,

 

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Gregor 23.10.2017
    Mła? Nie ma takiego słowa w słowniku polskim. Brak przecinka i spacji i w ogóle coś miało być na wesoło czy smutno. A wyszła szmira. Oj kochana refluksie trzeba się uczyć i jeszcze raz uczyć zdolny bydlaku.
  • Gregor 24.10.2017
    No i jeszcze pała
  • refluks 25.10.2017
    Gregor Lufa?? Czyli nie zdałem do następnej klasy.
    A tak wdzięcznie wplotłem we fabułę wulgaryzm.
  • Canulas 24.10.2017
    Jak to u Ciebie. Maniera lekkości namacalna. Całość ujęta sprawnie i z pomysłem, jednak...
    No brak mi tu tego czegoś, niestety. Gdybym nie znał innych Twoich tekstów, to ok, ale znam. I chyba najbardziej mi leżą te bardziej nostalgicznie ujęte. Ta humoreska daje oczywiście radę. Wciąż jest strawna i nawet miejscami śmieszy, jednak oczekuję od Ciebie (nie tyle, czegoś więcej) co innego kalibru przemyśleń.
    Być może Cię niechcący zaszufladkowałem trochę. Trudno.
  • refluks 25.10.2017
    Canulas A to taka pierdółka, którą żem opublikował na jednym forum we nazwanym przez mła "forumowym ściekiem". Tam sobie, prawda, wyrychtowałem korytko i rożne też rzeczy robiłem.
    Neurotyk prosił, żeby opublikować to tu, tak uczyniłem, bo bardzo gorąco prosił.
    Zebrałem po nerach, a ten nic.
    Wniosek: nie ufać połetom, a i gnać to i psami spraszywiałymi szczuć!
  • Nuncjusz 24.10.2017
    Nawet spoko gawędziarzu
  • Violet 24.10.2017
    Ciekawa opowiastka, ale niechlujnie napisana. Szkoda. 4-
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania