♢♢♢

Klątwa

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (48)

  • Pan Buczybór 17.07.2017
    Piękna klątwa. Łał poprostu i zachwyt. Udało ci się bardzo. Mroczny klimat mnie przesiąknął, a i język polski należycie wykorzystany. Brawo, brawo (5).
  • motomrówka 17.07.2017
    Dziękuję, El Bucho, uwielbiam ten język, kocham w nim dłubać, a jeszcze bardziej znikształcać, ugniatać i... innych rzeczy sto z nim robić ;)))
  • Tina12 17.07.2017
    Nie chce, żeby ktoś rzucił na mnie tę klątwe.
  • motomrówka 17.07.2017
    Nie znasz dnia, ani godziny... Żartuję ;) Też bym nie chciała ;)
  • Pasja 17.07.2017
    Lubimy się paplać w błocie. Robimy sobie maseczki odmładzające i kąpiele błotne. Zaprojektowałaś piękny obraz brzydoty i piękna powstającego z błota. Wyklęty powstań ludu z ziemi, aż chciałoby się zaśpiewać.
  • motomrówka 17.07.2017
    Chciałam jedynie polskość naszą powszednią pokazać. Feniks z błota? Czemu nie? Bardzo dziękuję ♥
  • Nie ma motylków... ptaki nie zjadają ze skib glist tylko dżdżownice. To tylko tak, żeby się przyczepić. Nie moja bajka i pewnie się nie znam... Poczekam aż napiszesz o motylkach, pozdrawiam :)
  • motomrówka 17.07.2017
    Na twarzy mam ćmę, może być ? ;)
  • motomrówka 17.07.2017
    Dżdżownica - potocznie - glista, nawet bywa że glizda. Gdyby to były gąsiennice, miałbyś szansę na ukochane motylki ;)
  • motomrówka glista, glizda... no dobra z tą ćma zaczyna troszkę mi sie podobać. Ale następnym razem mają być prawdziwe motylki :) niech to bedzie dla Ciebie wyzwanie. Rzuć mnie na kolana, zaczaruj czymś pięknym pięknym, a nie piękna brzydotą. Ale pewnie nie dasz rady. Czy wyczuwasz, że Cie podpuszczam? :) Powiem Ci jak wyglada to z mojego puntu, oczywiście subiektywnego motylkowego. Marnujesz potencjał, który posiadasz na nie motylki :) pozdrawiam :)
  • motomrówka 17.07.2017
    Jakbym słyszała (czytała) pewną panią, Której Imienia Nie Wolno Wymawiać. Możeś ty ta pani? ;)
  • motomrówka definitywnie nie ta pani:)
  • motomrówka 17.07.2017
    Maurycy Lesniewski, ufff ;) Się bałam że ;)
  • Beletrystka 17.07.2017
    Jakaś prawda w tym jest, nie da się ukryć. Fajne. Ode mnie 5. Szkoda tylko, że nie wszystko się rymuję, ale każdy ma swój zamysł. Pozdrawiam. ;)
  • motomrówka 17.07.2017
    Nie miało się rymować, jeśli są rymy, jest to dzieło przypadku, czyt. mojego niedopatrzenia. Podziękówna jestem za wizytę i pozdrawiam także ;)
  • riggs 17.07.2017
    Wciąż zaskakujesz. Ciężko i mrocznie. Przecineczek Ci się wrąbał z przyzwoitości i nawyku jako ta lilija na bagnie haha. Bardzo dobre. 5
  • motomrówka 17.07.2017
    Wywalony i rozdeptany obcasem (dla przyzwoitości). Podziękówna ;))
  • Ewcia 17.07.2017
    Udała ci się ta klątwa wierszem pisana mrówciu, jesteś zdolna choć powolna.Za pracowitość daję 5
  • motomrówka 17.07.2017
    Ot, kilka linijek dziwności ;) Dziękuję ♥
  • Infantylny wierszyk, motorówko. Niestety.
  • Neurotyk 17.07.2017
    Jeszcze raz:
    Infantylny wierszyk, motorówko. Niestety.
  • motomrówka 17.07.2017
    Literkowa, nie marnuj czasu, pasja czeka na nauki ścisłe ;)
  • motomrówka 17.07.2017
    Oczywiście pneumatyku, infantylny i patetyczny do urzygu ;)
  • Neurotyk 17.07.2017
    motomrówka właśnie zapomniałem dodać: do urzygu :) Aż tak źle nie jest, ale dobrze też nie. Bardzo chciałaś, a wyszła grafo :) Przyjmij to na klatę.
  • motomrówka 17.07.2017
    Neu, ja ci dam grafo! W życiu nie czytałeś takiego wiersza, takich naturalistycznych opisów przyrody i ludzkiej egzystencji. Egzystencjalizm do użygu. Mrówka Nadentalska ;)
  • Neurotyk 17.07.2017
    motomrówka tak, tak oczywisty i wprost opis czytałem w encyklopedii. Ten wierszyk to powinna być errata do jakiegoś artykułu. Wiersza tam nie ma :)
  • motomrówka 17.07.2017
    Do użygu i do urzygu.
  • motomrówka 17.07.2017
    Neurotyk, wciąłeś mi sie w moje uźygi/urzygi.
  • motomrówka 17.07.2017
    Skoro widzisz tu erratę, słabe masz te okularki.
  • Neurotyk 17.07.2017
    motomrówka pogódź się z tym, że może następny "artykuł" będzie zasługiwał na miano wiersza :)
  • motomrówka 17.07.2017
    Neurotyk, pogódź się z tym, że idę spać ;) Baj
  • riggs 17.07.2017
    Neurotyk Co te ciapate Ci zrobili? Moto właśnie mnie natchnęła do nowego gniota tym swoim "artykułem" i poszło.
  • Neurotyk 17.07.2017
    riggs świetnie. Nie moje interrere czym się inspirujesz. Jak artykułami czy erratami - okej.
  • motomrówka 17.07.2017
    Obaj jesteście artykuły bez errat ;)))
  • riggs 17.07.2017
    Neurotyk troszkę się zgryźliwy zrobiłeś, aczkolwiek to nie wadzi Twojemu pisaniu. ale zaraz "artykuł", no proszę Cię.
  • motomrówka 17.07.2017
    Kuźwa, miałam iść spać. Idę już, idę ;)))
  • riggs 17.07.2017
    motomrówka Dobreeeee, nie ma jak cięta riposta. No, a Ty nie bądź taka wielka - obruszyła się brukselka :)
  • Neurotyk 17.07.2017
    riggs toż tu same poetki, Riggs :)

    To jest paranoiczne miesjce - piszą w 3/4 grafomanię i nie potrafią tego zrozumieć i śmiać się z tego jak ja ze swojej :)
  • motomrówka 17.07.2017
    Neurotyk, ja też się śmieję z twojej.
    Wiem, juž śpię ;)
  • motomrówka 17.07.2017
    riggs, z której strony ty mnie wielką zobaczyłeś ?
  • riggs 17.07.2017
    Ja nie piszę dzieł - tu mam dwa dobre wierszydła, ale lubię się dzielić moją chorą głową i dawać czytającym ( dobrze, że są ) trochę emocji. Nie rzucam więc kamieniem - chyba, że w Okropnego - haha.
    No.
    A co Moto? Nadwaga? hihihi, że tą "wielkość" wyłapałaś?
  • riggs 17.07.2017
    Dopóki w pralni na Twoje stringi nie powiedzą "Spadochronów nie przyjmujemy" to jest ok ;))))))))))))
  • motomrówka 18.07.2017
    Jak widzą mnie w pralni, to lecą ze sprayem na owady i opryskują przy drzwiach ;)
  • KarolaKorman 18.07.2017
    Normalnie zatapiałam się w tym bagnie. Obrzydliwości nawet potrafią zauroczyć - świetnie wyszło :) 5 :)
  • motomrówka 18.07.2017
    Miło cię widzieć, Karolciu ;) Jeżeli choć odrobinkę zauroczyło, to już fajnie ;)
  • Ritha 18.07.2017
    Podoba mi się zobrazowanie tego bajorka, już pierwsze dwa wersy:
    "brniesz przez zaorane pole
    lepkie drżące parujące"
    poruszają wyobraźnię na tyle, żeby chciało się czytać dalej i utrzymujesz klimat do końca. Zwróciłam uwagę jeszczena jeden fragment, który mi przypadł do gustu:
    "ziemia wpełza już na plecy
    stąd na kark i z karku wyżej
    ostrzegawcze światło w głowie
    razi tak że mrużysz oczy"
    Reasumując - radam, żem przeczytała. :) Rithówna Piątkówna ;p
  • motomrówka 18.07.2017
    Mrówka Pozdrówkówna ;) Chciałam tak naszą polskość namalować, bo mi ostatnio Wesele w filmowej wersji Wajdy wpadło w ręce. Stąd ta lekka upiorozada ;) Dziękuję ♥
  • Antoni 11.08.2017
    sprawdź co ci odpisałem na wczorajszy komentarz. Pozdrówki ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania