od dziś, a ja serio nie mam dnia, o czym wspominalam na forum.
    Baj
  • Herbie 15.11.2017
    Żal mi ciebie,i jak widzę nie tylko mnie. Nie, że odwet, no coś ty.

    hahahahahahhaha
  • Ritha 15.11.2017
    Niepotrzebnie Słońce, dam sobie radę^^
    Gdyby byl odwet napisalabym prawdę - że Twoj "list" do pięt nie dorasta wielu opowiadaniom/tekstom na tym portalu. A dalam 3, obiektywnie :D
  • Herbie 15.11.2017
    Dzięęęęęęki, łał. Dobrze, że tylko na tym portalu, uff! Przeczytaj czasem notkę od autora, może ci będzie łatwiej zrozumieć ? :)
  • Ritha 15.11.2017
    Skonczylam rozmowę. Mam tu życie tez. Pozdrawiam, jesteś super :)
  • Karawan 15.11.2017
    Czasem nie m0ogę wyjść z podziwu. Pojawiają się Talenty Nadzwyczajne, a to betti, a to Herbie, a to... a konkretów żadnych jakoś nie widać poza pokazaniem "spójrzcie durnie jakim (jakam) mądra i kształcona". Czy to nie prościej wejść i napisać porządną wiąchę przekleństw adresowanych do wszystkich? Zupełnie jakbym patrzył na pasek TV; "policja przekazała materiały do prokuratury o transparentach"... wszak żadnych zabronionych rac nie było - nikt nie widział!
    Ritha szkoda ręki i klawiszy na ludzi którzy wiedzą lepiej - uwierz staremu powozowi na czarno malowanemu!;)
  • Ritha 15.11.2017
    Karawan widzisz, problem polega na tym, że jak ktoś wchodzi ze mną w słowną polemikę, a wiem, że:
    a) nie ma racji
    lub b) sam nie wie czego chce
    lub c) rzuca puste teksty, bez poparcia solidnym argumentami,
    to ja, bracie, walczę do końca. Aż nie padnie mój trup, tudzież truchło atakujących :D
  • Canulas 15.11.2017
    Przeczytałem komentarze z wypiekami na mojej szpetnej buzi. Kurde, gdyby nadawali transmisję z płonącego utokaru, to bym nie przełączył.
    A tekst już skomentowałem wcześniej.
    Dziękuję.
  • Ritha 15.11.2017
    Poszli se, a ja się dopiero rozkręcałam ;)
    Proszę.
  • Ritha 15.11.2017
    Jakbys sie kiedyś nudzil i byl żądny wrażeń to zajrzyj do "O tym jak sprytnie postanowilam miec wszystko w dupie" (czy jakos tak) tam dopiero mialam pogawedke ;)
  • Ritha 15.11.2017
    rządny* xd
  • Canulas 15.11.2017
    Jak się nudzę, to śpie. A jek jestem żądny wrażeń, to... nie śpię.
    Dobrze se dałaś radę.
    Jakby kto jeszcze mówił, żeś chujowa, to temu komuś powiedz, że ja mówię, iż nie.
  • Ritha 15.11.2017
    Teraz nie wiem jak się piszę rz/żądny o.o
    Informuję tylko, bo było na noże. Stare czasy. Milo, że nie twierdzisz, że jestem chujowa. Zdanie Twe ważniejsze po stokroć niż... No. :>
  • Canulas 15.11.2017
    Żądny nieistotny. Przesłanie ważne. A brzmi ono: Niechujowa.
    Kuniec przekazu. Pisz Leję. Ja bym chciał, ale ciepło + pozycja pozioma przeważają.
  • Canulas 15.11.2017
    aaaa, tera zrozumiałem. Jestem podwójnie przyjebany, bo miałem trzy tryliardy treningów i nawet moje wszy mają zakwasy. Zajrze do tego utworu na dniach. Moze jutro.
  • Canulas 15.11.2017
    Nie widzę tego, daj linka
  • Ritha 15.11.2017
    http://www.opowi.pl/o-tym-jak-sprytnie-zaczelam-miec-a25185/

    W sumie to nie ma sie czym chwalic, ale generalnie nikt mnie bardziej na opowi nie wkurwil porownujac do gowniary, ktora nie zna życia. ;)
    No, tyle. Wracam do mordercy.
    Zwymiotowalam bigos i czekolade. Wspanialy dzień musiał miec spektakularny finisz :/
  • Gregor 16.11.2017
    Ritha już nie bądź taka pewna, że zwyciężyłaś. Pokazałaś dziecinne zabawy w piaskownicy. Zabrałaś zabawki i błędów nie poprawiłaś. Mnie to zwisa, ale takie zachowanie jest super dorosłe. Stosunki międzyludzkie takie jak kilka sekund. Pokaż klasę i popraw. Dałaś 5 i pani nie chciała, my dajemy też 5 literówek i nie chcesz. Nie kumasz? :-) :-) :-) :-) :-)
  • Ritha 17.11.2017
    Gregor błędy (aż kurwa trzy) poprawione, wybacz opóźnienie - rzygałam jak kot, możesz mieć satysfakcję. Idź teraz może wytłumacz koleżance Herbie jak się stawia przecinki, gdyż ona nie lubi jak znak interpynkcyjny styka się z wyrazem (haha padnę -idiotyzm x 200) i dlatego przecinki u niej wiszą pomiędzy spacjami.
    Przylazisz tu i rozgrzebujesz zgliszcza, po chuj? Masz coś do mnie to zapierdalaj szukać mi błędów pod 166 tekstami, a zapewniam Cię, że doszukasz się mnóstwa. Tyle, że autorytetem dla mnie nie jesteś żadnym.
    Pozdrawiam ozięble
  • Nazareth 27.11.2017
    Zwykłem mawiać: bez wody nie byłoby życia na ziemi, bo bez wody nie byłoby kawy, a bez kawy zabiłbym wszystkich :D Kawa to życie więc rozumiem, że czajnik jest najważniejszy. Resztę też, te drobne chwilki, dźwięki i obrazy wywołujące uśmiech. U mnie to zawsze szczęśliwy pies, który merda ogonem albo podskakuje goniąc liście czy patyki. Zawsze się uśmiechnę, zawsze. Nawet przed poranną kawą. No i jest jeszcze śnieg i jego dźwięk, którego tak dawno nie słyszałem, bo wszędzie tutaj jest za głośno. Dźwięk padającego na ziemię śniegu od czasu do czasu zagłuszany chrobotem tlącego się papierosa... tęsknię za tym. Dzięki za poranną odskocznię od pracy ;)
  • Ritha 27.11.2017
    Kopę lat Naz, miło Cię widzieć :) Ależ proszę, odskoczni Ci u mnie dostatek ;)
    Ostatnio przez pewne problemy żołądkowe nie piłam kawy przez tydzień. Po trzech dniach nie picia z musu, czwartego stwierdziłam, ze mi się nie wcale nie chce jej pić. Piątego i szóstego ogłaszałam światu, ze bez kawy żyje się lepiej, bo mam więcej energii. Siódmego straciłam sens życia, przemyślałam i włączyłam niebieski czajnik :D
    Ja lubię skrzypienie śniegu pod butami :)
    Pozdrawiam i życzę miłego nie tylko poranka :)
  • Nazareth 27.11.2017
    Ritha Ano koopę ;) Też przechodziłem kiedyś taką przerwę z kawą, nie wspominam tego dobrze. To była straszna godzina ;)
    Tobie również miłego.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania