Koszyk jabłek

Pewnego dnia ogrodnik (...)

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Pan Buczybór 28.04.2019
    Nowy nowy testament? Przypowieść bardziej przystępna dla dzieci? Przekaz wporzo, wykonanie niezłe, ale...
  • Boguluba 28.04.2019
    Bóg zapłać za komentarz.
  • Justyska 28.04.2019
    A mi się podobało. ładnie napisane. Bo przecież to prawda, że dobro powraca. Uważam jedynie, że warto byłoby troszkę w tekście poszperać i jakoś zmniejszyć ilość słowa "jabłka", bo bardzo dużo tu tych jabłek:)

    "Następnego dnia wzięła koszyk do szkoły i na lekcji religii rozdała jabłka dzieciom.

    Dzieci bardzo się ucieszyły z jabłek, które były tak bardzo słodkie i soczyste. Najbardziej cieszył się mały Jasio, któremu przypadło największe z jabłek. Gdy przyszła przerwa wszystkie dzieci zaczęły ze smakiem jeść jabłka," w tym krótkim fragmencie az 4 razy. A może tak:
    "Następnego dnia wzięła koszyk do szkoły i na lekcji religii rozdała jabłka dzieciom.
    Dzieci bardzo się ucieszyły ze słodkich i soczystych owoców. Najbardziej cieszył się mały Jasio, któremu przypadło największe z jabłek. Gdy przyszła przerwa, wszystkie dzieci zaczęły się zajadać." - to oczywiście tylko sugestia.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Boguluba 28.04.2019
    Bardzo słuszna uwaga - zaraz zastosuję się do sugestii, bo pozwoli ona uczynić utwór lepszym. Bóg zapłać za komentarz!
  • Zaciekawiony 28.04.2019
    Czytałem kiedyś podobną historię z łańcuszkiem ludzi oddających sobie dług banknotem, który ostatecznie wrócił do właściciela. Miało to w zasadzie pokazywać na ile iluzoryczne jest posiadanie i dług jako taki.
  • Agnieszka Gu 28.04.2019
    Zaciekawiony - nasunąłeś mi wspomnienie skeczu kabaretu Dudek, w którym do kupca przychodzi drugi kupiec z żądaniem oddania długu... Tam również została ciekawie przedstawiona filozofia obiegu pieniądza...
  • Boguluba 30.04.2019
    Agnieszka Gu Literatura jest chyba właśnie po to by wywoływać skojarzenia.. .Bóg zapłać za bardzo pozytywny komentarz!
  • Agnieszka Gu 28.04.2019
    Witam,
    Przyjemny, przyjemnie napisany tekst.
    Pozdrawiam
  • Boguluba 28.04.2019
    Dziękuję bardzo. Bardzo się cieszę. Niech dobry Bóg wspiera Cię we wszystkim!
  • Angela 28.04.2019
    Podobało mi się. Niby zwykłe jabłka, a sprawiły radość wielu ludziom : )
  • Boguluba 28.04.2019
    To właśnie miał być tekst o dzieleniu radości. Ta radość była ukryta pod postacią jabłka, ale przecież to o samą radość chodziło. Bóg zapłać za komentarz.
  • sensol 29.04.2019
    nie zachwyca
  • yanko wojownik 29.04.2019
    Jeszcze w końcu siostra się okaże zakonnicą. Choć myślę, że w pewnym momencie trzaśnie tu takim tekstem, że dekadencja zamilknie.
  • yanko wojownik 29.04.2019
    - nie religijnym.
  • jagodolas 29.04.2019
    Pozytywny, jasny, fajny, lekki tekst.
  • Boguluba 30.04.2019
    Bóg zapłać, To budujące, że są tu osoby, które potrafią to docenić.
  • kalaallisut 30.04.2019
    Oj Bogusia wzruszyłam się niezmiernie!!!!!!!!
  • Boguluba 04.05.2019
    Bóg zapłać, kalaallisut, ja również się wzruszyłam!!!
  • kalaallisut 04.05.2019
    Boguluba Na zdrowie i smacznego
  • Boguluba 04.05.2019
    kalaallisut A dziękuję, częstuj się, niech Bozia da Ci apetyt!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania