Kobiecy nieład, czyli rozmowy w głowie

Poranek kiedy głos twego pupila wali cię młotem pneumatycznym między oczy mógłby się nie zaczynać.

Masz wrażenie, że wszystkie odgłosy, zapachy, bodźce wszelakie wyostrzyły się jak u mitycznego stwora. Nie musisz być wilkołakiem czy wampirem, o nie, wystarczy owy dzień by twoje zmysły stały się magiczne, nadnaturalne. Nie dziwne, kobieta jest właśnie taka. Myśl przebija się przez szare coś. Jak przeżyć ten dzień?!

Pomińmy poranne szamotanie się z rzeczywistością, przyziemnością, czasem, kurczącym się błyskawicznie. RANO, czarna dziura i KAWA.

Wybiegam z domu. Deszcz - fuck, wiatr - fuck, auta - fuck, full ludzi - fuck....

Znajomy - FUCK !!!! Tylko nie ten !!! Kurza morda!!! Co myśli kobieta?

Miliardy nieskładnych, bezsensownych myśli z dziwnie logiczną puentą.

W co ja się dziś ubrałam?! Pobieżne zerknięcie na siebie, trampki, rurki, kurtka, torba przez ramię, normal, na elegancki nieład kobiecy...

Mobilizujesz mięśnie twarzy do uśmiechu... Boli !!!

Przekonujesz siebie, że przy uśmiechu pracuje, chwila sprawdzam w necie - 17 mięśni twarzy, wiec...

Uśmiechasz się, odpowiadasz na pytania, nawet rewanżujesz się pełnym zdaniem.

,,A co u was ?'' Nie raczej nie pełne, nic to, to i tak heroiczny wysiłek.

Przeżyje, zaraz pójdzie, aż tu nagle zdajesz sobie sprawę z tego,że skarpetki zjechały ci z pięt i czujesz że masz je tylko na palcach, co za idiotyczna sytuacja. Fuck! Kiedy to się stało?

Matko, dobrze, że nie widać, ale ja czuję, kurza morda ,,w dope jeża'' !!!

Uffff poszedł...

Wracasz, wykonujesz jakieś czynności, nie wiesz jakie, wiesz, że trzeba, robisz, chodzisz, mówisz, fuck!!! Kiedy będzie koniec?

I nagle kiedy siadasz na kanapie bierzesz fioletowy miękki kocyk, zdajesz sobie sprawę z tego, że on dziś najbardziej cię rozumie, a ty odwzajemniasz jego uczucia...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • ówczesny 29.04.2017
    AśQ, mała sugestia - usuń "Po czy" zostaw -"pobieżne", lub zamień na "szybkie", lub "krótkie" Pozdrawiam :)
    P. S; Fajnie być prostym facetem ;)
  • Jo-anka 29.04.2017
    Dziękuję ;)
  • Pasja 29.04.2017
    Jakie to znane dla mnie. Kiedyś pytałam się zięcia czy mężczyźni mają ten problem, odpowiedział, żeby ciuch były czyste a twarz umyta i ogolona, włosy przystrzyżone. Ale coraz więcej facetów zaczyna dbać bardziej o image. Pozdrawiam 5
  • Jo-anka 29.04.2017
    Pozdrawiam serdecznie ;)
  • motomrówka 29.04.2017
    Bardzo spodobał mi się twój tekst. Świwtnie napisany, celny, w pozytywny sposób luzacki, nie brak ci "ostrgo" oka i "pazura". Podaba mi się nawet "fuck" i ta pobudka z rana. Bezbłędna. Dla ciebie 5 ♥
  • Jo-anka 29.04.2017
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie ;)
  • riggs 29.04.2017
    Jakbym widział i słyszał swoją żoncię haha. Super piona!!! Ale i mnie to nie omija. /sam chciałem...
  • Jo-anka 29.04.2017
    Pozdrawiam ;)
  • Ewcia 29.04.2017
    My kobiety tak jesteśmy stworzone ,że myślimy zawsze o tysiącu sprawach na raz.Daję 5 i pozdrawiam
  • Jo-anka 29.04.2017
    Pozdrawiam ;)
  • Amy 29.04.2017
    Nieład tu jest i z myślami, i z przecinkami :) Ale w takim tekście to chyba nieistotne. Podobało mi się :)
  • Jo-anka 30.04.2017
    Dziękuję i pozdrawiam ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania