Kochałam go, a on mi to zrobił cz.1

Karolina była osiemnastoletnią dziewczyną. Przez rok z dziewiętnastoletnim Damianem układało jej się cudownie. Ale zmieniło się to wtedy, kiedy Damian przestał się nią interesować.

- Dlaczego nie masz dla mnie czasu ? - Zapytała zaciekawiona dziewczyna.

Nastała głęboka cisza. Karolina cierpliwie czekała na odpowiedź.

- Długi tak będziesz jeszcze stała nade mną ?- Odparł chłopak i rzucił Karoliną o ścianę. Dziewczyna szybko uciekła do swojego pokoju, a Damian się tym wcale nie przejął.

- O co mu chodzi ? Przecież nigdy wcześniej się tak nie zachowywał.

Nastała godzina 12, czyli pora obiadowa. Damian wszedł do pokoju Karoliny.

- Co , szmato ?

- O co Ci chodzi ?

- O nic. Idź lepiej zrobić obiad, a potem się z Tobą rozliczę - zaczął grozić dziewczynie.

Przestraszona dziewczyna zaczęła robić obiad. Zrobiła obiad, posprzątała i miała chwilę czasu wolnego dla siebie. Jednak przyszedł Damian. Uderzył ją , a dziewczyna zapłakana oddała mu, wtedy zaczął grozić jej nożem. Szybko się jednak uspokoiła.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • refluks 14.01.2018
    Coś podobnego tu już czytałem.
  • agnieszka123 14.01.2018
    Tak, ale nie pamiętam danych na stare konto :)
  • Canulas 14.01.2018
    Czytałeś, bo już było.
  • agnieszka123 14.01.2018
    Tak, ale nie pamiętam danych na stare konto :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania