Poprzednie częściKolorowe oczy
Pokaż listęUkryj listę

Kolorowe oczy cz 2 .ostania.

Aby się z tobą spotkać pokonywałem równe trzy kilometry pieszo , ta wędrówka fundowała mi różne historie , od pijanego wysokiego mężczyzny który rzucał mnie po płocie z siatki przy szkole , po wichury mrozy deszcze. Nigdy nie przestałem iść , Gdy już dotarłem do celu wszystko było już nie ważne , byłaś ty i twoje kolorowe oczy, w których zatraciłem się i nic nie mogło mnie powstrzymać aby się w nie wpatrywać, jak dziecko które widzi super samochód na które nigdy go nie będzie stać . Gdy już byłem witany pięknym wzrokiem czekał na nas pokój twojej siostry , na kanale telewizyjnym leciała piosenka i folow you '' a za oknem śnieg i siarczysty mróz , nie myślałem o powrocie do domu i że muszę tą drogę ponownie przejść , czas tak wtedy szybko leciał ,wtuleni w siebie rozumieliśmy się bez słów ja oczywiście zasypiałem wykończony fizyczną pracą oraz drogą pokonywaną jak najszybciej , wszystko sprzeciwiało się , im dłużej byliśmy w związku tym bardziej przyszłość próbowała powiedzieć że jednak to nie to , i robiła wszystko abym zostawił w spokoju swoją wybrankę , to było coś na przykładzie że musisz wytłumaczyć dziecku dla czego nie ma mamy lub dla czego już się z nią nie spotka , za nim to zrozumiałem zniszczyłem siebie doszczętnie , brutalnie się o tym przekonałem w sytuacji gdy chłopak z którym już próbowała układać swoje życie, kopał mnie gdy leżałem i mówił że to jego dziewczyna a nie moja , przyszło mi to za wszystko słono zapłacić , jednak wspomnienia chwilę i wszystkie sytuacje gdy było szczęście wracają wraz z zimnym potem w środku nocy , przychodzą jak nocna zjawa i nie dają spać ,czasami to strach przed tym nie pozwala mi zasnąć , gdybym o tym wiedział że tak się to skończy na pewno bym w to nie wchodził , a może tłumacze to też na inny sposób, może walczyłem z przyszłością i gdyby nie ta walka to byś nie ułożyła sobie życia z innym , gdy już wiedziałem że nie jestem tym który stanie przed krzyżem i nie powie tak , mówiłem słowa chce abyś była szczęśliwa wiec mam nadzieję że jesteś , życzę ci tego , z całego serca . . .

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania