...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • NataliaO 11.01.2015
    Podoba mi się. Chłopak doskonały o uroku, który przyciąga i czuję się to ten smutek jakiś żal ale chęć bycia z nim. Skąd ja to znam hehe 5:)
  • persse 11.01.2015
    NataliaO Dziękuje za przemiły komentarz :)
  • NataliaO 11.01.2015
    Ja dziękuje, że mogłam coś tak fajnego przeczytać :)
  • Ekler 11.01.2015
    Pierwsze co mi się rzuciło w oczy :
    Jeśli kończysz wypowiedź kropką, to po myślniku musisz zacząć wielką literą. Natomiast jeśli urywasz wypowiedź (nie dajesz kropki/znaku zapytania/wykrzyknika) to po myślniku musi być mała litera.
    "Nie zapytałam co miał na myśli, bo sama niejednokrotnie rysowałam dziwniejsze rzeczy. Jednak nie pokazywałam je nikomu"
    Wydaje mi się, że powinno być : Nie zapytałam co miał na myśli, bo sama niejednokrotnie rysowałam dziwniejsze rzeczy. Jednak nie pokazywałam ich nikomu".

    "Zawsze mnie i tylko i wyłącznie mnie." - nie powinno się tak mówić, albo "tylko", albo "wyłącznie" ;)

    Chyba to tyle, co mi się, jakoś szczególnie, rzuciło w oczy z błędów.
    Jeśli chodzi o treść...widzę tutaj brak zakończenia i teraz nie wiem, czy to koniec, czy podzieliłaś tekst na części.
  • persse 11.01.2015
    Ekler podzieliłam tekst na części. W ogóle to mam być długie opowiadanie, więc no. jesli chodzi o błędy to zdaje sobię z nich sprawę, ale niestety nie idzie tego poprawić.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania