q

q

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Nie chcę nic mówić... 5 :)
  • Neurotyk 22.04.2016
    Adela, czy miałbym się bać?:)
  • Neurotyku, nie, nie ma powodu, by się bać! Wierzysz? :)
  • Neurotyk 22.04.2016
    Adela Donajgrodzka, ufam :)
  • Rasia 22.04.2016
    Ciężko wypowiedzieć mi się na temat tego wiersza, podobnie jak Adeli. Chodzi o to, że jest w nim pełno emocji, które wzbudzają ciepło, a równocześnie zaszczepiają w czytelniku swoistą obawę. Jest wzruszający, ciepły, intymny na swój wyjątkowy sposób, ale temu wszystkiemu towarzyszy strach i niepewność otworzenia się na coś nowego. Hm, oczywiście to jedynie moja interpretacja, jednakowoż tekst szalenie mi się spodobał. Ślicznie Ci wyszedł. Czasem aż nie mogę uwierzyć, że wszystkie wstawione przez Ciebie teksty rzeczywiście są Twoje, głównie przez ich różnorodność, zwłaszcza w tej sferze seksualnej ;p Oczywiście tylko sobie żartuję, zostawiam 5 :)
  • Neurotyk 22.04.2016
    Rasiu, dziękuję za tyle dobrych słów! :) Jest mi bardzo miło. Twoja interpretacja tak bardzo wpasowała się w moje oczekiwania, kiedy pisałem wiersz, emocje, że chylę czoła, czujesz ten wiersz, jest mi tym bardziej miło :)

    Tak, rozrzut w wierszach o miłości mam ogromny – od wulgaryzmów po taki ja ten. Wiem, jestem dziwny :D
  • Rasia 22.04.2016
    No może troszeczkę jesteś :) Nie masz za co dziękować, cieszę się, że udało mi się wszystko poprawnie odczytać :D
  • alfonsyna 22.04.2016
    Hmmm... takie to niby niedosłowne, a jednak nie jest trudno tą dosłowność spod metaforyczności wygrzebać. Czuć w tym rzeczywiście taką naturalną niepewność przed odważeniem się na coś, czego się tak naprawdę bardzo chce, może nawet za bardzo.
    Lubię, kiedy piszesz w taki sposób, w ogóle lubię podobnie napisane teksty, czy to wierszem, czy prozą, ale jakoś szczególnie wiele ich nie znajduję, więc każdy sobie cenię podwójnie, a ten może nawet poczwórnie, biorąc pod uwagę te cztery listki z ostatniego wersu ;) 5.
  • Neurotyk 22.04.2016
    Alfonsyno, podobnie jak Rasia, odnalazłaś się w wierszu doskonale. Wahanie nie łatwo ubrać w odpowiednie słowa, może stąd nie ma wielu wierszy na ten temat. Cztery listki mówisz?:) Żeby zawsze wszystko się nam zgadzało w miłości, tego życzę :) Dziękuję :)
  • alfonsyna 22.04.2016
    Cóż, gdyby się zgadzało chociaż od czasu do czasu, to też nie byłoby źle... ;) Poszukam sobie jutro czterolistnej koniczyny w tej intencji :D
  • Neurotyk 22.04.2016
    alfonsyna, owocnych poszukiwań :D
  • Mi jeszcze nie udało się znaleźć czterolistnej, może szukałam z niewłaściwą osobą... Co do twojego pytania: w zdjęciach jest masa przeróbek ( światło, kontrast, ostrość), więc to właściwie to robi całą robotę :D nie jestem pewna o których pasmach mówisz, jeżeli o tych z mostem to gdzieś w Hiszpanii, a jeżeli o tych niedawnych to Bieszczady :)
  • Neurotyk 23.04.2016
    Marcepanowy, czterolistne koniczynki są częstym przypadkiem, tylko trzeba wiedzieć gdzie i jaką techniką szukać :) Czułem, że widzę nasze wspaniałe góry oraz inne, bardziej egzotyczne :)
  • Neuro, jeszcze jedne są xd zdjęcie gdzie na dole są buty i jakies jeziorko i góry - zdjęcie ze szczytu Helvellyn w Anglii, na górze fotografii to juz chyba Szkocja ;)
  • Neurotyk 23.04.2016
    marcepanowypotwor, zdjęcia oglądałem wczoraj na telefonie, mały wyświetlacz itd, więc dziś sobie obejrzę na komputerze i będę podziwiał, zwrócę się także z pytaniami :)
  • Neurotyk, to może prywatnie, żeby już tu nie śmiecić ;)
  • Neurotyk 23.04.2016
    marcepanowypotwor facebook (bleeee:)?
  • Neurotyk, otóż to! Chyba, że masz inny pomysł
  • Neurotyk 23.04.2016
    marcepanowypotwor, Paweł Miastkowski, jestem na grupie Autorzy Opowi :) Znajdź mnie :)
  • Neuro, stoję przed drzwiami i byłabym wdzięczna, gdybyś mnie wpuścił :D
  • Neurotyk 23.04.2016
    marcepanowypotwor już biegnę, tylko kapcie nałożę :D
  • Niebieska 26.04.2016
    Przeczytałam wszystkie wiersze, komentarze zapisywałam w wordzie, laptop się wyłączył i komentarzy ni ma XDD jutro zacznę od nowa:)
  • Neurotyk 26.04.2016
    Uff, tyle komentarzy na marne:/

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania