-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • KarolaKorman 18.03.2018
    Pracuj, pracuj, dobrze Ci idzie :)
    Czasem trzeba przeanalizować dotychczasowe poczynania i to prawda, często z perspektywy patrzy się krytycznie na własne dzieła :) Pozdrawiam, nie oceniam :)
  • Cyber.Wiedźma 18.03.2018
    Tak. Przydaje się czasem takie podsumowanie. Dzięki Karola.
  • Ritha 18.03.2018
    "Ludzie psychiczni są na topie. Czyżby była to jakaś szansa na rozwiniecie skrzydeł?" - taa, dlatego moj Pustostan sie podoba, sysysy ;)

    Dżołk, tera poważnie, gmerasz w twórczości, konfrontujesz swoje odczucia z odbiorem innych, popieram. Lubie gmeranie w dyńce ;) Pesymistyczny poczatek, optymistyczna koncowka, znaczy - analiza pomogła.
    Pozdrawiam:)
  • Canulas 18.03.2018
    Hmmm. Ciekawe.
  • Ritha 18.03.2018
    Poprawiło jej humor, przynajmniej tak to odebrałam, więc łaj "hmm"?
  • Canulas 18.03.2018
    Ritha - a tak. Bez łaj
  • Ritha 18.03.2018
    Canulas ja już Cię znam z tym "hmmm" :D W sensie, stosujesz je jak nie Ci cuś nie pasi.

    A jeszcze, Cyber! Lubię świat w liczbach. Schiz, ale lubię.
    Mój nastrój dziś 7/10, mam nadzieję, że u Ciebie nie gorzej.
  • Cyber.Wiedźma 18.03.2018
    Ritha, mój zawsze poniżej normy, ale dziś jestem w stanie to ukryć. Więc spoko. A tak btw w nocy się śpi, a nie siedzi na opowi.
  • Cyber.Wiedźma 18.03.2018
    Canulas, ostrzegam na początku. Wy się w ogóle nie stosujecie do moich zaleceń.
  • Canulas 18.03.2018
    Ritha - często tak, ale tym razem się mylisz. Nic nie zarzucam.
    Po prostu - ciekawe
  • Kim 18.03.2018
    Skoro już przedstawiłaś zebrane dane i spędziłam czas na ich przyswajaniu, mogłabyś wysnuć jakieś wnioski, jak to zwykle bywa w pracy z danymi.
    Pozdrawiam.
  • Cyber.Wiedźma 18.03.2018
    Kim, tak. Wysnułam.
  • Nuncjusz 18.03.2018
    Takie podsumowanie, to dobry moment, by zacząc jakiś nowy etap. Ja raczej takowych nie robię, zdaję się na żywioł, choć może takie coś by mi sporo ułatwiło w podejmowaniu ważkich decyzji :)
  • Cyber.Wiedźma 18.03.2018
    Nuncjusz, polecam. To działa trochę odprężająco.
    No chyba, że nie lubisz matmy, to się tylko będziesz wkurwiał.
  • Nuncjusz 18.03.2018
    Cyber.Wiedźma lubię matmę :)
  • Cyber.Wiedźma 18.03.2018
    Nuncjusz, bardzo mnie to cieszy. Rzadko spotyka się na wolności takie istotki. Raczej chowają się w swoich naturalnych środowiskach, typu uczelnia, laboratoria czy korporacja.
    Zdarzają się też samotne osobniki doszkalające niekumate na tak zwanych korepetycjach.
  • Nuncjusz 18.03.2018
    Cyber.Wiedźma ja się nie chowam, bo się odseparowałem od tych środowisk, na swoją zgubę, ale za komuny edukacja szkolna była dla mnie zbyt dziwna, więc w większości sam się dokształcałem
  • Cyber.Wiedźma 18.03.2018
    Nuncjusz, wierzę na słowo. Doceniam.
  • Pan Buczybór 18.03.2018
    heh, mimo, że nie powinienem to i tak przeczytałem. Znaczy, mało czytam twoich tekstów (o mógłbym dużo i maniakalnie), więc trudno mi się odnieść. Mogę życzyć jedynie powodzenia i owocnej dalszej pracy. A na marginesie dodam, że takie podsumowania są bardzo spoko i jako tako świadczą o tym, że w głowie jest wszystko poukładane. Porządek się chwali i pozdro!
  • Cyber.Wiedźma 18.03.2018
    Pan Buczybór, w kwestii pisania panuje ład i porządek.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania