,

,

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • motomrówka 15.01.2017
    Życie pachnące purpurą. Podobało mi się, bardzo delikatnie i elegancko. 5
  • Ashley 15.01.2017
    Zasłużona 5, piękny wiersz :)
  • Larwa 15.01.2017
    Pokłułam... ależ dziwne słowo :x Poprawnie napisane, ale dziwne xdd
    W pierwszej linijce sugeruję zmienić ,,róży kolcami" na ,,kolcami róży", bo brzmi to trochę, jakbyś pokłuła palce róży, nie swoje.
    Poza tym, ten wiersz to raczej... rzucane hasła. Opisujesz krótko te hasła... ale one nie są spójne. Powinnaś popracować nad tym, żeby poszczególne wersy się ze sobą wiązały, a nie, żeby tworzyły zlepek przypadkowych słów.
    Co jeszcze... sądzę, że powinnaś robić odstępy między myślami, byłoby bardziej czytelnie. W tym wierszu wszystko leci ciurkiem - nie ma przerwy pomiędzy jedną, a drugą myślą. Gdybyś podzieliła ten wiersz na zwrotki byłoby dużo, dużo lepiej.
    Jeszcze jedno - w kilku miejscach wstawiłabym spację w inne miejsca, bo wygląda to naprawdę nieciekawie, jest wręcz nieprzyjemne dla oka.
    A tak, jeszcze jedno... literówka ci się wkradła - ,,mają", nie ,,maja".
    Sam pomysł na wiersz był niezły, dość oryginalny, ale wykonanie mnie nie porwało.
    3
  • Larwa 15.01.2017
    Entery, nie spacje xDD Co ja z tym mam, matko... xdd
  • Szudracz 16.01.2017
    Dziękuję za odwiedziny i wszelkie uwagi. Pozdrawiam:)
  • Pasja 15.01.2017
    Purpura i aksamit i róża. A kolce i krew to nic.5;-)
  • Szudracz 16.01.2017
    Dziękuję za wszystkie miłe słowa i oceny. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania