Kocham cię więc jesteś dla mnie najpiękniejsza

Kocham cię

To dla ciebie mało?

Rozwinę te słowa,

by w głowie ci się wszystko zgadzało.

Stań przed lustrem;

Nie mów co widzisz

Bo pewnie usłyszę

Kłamstwo odziane w

Samą krytykę.

Ja ci powiem co widzę

Uświadomię ciebie całą!

To nie prawda że odbicie twoje jest brzydkie,

Bo jest ładne.

Moje oczy widzą prawdę.

Moje serce jest tak szczere,

a przecież z niego płyną te słowa

do ciebie.

Wierz mi lub nie;

Ale jesteś najpiękniejsza.

Obojętnie w jakim stanie ciebie widzę,

Nie istotne co masz na sobie ubrane,

Kocham cię - więc to wszystko schodzi na dalszy plan... jest nie ważne.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • NihiluśSmurf 03.04.2019
    No takie podobne do niusów na onecie. A słowem "kocham" to niejeden i niejedna se już mordę wytarli. Moim zdaniem miłość jest zdecydowanie bardziej interesującą czynnością niż czytanie tego tekstu, a mogłoby być inaczej.
  • Bogumił 03.04.2019
    No i fajne.
  • Hypokryta 03.04.2019
    Fajną masz tę modelkę w awatarze. Szkoda, że nie dałaś prawdziwego swojego zdjęcia, ale może to i dobrze, na to się bardzo przyjemnie patrzy (no ja też nie dałem swojego prawdziwego, więc przyganiał kocioł garnkowi, ale jako typowy hipokryta mogę przyganiać) i patrząc zapomina się o jakości tekstu. Jakie Wy macie szczęście, puchu marny, że Wam wystarczy, byście były ładne i już wszystko zostanie Wam wybaczone...
  • stachuwichura 03.04.2019
    Julka, o co tu chodzi, że kochasz siebie, jaką jesteś i jesteś piękna? Wytłumacz mi. Ja stawiam, że zdjęcie jest prawdziwe.
  • Canulas 03.04.2019
    "To nie prawda że odbicie twoje jest brzydkie,
    Bo jest ładne."
    - sorry, nie chcę się pastwić. Na pewno komuś tam podejdzie, ale ja dałem radę do tego momentu.
    No nie.
  • Light 03.04.2019
    Wiersz taki sobie, ale Ty bardo ladna ;)
  • Hypokryta 03.04.2019
    E tam, ładne dziewczyny nie zostają poetkami. Podtrzymuję swoje zdanie, że autorka komuś zdjęcie ukradła. Pierwsze prawo Hypokryty: poziom talentu poetyckiego autorki jest odwrotnie proporcjonalny do poziomu jej fizycznego piękna, a to wierszydło nie jest aż tak złe jak ta modelka ładna.
  • Bogumił 03.04.2019
    To mi wygląda na seksistowski komentarz;)
  • Julka2001 03.04.2019
    Hypokryta Nie rozumiem twoich bezpodstawnych oskarżeń, że zdjęcie nie jest moje
  • Mia123a 03.04.2019
    Hypokryta co za bzdury!
  • Basileus 03.04.2019
    No właśnie Hipokryto. Wstydź się!
    Julka, Ty nie bierz tego do siebie. W razie czego podaj numer, to się zdzwonimy.

    x))
  • Hypokryta 03.04.2019
    Julka2001 Masz rację, że są bezpodstawne... no cóż, wypada mi zatem przeprosić i powiedzieć, że jeśli i rok urodzenia się zgadza, to chciałbym mieć tak piękną, wchodzącą w pełnoletność wnuczkę...
    Swoją drogą, czyż to nie przerażające, że dzieci roku 2001 są już pełnoletnie? I do tego piękne?

    Czas umierać.
  • Jerzy 03.04.2019
    Dla mnie ważniejsze jest to co autor odczuwa, mniej jak pisze.
  • Canulas 03.04.2019
    O proszę.
  • NihiluśSmurf 03.04.2019
    Ekhm. Ja to ogólnie preferuję milczące kobiety.
  • Neurotyk 03.04.2019
    Julka na zdjęciu to Julka :) Bardzo urodziwa Opowijka :)

    Julka, czytaj dużo poezji :__)
  • Julka2001 03.04.2019
    Dziękuje wszystkim za konstruktywną krytykę, to dało mi do myślenia, by zacząć robić jakies postępy, a nie cofać sie wstecz.
  • NihiluśSmurf 03.04.2019
    To w którą stronę się cofamy, to kwestia punktu widzenia raczej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania