Poprzednie częściKoniec kariery komisarza Rysia

Koniec humanizmu. Straszna wizja, ale tylko dla wtajemniczonych

- A więc to koniec! Tak, to koniec humanizmu, a koronawirus to gwóźdź do trumny humanizmu, bo rodzi w społeczeństwie wdrażanie wyższości dekretów nad wolnością! Humanizm opiera się na takich wartościach jak dobro i wolność. Ktoś dobrze wiedział i obliczył, że jeśli pojawi się taka pandemia, to można na tym skorzystać: zarobić i zniewolić człowieka. Pandemia minie, koronawirus zniknie, a pozostaną obostrzenia i surowe nakazy skutkujące kontrolą człowieka i jego umysłu. Politycy zgodnie powiedzą, że to wszystko dla dobra ludzkości. Tylko na jakiej podstawie mają oni prawo orzekać, co jest dobrem dla człowieka. Politycy powinni służyć ludzkości, a nie orzekać za nią w podstawowych sprawach! Dobro to wartość moralna i tym cenniejsza jeśli odnosi się takiej wartości jak wolność. Dobro w ramach zniewolenia nie jest dobrem, lecz uciskiem. Niestety ludzie wybrali bezpieczeństwo i w zamian muszą zrezygnować z wolności. Szczytem tego zniewolenia będzie totalna kontrola, no i na koniec likwidacja ostatniego bastionu wolności, jakim jest gotówka! Po owocach ich poznacie, czyli jak zlikwidują gotówkę, wtedy ludzie zrozumieją. A program likwidacji gotówki jest powoli wdrażany. Podstawą humanizmu są takie wartości: wolność, piękno, dobro i prawda! Co z tego dziś mamy? Zamiast wolności mamy zniewolenie, zamiast piękna brzydotę jako wartość estetyczną, zamiast dobra mamy pogardę do życia i zamiast prawdy triumfuje kłamstwo! Zniewolenie, brzydota, pogarda do życia i kłamstwo to treści znane już ludzkości, spójrzcie na dzieje obozów koncentracyjnych! A na nas czekają elektroniczne obozy koncentracyjne i po to jest potrzebny na początek ten koronawirus, twór człowieka i polityki w celu zniewolenia ludzkości! Zniewolenie jest potrzebne po to, aby powstał nowy, inny człowiek, ale jako cyborg podatny do sterowania przez bogatych, tj. banksterów rządzących światem - powiedział dziś rano w rozgłośni regionalnego radio wójt Jan Bursztyn i wyciągnął z aktówki ilustrację "Dawida" Michała Anioła, słynnej renesansowej rzeźby, którą pokazał nagrywającemu rozmowę redaktorowi.

- Oto pomnik wolnego i dumnego człowieka. Pójdzie on w zapomnienie. Na jego miejsce powstanie pomnik cyborga i to nas czeka! Cyborg ma być ważniejszy od człowieka, bo będzie doskonalszy, gdyż oparty będzie na matematyce, czyli doskonałej nauce, a nie na niedoskonalej przyrodzie, bo przyroda od Boga pochodzi, a to się według panów tego świata rzekomo nie sprawdziło! - dodał na koniec wójt.

Ludzie się zaśmiali, bo nie zrozumieli, że ta rzeźba jest jednym z ostatnich pomników przedstawiających ideał wolnego człowieka i pięknego człowieka, tj. wizerunek człowieka bez kajdan elektronicznych, chipów i utylizujących szczepionek!

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Abbadon 05.06.2020
    Co to właściwie było? Rozumiem, że ten tekst to ma być bredzenie wariata, ale potem nijak się do tego bredzenia nie odnosisz, nie obalasz go, nie potwierdzasz ani nic. Ot: wariat bredzi, gawiedź rży. Może jest w tym jakiś sens, ale ja go nie wyłapałem.

    Ps. Jak pokazał im obrazek przez radio?
  • Pan Buczybór 05.06.2020
    Dziwne. Niezbyt sensowne i tak w sumie nie wiadomo po co.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania