Kilka słów dla Wi...

Rano budzę się z myślą o Tobie. Przed zamkniętymi oczyma stoisz uśmiechnięta Ty.

Wielka siła przepełnia moje serce. To chyba prawdziwa miłość.

Otwieram oczy, ale Ciebie już przed nimi nie ma. Zaciskam zęby i wstaję ocierając łzę.

 

Zakładam słuchawki włączając muzykę, a w niej jesteś Ty. Mam tylko tysiąc myśli w jednej sekundzie.

Widzę Ciebie w każdej setnej sekundy, ale to tylko marzenie. Nie potrafię zatrzymać tego potoku.

W oczach mała łza wypełniona tęsknotą. Ona powoli spływa po twarzy i przepada już na zawsze.

 

Wiem, że twoje życie nie jest kolorowe. Chciałbym być osobą, która doda do niego kolorów.

W moim zbyt wielu ich nie ma, lecz Ty dajesz mi siłę. Pragnę się nią z Tobą podzielić.

Jesteś dla mnie zbyt ważna abym mógł odejść. Nigdy nie pozwolę abyś upadła.

 

Każdej nocy spoglądam w ogromny księżyc. Widzę przed oczyma Ciebie, lecz to tylko sen.

Śnię o twoim szczęściu, które pozwala mi żyć. Chcę być twoim bohaterem, który otrze twoje łzy.

Czy wybaczysz mi moje dzisiejsze słowa? To tylko ciche myśli, których nie chciałem Tobie mówić.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Karo 30.01.2016
    Nie wiem czemu, ale gdy dajesz to "Wi.." to mam wrażenie, że muszę to przeczytać. Bardziej utożsamiam się z tym tekstem, gdyż mam na imię Wiktor i jakoś tak mi się bardziej to podoba. Kurcze, mam wrażenie, że czytałem u ciebie bardzo podobny tekst ;( Lecz nie spełnił moich oczekiwań. Zostawiam 4, gdyż uważam, że przez trochę gorsze oceny, ludzie nabierają pewnego samodoskonalenia, by zdobyć te lepsze oceny. POzdrawiam.
  • Karo 30.01.2016
    Nawet partia polityczna wkradła mi się do koma :D Wybacz, szkoda, że nie ma korekty ;)
  • Jared 30.01.2016
    Założyłbym się o 7 królestw i rękę Daenerys, że jesteś kobietą :o To POzdrawiam było celowe? :D
  • Karo 30.01.2016
    Jared nie było celowe. Z tą kobietą, to temu, że jestem bardzo nie ogarnięty??? Dlaczego uważasz że jesteś kobietą?
    P.S. jesteś mi winien 7 królestw i rentę Daenerys ;)
  • Jared 31.01.2016
    Myślałem, ze skrot od Karoliny :D Daje 6 krolestw, polnoc i Deny sa moje! :)
  • Karo 01.02.2016
    Jared Nie chcę Deny tylko rentę niej ;) jak obiecałeś wyżej :D
  • Niemampojecia96 31.01.2016
    Zalozylabym sie o siedem krolestw i calą Daenerys, ze Wi Cie bardzo kocha i teskni. Mam takie przeczucie, natomiast nie mam internetu. Niedlugo zamieszkam w tej galerii i to bedzie moj dramatyczny koniec, umarla ze smutku pod bizuterią Apart, jak zobaczycie takie naglowki to to ja.
  • D4wid 31.01.2016
    Wątpię aby mnie kochała skoro ma pana A... Chociaż to ja jestem każdego dnia przy niej, a nie on... (metafora gdyż nie mogę być cieleśnie obok niej, tylko chodzi o pisanie itp. że zawsze jej pomogę i wysłucham, ale i tak nie jestem nim...)
  • Niemampojecia96 01.02.2016
    Może nie ma. Dlaczego i skąd zakładasz, że ma? Wciąż tak zakładasz, chociaż od miesięcy usilnie być może próbuje Ci przekazać coś innego. Tylko nie widzisz. Tak jak ja, popierdalam pod punkty wi fi żeby zobaczyć, co ktoś ma mi do powiedzenia, bo jest to dla mnie najważniejsze w ciągu każdego dnia. Najważniejsze. Ale on nie widzi. Dlaczego nie możesz być cieleśnie obok niej? Może tylko i wyłącznie dlatego, że tak założyłeś. Bo ona może nie pragnie niczego innego. I może próbowała. Miesiącami. I może zrozumiała, co jest najważniejsze. I może boi się spróbować znowu...bo po prostu boi się, że znowu usłyszy to samo. Myślisz, że o Tobie nie myśli? Może myśli o Tobie kazdej pierdolonej sekundy. Może po prostu nie potrafisz w to uwierzyć, chociaż wciąż Ci mówi. I powiedz mi, jak ona ma być szczęśliwa bez Ciebie jesli Ciebie kocha? Sądzisz, że to możliwe?
  • elenawest 01.02.2016
    Niemampojecia96 z tego co ja wiem, to Wi ma swojego faceta już...
    Sorka Dawid, że wcięłam ci się w odpowiedź...
  • Anonim 01.02.2016
    elenawest odnoszę wrażenie, że Wieruszka tu mówi raczej o sobie :)
  • Niemampojecia96 01.02.2016
    elenawest..........no widzę, że jesteś lepiej poinformowana niż ja, więc może ja się nie będę już wcinać
  • elenawest 01.02.2016
    Niemampojecia96 nie wcinasz się, przynajmniej ja tak tego nie odczuwam. To ja się wcinam i w końcu mnie dawid opierniczy...
  • Niemampojecia96 01.02.2016
    elenawest, przepraszam, że kieruję na Ciebie swą frustrację. Już mi się rzuca na mózg z bezsilności.
  • elenawest 01.02.2016
    Niemampojecia96 spoko, nie ma problemu ;-)
  • D4wid 01.02.2016
    Niemampojecia96 wiem ze kogoś ma bo z nią pisze prawie codziennie i wiem ze go ma bo chodzimy wszyscy do jednej szkoly

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania