Kopertowe wybory

Podobno jakieś wybory nam szykują w okresie śmiertelnej pandemii koronawirusa...

Odwołano prezesa Poczty Polskiej. Nowym został... wiceminister w Ministerstwie Obrony Narodowej.

 

Jakie rządy, takie czasy...

Żołnierze, przed wyborami

(choć są teraz w Polsce "wczasy")

listonoszy z kopertami

(niech rozrywkę mają masy)

dowieźć mają nam czołgami.

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (102)

  • Puchacz 04.04.2020
    I z kałachem listonosze
    miło szepną w uszko - proszę
    tu natychmiast dawać głosy
    przeładują broń a włosy
    dęba staną gęba w kłódę
    i oddaję głos na Dudę
  • Zdzisław B. 04.04.2020
    Spróbuj tylko nie głosować,
    albo liścik z kartą schować...
    Do siódmego pokolenia
    przewertują, znajdą przodka:
    - Nie z polskiego był plemienia!
  • bogumil1 04.04.2020
    W Bawarii zmienili zasady głosowania błyskawicznie, między pierwszą a drugą turą wyborów samorządowych, ze względu na koronowirusa na korespondencyjne, i okazało się, że frekwencja w drugiej turze była większa niż w pierwszej. Bawaria to kraj związkowy liczący 12,5 miliona mieszkańców, czyli nieco mniej niż 1/3 ludności Polski. I dało się? Dało.

    Zalecam mniej tefałenu.
  • Pasja 04.04.2020
    A gdyby pójść głosem Piotra Szczepanika: Przesyłaj choć puste koperty, niech myślą...
    Jak zwykle mądre i z pazurem. Ale też smutne.

    Pozdrawiam
  • Puchacz 04.04.2020
    Ano smutne.
    Durnie nie rozróżniają skali i ważności wyborów regionalnych od wyboru prezydenta państwa.
    Szczególnie tych wyborów, które muszą być całkowicie transparentne.
    W Bawarii nie ma podejrzeń o machloje, a u nas jak najbardziej.
  • Pasja 04.04.2020
    Dla nich ważność to ma inne znaczenie. Rządza rządzenia.
  • Pasja 04.04.2020
    *Żadza
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    Puchacz Ach ci Niemcy, jacy oni uczciwi. Tylko pozazdrościć. W końcu ich historia dobrze świadczy o tym narodzie.
  • Puchacz 04.04.2020
    Józef Kemilk Ano uczciwi.
    Tak się głupio składa, że bardziej od nas.
  • Puchacz 04.04.2020
    pasja To oczywiste.
    Tylko te ślepaki nic nie widzą.
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    Puchacz Z daleka wszystko wygląda lepiej.
  • Puchacz 04.04.2020
    Józef Kemilk
    Wiem.
    Jest jeszcze gorzej.
  • bogumil1 04.04.2020
    Józef Kemilk tak Józef super uczciwy, wrażliwy, empatyczny naród. A te wielotysięczne pochody neonazistów sunące ulicami tamtejszych miast to tylko taka karnawałowa szopka, ułuda, fatamorgana.
  • Akwadar 04.04.2020
    bogumil1 i chcesz brać z nich przykład? faryzeusz z ciebie...
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    bogumil1 Pewnie w 1935 r. Polska też źle wyglądała w porównaniu z Niemcami. W Polsce jakieś przewroty i zamordyzm Piłsudskiego, a w Niemczech demokracja Hitlera.
  • bogumil1 04.04.2020
    Józef puchacz wystawia im świadectwo uczciwości powinieneś wierzyć i nie dyskutować;)))))
  • bogumil1 04.04.2020
    Józef Kemilk nawet wszyscy na olimpiadę do Adiego przyjechali:)))
  • Puchacz 04.04.2020
    bogumil1 Ano.
    Gdybyś młocie przestał z polaków robić świętych, to od razu widać.
    Ale zbyt tępy i nawiedzony jesteś.
  • Puchacz 04.04.2020
    Właśnie idziemy drogą obydwóch.
    Dzięki palantom i ślepcom.
  • Puchacz 04.04.2020
    Zalecam mniej oszołomów.
    Się dureń odezwał i nas znowu instruuje.
    To spadaj na Bawarię ciołku.
  • bogumil1 04.04.2020
    Widzę że szwabicha w krew ci weszła. Po polski nie mówi się na Bawarię (od niemieckiego auf) tylko do Bawarii (niemieckie nach). No ale u nich mówi się akurat na odwrót, więc ci to zostało.
  • Puchacz 04.04.2020
    bogumil1 Kandyduj :)))
    Będziesz najlepszym prezentem nach Polen :)
    Co za błazen i ciemniak z ciebie.
    Trudno sie dziwić, że ten kraj ma zawsze w plecy przy takich oszołomskich obywatelach.
  • bogumil1 04.04.2020
    Puchacz w Bawarii zmieniono system wyborczy w tydzień, w trakcie gry, między pierwszą a drugą turą, ale rozumiem, że prawda i przykład braci Niemców, z których Tusk kazał nam brać przykład, jak postępować mamy, Cię boli puchacz? Bo inaczej nie potrafię rozkminić Twojej złości.
  • Puchacz 04.04.2020
    bogumil1 Spadaj.
    Jesteś skończonym oszołomem i emanacją narodowej tragedii
  • bogumil1 04.04.2020
    Puchacz ha, tylko tyle masz do powiedzenia. Czyli nic.
  • Puchacz 04.04.2020
    bogumil1 Tobie tylko tyle.
    I tak za dużo gadam do twojego, tępego łba.
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    A kiedy powinny być wybory? Tak z ciekawości pytam.
  • Dariusz 04.04.2020
    Nigdy. Przechodzimy na Zamordyzm :)
  • bogumil1 04.04.2020
    Wtedy jak ludzie pokochają Budkę, albo Kichawę, czyli nigdy. Oni są gotowi łamać dla tego celu OTUĘ.
  • Puchacz 04.04.2020
    bogumil1
    Ty kandyduj.
    Większego barana ta święta ziemia polska nie nosiła.
    Wpiszesz się idealnie w obecny klimat władzy.
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    Dariusz Ja się tylko pytam, bez żadnych podtekstów. Jak dla mnie to przesunąłbym na maj przyszłego roku.
  • Puchacz 04.04.2020
    Józef Kemilk Za dużo czasu danego narodowej tragedii.
    Przez rok nie będzie już w Polsce demokracji, tylko jej fasada rodem z republik bananowych.
    Tylko dojenie funduszy unijnych i położenie w Europie jeszcze nas ratuje przed zamordyzmem paranoika.
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    Puchacz To kiedy wybory?
  • Puchacz 04.04.2020
    Józef Kemilk Jesienią.
    Może jeszcze zdążą się odbyć normalnie i bez zmian nocnych w ordynacji.
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    Puchacz Obawiam się, że jesienią sytuacja nie będzie lepsza (pogoda) i wtedy znowu przesuwamy, czy korespondencyjnie?
  • Puchacz 04.04.2020
    Józef Kemilk Ta władza jest ewidentnie nastawiona na formę dyktatury i zrobi wszystko aby się utrzymać.
    Każde świństwo i przekręt, tylko w białych rękawiczkach. W końcu to Europa.
    Gdybanie jak będzie jesienią jest bez sensu.
    Ale na pewno nie teraz.
    Ale się boją, bo skonsumowali finansowo czas koniunktury, kupując wyborców i teraz kryzys zmieni nastroje.
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    Puchacz Tak jak każdy nie odkłada na lepsze czasy tak i oni nie odłożyli. Dług nie powstał przez 4 lata. Ba przez lata zaciąganie długu wyhamowało. A że boją się końca, to normalka. Przynajmniej kryzys zmiecie stare partie ze sceny politycznej. Mam taką nadzieję. Oby powstało coś lepszego.
  • Puchacz 04.04.2020
    Józef Kemilk
    A nie zmiecie.
    Anim ja kodowiec ani peowiec.
    Ale ta władza przekroczyła już prawie wszystkie normy tego, co nazywamy cywilizowaną władzą.
    Nie ma obozów, ani tajemniczych zniknięć bo to Europa.
    Wyjątkowo przeczulona na takie rzeczy dzięki Hitlerowi.
    I mylisz się z odkładaniem.
    Setki ekonomistów grzmiało dokąd prowadzi to tępe i szalbiercze rozdawnictwo.
    Teraz reszta miłośników 500+ dla ludzi i krów, 13 emerytury itp się dowiedzą, kiedy za paczkę leków zapłacą swoje 500.
    To nie był program socjalny, ani demograficzny tylko łapownictwo na niewyobrażalną skalę.
  • Puchacz 04.04.2020
    niech*
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    Puchacz Granice przekroczyło PO najpierw nacjonalizując pieniądze z OFE, później pisząc wraz z Prezesem TK ustawę o TK w maju 2015 r, a później wybierając na zakładkę sędziów do TK. A PIS kontynuuje politykę poprzedników. Smutne ale prawdziwe. Pojawiło się też słynne zdanie "A za PO...". Nihil novil.
  • Puchacz 04.04.2020
    Józef Kemilk Można tak sobie gadać do usranej śmierci i się przerzucać.
    Ja mam swoje poglądy, a ty swoje.
    Zobaczymy kto ma rację.
    I oby za późno nie było.
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    Puchacz Tu nie chodzi o poglądy. Naturalną koleją rzeczy jest stopniowe zwiększanie władzy przez władzę. I tak jest u nas. A zmiana przychodzi przy załamaniu się systemu, np w 1989r, możliwe że taka zmiana następu teraz.
  • Puchacz 04.04.2020
    Józef Kemilk I bardzo dobrze.
  • Puchacz 04.04.2020
    Tylko teraz i przy tej władzy poniesiemy straszliwe koszta.
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    Puchacz Niestety tak. Władza degeneruje, a władza absolutna degeneruje absolutnie.
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    Puchacz Niestety tak. Władza degeneruje, a władza absolutna degeneruje absolutnie.
  • Zdzisław B. 04.04.2020
    @Józef Kemilk
    Dla informacji - w Europie znam dwa państwa (pewnie jest więcej, ale o tych wiem bez ponownego sprawdzania) które odkładały od lat, nie przejadały wszystkiego - Norwegia i Dania. Teraz w Danii rząd oświadczył, że nie musi zaciągać kredytów na walkę z koronawirusem, gdyż starczy tych "zaskórniaków".

    Przewidujący mają lepiej w sytuacji kryzysu. Tak normalni ludzie robią w rodzinach, tak robią normalne rządy.
  • bogumil1 04.04.2020
    A ten nasz bilion złotych to zaciągnął sld i po Zdzisławie, a Ty pewnie Zdzisławie, jak znam życie, na te partie "nienormalne" głosowałeś.
  • Puchacz 04.04.2020
    bogumil1 Przejmij pałeczkę Zdzichu.
    Kretyn ma spleena u Ciebie.
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    Zdzisław B. Myślałem, że tylko Norwegia. My na tle Europy i tak nie wyglądamy źle, jednak przy tej skali kryzysu, jaki nas czeka to niewystarczy. Obstawiam też koniec UE.
  • Zdzisław B. 04.04.2020
    Józef Kemilk Widzę przeciwnie - po tej pandemii UE bardziej ściśnie swoje szeregi. Mają nauczkę braku szybkiej pomocy (na początku) Włochom i Hiszpanii. I rozlało się po Europie...
    Przynajmniej rdzeń będzie dążył do ściślejszej integracji. Ci, którzy nie będę chcieli takiego zespolenia (a` la konfederacja) stracą wiele w dłuższej perspektywie.
  • Puchacz 04.04.2020
    Zdzisław B. To miałoby sens, ale wymaga jednomyślności.
    A mamy przecież Polskę i Węgry.
    Choć już bardziej w rozsądek Orbana wierzę, bo go wykazał przy głosowaniu 27 :1.
  • Zdzisław B. 04.04.2020
    Puchacz, mam "dyskutować" z niejakim bogumiłem? Nie tracę czasu na oszołomów, gdyż wszystkie argumenty odbijają się od takich, jak groch od ściany. Tym się oni przecież wyróżniają wśród społeczności.

    PS. Spójrz, Puchaczu - bogumił słyszał o bilionie złotych zaciągniętych kredytów. Słusznie prawi... ja zaś zaglądnąłem do oficjalnych statystyk Ministerstwa Finansów o wzroście "długu publicznego Polski". Dla porównania więc:
    - 2013 -2015 rok - spadek długu o 5 miliardów złotych,
    - 2015 - 2017 rok (lata rządów PiS-u) - wzrost długu o 85 miliardów złotych.
  • Puchacz 04.04.2020
    Zdzisław B. Zaraz się dowiesz, że czerpałaś wiedzę z lewackich źródeł.
    Beton i już.
  • Zdzisław B. 04.04.2020
    Puchaczu, z oficjalnych. Przypominam (to bogumiłkowi) że od końca 2015 roku ministrowie finansów są członkami rządów PiS-u.
  • Puchacz 04.04.2020
    Zdzisław B. Nie żartuj!
    To wredna propaganda lewaków, kodziarzy i środowisk LGTB :)
  • Zdzisław B. 04.04.2020
    Puchacz ... aa, chyba że tak.
    Znaczy ministrowie finansów w rządach PiS-u są lewakami, kodziarzami czy wywodzą się ze środowisk LGBT? Pewnie nawet o tym nie wiedzą... a prezes Tysiąclecia też nie wie?! ;)
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    Zdzisław B. W latach 2013 2015 dodaj 153 mld z OFE, czyki wzrost długi o 148 mld zĺ.
  • Puchacz 04.04.2020
    Zdzisław B. No jasne. To ukryta opcja niemiecka i lewacka.
    Prawdziwe dane zna wszystkowiedzący B.
  • Puchacz 04.04.2020
    Józef Kemilk Teraz za to mamy skok poprzez IKE.
    Ale różnica...
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    Puchacz Wtedy zakoszono wszystko. Też początku nie zauważyłem tego. Połowa została przelana natychmiast (umorzenie obligacji posiadanych przez OFE), pozostała cześć jest przesuwana do ZUS w ciągu ostatnich dziesięciu lat pracy danej osoby. Nic nie zostało,czyli pełna nacjonalizacja, tylko nieco oddalona w czasie. To co robi PiS to jest ponowna prywatyzacja środków za pewną daninę (15%).
    Nie zmienia to faktu, że w latach 2013-2015 zadłużenie wzrosłoby o 148 mld zł, gdyby nie nacjonalizacja środków z OFE. Taki trik księgowy lub złodziejstwo (kto co woli w zależności od poglądów), jak widać ludzie się nabierają.
  • Zdzisław B. 04.04.2020
    Józef Kemilk Jeżeli tak, to możliwe. Dane sprawdziłem na oficjalnej stronie MF. Jak widać, wszystkie rządy kręcą przy finansach, nie tylko w Polsce.
  • Puchacz 04.04.2020
    Józef Kemilk Jak wspomniałem, możemy się tak przerzucać.
    Obydwie siły są siebie warte, ale jest jedna różnica.
    PO nie zrobiła najgorszego skoku.
    Na podstawy demokracji.
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    Puchacz A sędziowie TK (zbyt wczesny wybór nowych sędziów by zdążyć przez zmianą władzy - od tego zaczęła się afera z TK) i Ustawa o TK pisana z Prezesem TK. Toż to przecież zamach na trójpodział władzy. Niestety w tym są podobne. W końcu swego czasu miał powstać POPIS. A razem rządzili w latach 1997-2001, co zabawne wraz z Leszkiem Balcerowiczem.
  • Puchacz 04.04.2020
    Józef Kemilk Powiem tak, nie przekonasz mnie jeśli nie widzisz ewidentnej różnicy w skali i metodach.
    PO nie interesowała jakakolwiek forma dyktatury i nie rządził nią stetryczały i chory na władzę dziad.
    To, co wyprawia się teraz nie ma żadnego umocowania, jest nagminne łamanie konstytucji i mafijna struktura u władzy ze swoim Kappo di tutti kappi.
    Szkoda naszego czasu.
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    Puchacz Jedynie w tym się różnimy, że ja te cechy, o których piszesz, widzę także w PO.
    pozdrawiam
  • Puchacz 04.04.2020
    Józef Kemilk Kwestia skali.
  • Puchacz 04.04.2020
    I to ruchem niejednostajnie przyśpieszonym.
    Potrzebny tylko długopis na drugą kadencję, dlatego tak stary pryk do nich prze.
  • kigja 04.04.2020
    Wszystko jest smutne.
    Najbardziej to że Duda nie ma godnego przeciwnika.
    Gdyby nie był z PIS byłby idealnym kandydatem.
    Prezydent powinien być zawsze z opozycji dla równowagi.
    Pozdrawiam
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    Polityka taka jest. Tam nie ma prawa znaleźć się prawy człowiek. Zanim się wdrapie na szczyt, czekają go kompromisy, przysługi itp.
  • Puchacz 04.04.2020
    Józef Kemilk Tak właśnie jest w Polsce.
  • bogumil1 04.04.2020
    Niemcy to naród najuczciwszy na świecie, a ich prezydent to emanacja tych cech:)))

    Prezydent Niemiec odpowie za korupcję

    Prokuratura w Hanowerze wystąpiła o uchylenie immunitetu prezydenta Niemiec Christiana Wulffa w związku z podejrzeniem o przyjmowanie korzyści majątkowych. Decyzję w tej sprawie będzie musiał podjąć Bundestag.

    Prokuratura podejrzewa, że Wulff złamał prawo, spędzając jesienią 2007 roku urlop w luksusowym hotelu na wyspie Sylt na zaproszenie producenta filmowego Davida Groenewolda.

    Producent filmowy miał sfinansować pobyt samego Wulffa – wówczas premiera Dolnej Saksonii – i jego rodziny w hotelu, gdzie doba kosztowała 258 euro. Media sugerowały, że starał się o subwencje od rządu Dolnej Saksonii i zabiegał o przychylność Wulffa. Dziennik „Bild” ujawnił, że w styczniu tego roku Groenewold poprosił personel hotelu o dyskrecję, gdyby pojawiły się pytania od dziennikarzy w sprawie rachunku za pobyt Wulffa.
  • Józef Kemilk 04.04.2020
    A Gerhard Schroeder? Rada nadzorcza Nord Stream. A wcześniej jako kanclerz Niemiec podpisał porozumienie z Gazpromem dotyczącą budowy Nord Stream. Wszędzie jeden syf.
  • bogumil1 04.04.2020
    Józef, ale jak ktoś jedzie zbierać szparagi, albo podcierać tyłki staruszkom, i w dodatku jest upośledzony językowo, i kupuj tylko Bild, albo Spiegel to o tych wszystkich sprawach nie usłyszy, nic nie wie, i będzie twierdził, że Niemcy są uczciwi;)))
  • bogumil1 04.04.2020
    err - kupuje
  • Puchacz 04.04.2020
    Durniu, ludzie mają słabości wszędzie.
    Ale są mechanizmy i wpojona moralność polityczna.
    Legendę i zjednoczyciela Kohla przyłapano na malwersacjach przy finansowaniu partii i Kohl zniknął z życia publicznego.
    Min. obrony złapano na plagiaie pracy doktorskiej i sam odszedł.
    Przy takich baranach jak ty w Polsce jeszcze dadzą synekturę w Orlenie, poratują i medal z premią wręczą.
    Tym się różnią Niemcy od Polski w polityce.
  • bogumil1 04.04.2020
    Aleś mnie rozbawił. Jak przeczytałem o tej "wpojonej moralności politycznej" to nie mogłem skończyć tego komenta ze śmiechu. Aleś naiwny.
  • bogumil1 04.04.2020
    Naiwny, albo po prostu tępy jak but.
  • Puchacz 04.04.2020
    bogumil1 Już wspomniałem, że za dużo ci czasu poświęciłem, kapuściany łbie.
  • bogumil1 04.04.2020
    Puchacz czyli jesteś tępy, bo początkowo zbyt łaskawie założyłem, że tylko naiwny.
  • Puchacz 04.04.2020
    bogumil1 Za to ty jesteś impotent intelektualny.
    A to akurat widzą wszyscy (nawet ślepcy) i mimo to i tak się łaskawie z tobą obchodzą.
    Rzeknę cytatem twoich guru politycznych - spieprzaj dziadu.
  • bogumil1 04.04.2020
    Puchacz o "wpojonej moralności" Niemców może mówić i pisać tylko tępy idiota, kretyn, kompletny głupek albo folksdojcz, wybierz sobie które ci pasuje. Albo wszystkie opcje jednocześnie.
    Pozdro.
    Baj.
    Bez odbioru;)))
  • Zdzisław B. 04.04.2020
    No proszę... U Niemców prawo prawo znaczy, a równość ludzi równość znaczy. niezależne, czy to zwykły człowiek czy premier, minister albo prezydent - złamał prawo - staje przed sądem.

    A u nas - PAD już siedmiokrotnie złamał Konstytucję (na którą przysięgał i przysięgał strzec),a dalej jest prezydentem. Zwykły poseł decyduje o rządach w Polsce, jak szef mafii, a dalej nie stanął przed sądem z paragrafu 18 kodeksu karnego. Macierewicz... Kamiński... Ziobro... a po co mam tracić czas i wymieniać ich przekręty.
    Poczekam, aż oni też zostaną rozliczeni przez polską sprawiedliwość, kiedy nasze państwo wróci na drogę głównych zasad demokracji. Wtedy będziemy mogli powiedzieć, że w Polsce jest sprawiedliwość, jak w Niemczech.
  • Puchacz 04.04.2020
    bogumil1 Wal się.
    Najlepiej swoim pustym beretem w chropowaty mur.
  • Puchacz 04.04.2020
    Zdzisław B. Właśnie o to chodzi.
    I nie ma znaczenia czy lubię niemiecką nację, czy nie.
    Tam politycy odpowiadają, albo sami ustępują.
  • bogumil1 04.04.2020
    Zdzisław B. Ty żyjesz w jakimś śnie, póki co to zarzuty prokuratorskie ma Niesioł, albo Gawłowski i jeszcze któryś z Senatu, ale też z po. To co piszesz, to pobożne życzenia, bo nikt nie stwierdził, żadnych przestępstw u osób przez Ciebie wymienionych, poza tępą opozycją, która za wszelką cenę chciałaby się dorwać do władzy, nawet za cenę łamania konstytucji, i przesuwania bez żadnej podstawy prawne wyborów prezydenckich, czy też proponując małżeństwa jakichś pajaców, skoro konstytucja przewiduje, ze to związek kobiety i mężczyzny. Więc kto wzywa do łamania konstytucji? Opozycja niestety:)) Opozycja nie jest uprawniona do orzekania o konstytucyjności działań różnych organów, a wyłącznie Trybunał Konstytucyjny, który niczego takiego o czym piszesz u nikogo nie stwierdził.
  • Zdzisław B. 04.04.2020
    bogumil1 bogumiłku - poducz się trochę, czym zajmuje się Trybunał Konstytucyjny,. a czym inny... o tym dzieci dowiadują się najpóźniej w ósmej klasie podstawówki. Więc - dziękuję, ale na tak infantylnym, poziomie nie rozmawiam.
  • bogumil1 04.04.2020
    Zdzisław B. Twoim zdaniem dzieci z ósmej klasy podstawówki są kompetentne do orzekania o konstytucyjności ustaw. Faktycznie nie mamy o czym gadać, bo chyba przyjąłeś ich sposób rozumowania. Faktycznie nie mamy o czym gadać, chociaż nie będziesz miał okazji do kompromitacji. Do widzenia. A 500 miliardów długów natrzaskał Tusk z kamratami, nie zapomnij o tym, nawet Balcerowicz specjalny licznik założył.
  • Puchacz 04.04.2020
    Baw się dobrze Zdzichu :)
    Ja jestem za nerwowy wobec intelektualnego dna.
  • Zdzisław B. 04.04.2020
    Właśnie skończyłem, Puchaczu.. Troszkę pobawiłem się z bogumiłkiem w piaskownicy, ale nie mam aż tyle czasu na dziecięce rozmowy.
  • Pan Buczybór 04.04.2020
    całkiem niezły wierszyk dobrze oddający absurd sytuacji i decyzji podejmowanych przez rząd :)
  • Zdzisław B. 04.04.2020
    Miło widzieć Buczybora.
  • Zdzisław B. 04.04.2020
    PS. Spojrzałem krytycznie na satyriadę... i lekko ją zmieniłem, również o wers uzupełniłem. Chyba lepiej.
  • Szpilka 05.04.2020
    Zdzisław B., ja krytycznie staram się nie spoglądać, bo czasem zostaję posądzona o krzywe spojrzenie ?

    Wojna polsko-polska, a jak pokój i spokój kocham ?
  • Zdzisław B. 05.04.2020
    Szpilka
    Robię inaczej, czasem patrzę i sugeruję. Nie tylko innym, czasem również sobie ;) Jak to robię? Po pewnym czasie "wychodzę z siebie i staję obok". Z boku lepiej widać ;)
  • Szpilka 05.04.2020
    Zdzisław B.

    Hahahhahaha, świetny sposób, piątak za poczucie humoru ?
  • Zdzisław B. 05.04.2020
    Szpilka ;)
    PS. Ale poważniej - czasem tak robię. Jeżeli coś mi jednak nie gra, próbuję czytać jako obcy człowiek. Trudno, ale można. Łatwiej znajduję niedoróbki do poprawy :)
  • Szpilka 05.04.2020
    Zdzisław B.

    Też spoglądam krytycznym okiem na własne twory, ale jednak potrzebne tzw. drugie oczy, czyli czyjeś świeże spojrzenie, bo przez grzebanie się w literkowych robaczkach, pewnych aspektów się nie dostrzega ?

    Oczywiście są ludzie i ludziska, jedni podziękują za sugestie, inni zaś się nadymają jak balony, dlatego ja zawsze z wielką ostrożnością, poza tym wiedza kosztuje, więc dlaczego mam się z nadętymi nią dzielić? ?
  • Szpilka 05.04.2020
    *ja
  • bogumil1 05.04.2020
    Panie Zdzisławie, przepraszam za pytanie, ale czy pan jest autorem słynnego szlagieru, który powalił na kolana pół Polski rok temu, który brzmiał mniej więcej tak: "dwa tysiące na mym koncie, to jak strzał pioruna w prącie". Pytam z ciekawości, bo słowa współbrzmią z linią stylistyczną używanym w Pana utworach.
  • Zdzisław B. 05.04.2020
    Nie znam.
  • bogumil1 05.04.2020
    Zdzisław B.
    https://youtu.be/rundHcQhNFo

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania